Olkaa varuillanne. Seuratkaa sivuille ja taakse, kun kävelette kaupungilla. Älkää pitäkö rahaa mukananne. Älkää vastatko myös tuntemattomiin puhelinsoittoihin.
Tiedän, että monia porilaisia seurataan.
Varokaa ihmiset
10
155
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ne on näitä persu äänestäjiä kalastavia hörhöjä.
- Anonyymi00002
Mulla on somessa paljon mielikuvitus seuraajia
- Anonyymi00003
Perstaskuun tyrkkylompakko jossa leikkirahaa ja netistä tulostettu Jerry Cottonin ajokortti
- Anonyymi00004
Laita hiirenloukku siihen kuten repe sorsakin teki.
- Anonyymi00005
Teitä seurataan ja puheluita kuunnellaan. Tiedän kokemuksesta ja voin kertoa nyt.
Minulle soitti eräs poliisiviranomainen ja pyysi kuulusteluun. Tämä viranomainen tiesi, että istuskelin Pumpputorilla siis silloin kun soitti. Mistä se tiesi, että olin Pumpputorilla, kun sitä en sanonut ??? Ja muutakin outoa on tapahtunut ????- Anonyymi00007
Mene hoitoon.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mene hoitoon.
ei oo fyrkkaa ku kaikki meni aineisiin
- Anonyymi00006
Ei kellään enää mitään rahaa ole, eikä yleensäkään vastata tuntemattomille.
- Anonyymi00008
En ole huolissani. En varmasti kanna rahaa mukanani, kun ei ole mitä kantaa. Joku saattaa silti erehtyä luulemaan niin, mutta hommaapa sitten itsensä tyhjän vuoksi ensihoitoon.
- Anonyymi00012
Siellä sitä onkin sitten vaarallista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802047Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271105- 1411038
- 95804
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa133799- 45727
- 62706
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672- 61666