Nyt tänne avautumaan
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ei, nyt kiitellään !
Onko kaupunki nui fiksu! Vai Mannerheimin lastensuojeluliitto ? - Anonyymi00002
Kokkolan poliisit valvoo uimakoulua niillä on siihen ylimääräistä aikaa,mitäs Kokkolan poliisit se risteysalueella tapahtunut ns kolari jossa teidän VW Transporter ajoi henkilöauton päälle..? Se tuota oli erikoinen tapaus se teidän kuljettajan sai liikenneturvallisuuden vaarantamisesta vain sakot eikö totta?
- Anonyymi00004
Harvoin kolarista vankilaan joutuu, jos on selvinpäin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Harvoin kolarista vankilaan joutuu, jos on selvinpäin.
Puhallutettiinko kyseinen kolarin ajanut konstu? Ja hänen esimiehensä määräsi tapauksen kaikessa hiljaisuudessa tutkittavaksi toiseen sikakyttä piiriin outoa, Mitä tarkalleen ottaen tilanteessa tapahtui? Valaistus oli riittävän voimakas ja jopa Kokkolan poliiseilla on riittävästi ajotaitoa nohhh ellei nyt lasketa lohtajalla 1996 tapahtunutta..antaa asian olla tuota
- Anonyymi00003
Ja sit itkettää,kun Sofia Virta.
En oo yhtään keikkaa pystynyt tänää ajaa. Kesähessut hoitaa puolustuksen eiku ensihoidon tänään. Esimies helikopteroi mua.- Anonyymi00007
Päätti sitten sotkea sen viher Sofian tähän kaikkeen? En nyt oikein tajua sun pointtia
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Päätti sitten sotkea sen viher Sofian tähän kaikkeen? En nyt oikein tajua sun pointtia
Elämä on yhtä kriisii, kun on jäbä ja persu
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Teen mitä vaan, ettei iskä pääsis hoitoon.
Oon hyvin jo onnistunutkin. Kiitos työkamut ja esimiehet.
- Anonyymi00005
Voi ei, nyt mun idoli Andrew Tate on nähty Venäjällä sotilaskoulutuksessa. Miten se nyt niin. En ois koskaan arvannut. Kohta varmaan Teemu Selännekin. Iik jäbät.
- Anonyymi00010
Muistatteko, kun iskä osallistui erikoisiin joukkoihin?
Oli hassua se. Vsi osallistuiko se? Hauskaa oli kuitenkin. Muistakaa nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081295
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400