Nimipäivä 15.6. Nimipäivää viettävät:
Mona, Vieno, Moona ja Viena
Onneks olkohon Teille! 🌻🌸🌼💛
Tunnetko ketään Vienaa?
VienoViena
16
52
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
En itseasiassa tunne, enkä tiedä edes ketään noiden neljän nimistä. Muistan hämärästi et äidilläni oli Vieno niminen ystävä tai tuttava.
Moona, Mona, Vieno mulle tuttuja, erilaisista yhteyksistä :) mutt
Viena=) nimipalvelun mukaan viimevuosina yleistynyt.- Anonyymi00004
Mummunen kirjoitti:
Moona, Mona, Vieno mulle tuttuja, erilaisista yhteyksistä :) mutt
Viena=) nimipalvelun mukaan viimevuosina yleistynyt.Se on totta, yhä erikoisempia nimiä lapset saavat.
- Anonyymi00002
Vienan meri on Karjalassa.
- Anonyymi00003
Oliko Matti SIitosen eli Fredin lapsenlapsen nimi Vieno?
Mona -nimisiä tiedän parikin; aikuisen tyttäreni kavereitaVieno on Fredin edesmenneen tyttären, näyttelijä-laulaja Hanna-Riikka Siitosen tytär.
Isä: Vienon isä on näyttelijä-ohjaaja Janne Virtanen.
Kyllä, olet oikeassa! 💗
- Anonyymi00005
Onnea kaikille !
- Anonyymi00006
Kaikki tietää kuka on Suomen kuuluisin Urho. Kaikki Urhot viettää nimipäivää!
- Anonyymi00007
Tapion päivä!
Tapio on metsänjumala tai metsänkuningas? Tapio hallitsee metsää ja häneltä aneltiin metsästys.onnea. Tapio on tosiwanha nimi. Ihan äkkiseltään tulee mieleen Tapio Rautavaara.
- Anonyymi00008
Mummunen kirjoitti:
Tapio on metsänjumala tai metsänkuningas? Tapio hallitsee metsää ja häneltä aneltiin metsästys.onnea. Tapio on tosiwanha nimi. Ihan äkkiseltään tulee mieleen Tapio Rautavaara.
Tapsa olikin oikea metsämies, reissumies, 70-luvun alussa Tapsa oli pienen kaupan avajaisissa kitaransa kanssa täällä.
- Anonyymi00009
Siirin päivää juhannusaattona vietetään myös.
- Anonyymi00010
Ihan innoissaan juhannusta vietetään, Inton nimipäivänä!
- Anonyymi00011
"Mä verkot vetehen vain lasken laulellen ja luodolle käyn onkimaan, koukkuhun madon mä pujotan ja, Ahti suo antejaan."
Onnea Ahdille! - Anonyymi00012
Onnesa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681090
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,461044Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?66968Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan155765- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29629- 40615
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 74502