Tietääkö joku, miten jäsen saa selvitettyä mihin yhdistyksen varat on käytetty?
Eikös kirjanpidon ja tositteet voi pyytää, jotta voi varmistaa, ettei esim. jäseniltä kerättyjä varoja käytetä esim. omiin menoihin, vaan yhdistyksen toimintaan?
Yhdistysten varojen käyttö
6
97
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Onko kyse kesäteatteriin vai luonnonsuojeluun liittyvästä yhdistyksestä?
- Anonyymi00002
No ei sillä väliä. Mutta herättää kiinnostusta, että mihin esim. jäsenmaksut ja muut varat käytetään.
Sitäkin olen miettinyt, että kuka rahojen käyttöä ylipäätään valvoo? Tällaisessa toiminnassa piilee minun mielestäni suuri riski siitä, että varoja menee omiin menoihin. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ei sillä väliä. Mutta herättää kiinnostusta, että mihin esim. jäsenmaksut ja muut varat käytetään.
Sitäkin olen miettinyt, että kuka rahojen käyttöä ylipäätään valvoo? Tällaisessa toiminnassa piilee minun mielestäni suuri riski siitä, että varoja menee omiin menoihin.Kyllä. Tiedän erään yhdistyksen, jossa varainhoitaja käytti yhdistyksen varoja uhkapeleihin. Huolesi on aiheellinen.
- Anonyymi00004
Vinkkaa poliisille suoraan
- Anonyymi00005
Järkyttävää! Mikä yhdistys näin tekee
- Anonyymi00006
Jos yksi henkilö tai pari päättää rahoista, on suuri kysymysmerkki, että miten ne on käytetty. Kaikki eivät tajua edes sitä, että yhdistyksen rahat ja omaisuus eivät ole yhdistyksen johdon vapaaseen käyttöön, vaan ne kuuluvat yhdistykselle. Rahojen käytöstä pitäisi raportoida todella tarkasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398