Olkaa varuillanne. Seuratkaa sivuille ja taakse, kun kävelette kaupungilla. Älkää pitäkö rahaa mukananne. Älkää vastatko myös tuntemattomiin puhelinsoittoihin.
Tiedän, että monia porilaisia seurataan.
Varokaa ihmiset
8
97
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne on näitä persu äänestäjiä kalastavia hörhöjä.
- Anonyymi00002
Mulla on somessa paljon mielikuvitus seuraajia
- Anonyymi00003
Perstaskuun tyrkkylompakko jossa leikkirahaa ja netistä tulostettu Jerry Cottonin ajokortti
- Anonyymi00004
Laita hiirenloukku siihen kuten repe sorsakin teki.
- Anonyymi00005
Teitä seurataan ja puheluita kuunnellaan. Tiedän kokemuksesta ja voin kertoa nyt.
Minulle soitti eräs poliisiviranomainen ja pyysi kuulusteluun. Tämä viranomainen tiesi, että istuskelin Pumpputorilla siis silloin kun soitti. Mistä se tiesi, että olin Pumpputorilla, kun sitä en sanonut ??? Ja muutakin outoa on tapahtunut ????- Anonyymi00007
Mene hoitoon.
- Anonyymi00006
Ei kellään enää mitään rahaa ole, eikä yleensäkään vastata tuntemattomille.
- Anonyymi00008
En ole huolissani. En varmasti kanna rahaa mukanani, kun ei ole mitä kantaa. Joku saattaa silti erehtyä luulemaan niin, mutta hommaapa sitten itsensä tyhjän vuoksi ensihoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571691Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1281327Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59755
- 64646
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36457
- 43450
- 52442