Kokonaan lopulta ja alat sen kanssa. Eikö niin?
Jätät mut sitten
18
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ole varalla jos tämän uuden kanssa ei onnistu.
- Anonyymi00004
Tuskin nyt uuden
- Anonyymi00002
Miten sen kestää sitten?
- Anonyymi00003
Ihan varmasti. Olet kyllä kaikkes yrittänyt maalataksesi sitä j miestä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣olet aika ressukka S etä äääs miäs
- Anonyymi00008
Joo, jotenkin tuntuu ettei olis kaveriainesta 🤔
- Anonyymi00015
Sivusta vastaan kun ihmettelen tätä sun kirjoitusta. Ensinnäkään en ole yhtä lapsellinen kuin sinä joten en toimi niin. Toisekseen en tiedä mitä kirjoituksia tarkoitat. Kolmanneksi: mulla on todella hyvät välit Jiin kanssa joten en keksi yhtään syytä miksi edes minun oletettaisiin niin tekevän. Neljänneksi: Olen viimeksi viettänyt hänen kanssa aikaa toissaviikolla ja sain käsityksen, että hän on turhautunut palstalla oleviin piinaaviin naisiin jotka ei jätä häntä rauhaan ja tarkensi ettei nyt tarkoita minua eli ilmeisesti kyse oli sinusta. Viidenneksi: kukas vtu sinä olet? Se tynnyri? 💋
- Anonyymi00005
olen niin vösynyt ihmissuhteisiin etten halua ketään
- Anonyymi00006
Sinä olet sitä mieltä, minä täysin toista mieltä! Tummatukkaiset miehet ovat todella kiinnostavia!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinä olet sitä mieltä, minä täysin toista mieltä! Tummatukkaiset miehet ovat todella kiinnostavia!
mä vihaan ihmisiä en ole ihmisläheinen tiedäkkö olen sushi
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vinkkinä miehillä, hankkikaa ihan musta hiussiirre tai ainakin peruukki. Lyhyys on myös plussaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
mä vihaan ihmisiä en ole ihmisläheinen tiedäkkö olen sushi
ihan sama mitä olet, minä en vihaa ihmsiä pääsääntöisesti, vain sillloin jos elämääni häiritään metelöimällä ja stalkkaamalla
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vinkkinä miehillä, hankkikaa ihan musta hiussiirre tai ainakin peruukki. Lyhyys on myös plussaa.
Hirveen näköstä kun on melki kalju pää laki ja on olevinaan kova jätkä 🤣 toinen 🦶🍌päällä🤣
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hirveen näköstä kun on melki kalju pää laki ja on olevinaan kova jätkä 🤣 toinen 🦶🍌päällä🤣
Kaljuthan on kovia jätkiä. Testosteronihan sen tukan on vienyt, ei tosiaan mikä naishormoni, joka jyllää usein pitkähiuksisilla miehillä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kaljuthan on kovia jätkiä. Testosteronihan sen tukan on vienyt, ei tosiaan mikä naishormoni, joka jyllää usein pitkähiuksisilla miehillä.
Tainnu jäädä terveystiedon tunnit väliin poeka.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tainnu jäädä terveystiedon tunnit väliin poeka.
Oletko vielä kaiken lisäksi tyhmä isottelija, ihan oikeasti, katso peiliin.
- Anonyymi00016
älkää minuun rahojanne laittako laittakaa mielummin tyttöjeni tulevaisuuteen jotakin jos haluatte säästöön esimerkiksi jos olisi vähän hehkeämpi tulevaisuus kun meitsillä
- Anonyymi00017
minä olen ehtoon puolella mikään määrä mitään hienoa ei paranna mua enää olen sisältä kuollu
- Anonyymi00018
Toivottavasti jättää muutenkin kun jankkaat täällä koko ajan samoja asioita. Anna toisen mennä äläkä roiku!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591