Lieksan Somalit ry

Anonyymi-ap

Mikä järjestö tämä on? Kuinka voin liittyä ja osallistua tämän Lieksan Somalit ry:n toimintaan?

28

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Soppalan luukulta pitää saada ensin harkinnanvaraista diskorahaa

• Anonyymi00024

Aah?

• Anonyymi00002

Voit liittyä mutta sinun pitää katsoa ensin kotimainen elokuva pekka ja pätkä tummaihoisina.
      Läpäistyäsi pääsykokeen saat koeäsenyyden. 5 vuoden koejäsenyyden jälkeen sinusta tulee täyspäinen jäsen, joten haasteellinen tehtävä perus paikkkakunnan tahvolle 🤠

• Anonyymi00003

Näyttää olevan erittäin hyvä ry, tukea 166000€/vuosi, tuettavia oli viimeisen tiedon mukaan 2024-2025 noin /alle 30 somali taustaista ihmistä. Jos pääsisi mukaan, niin pientä avustusta varmaan saisi tuolta järjestöltä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Näyttää olevan erittäin hyvä ry, tukea 166000€/vuosi, tuettavia oli viimeisen tiedon mukaan 2024-2025 noin /alle 30 somali taustaista ihmistä. Jos pääsisi mukaan, niin pientä avustusta varmaan saisi tuolta järjestöltä.

Fyrkkaa tarvii saada.

• Anonyymi00004

pääset maalivahdiksi jalkapalloturnaukseen

• Anonyymi00029

Onks niistä muuhunkin kuin futikseen ja korikseen?

• Anonyymi00007

Tiiligrillin rakentamista ja purkamista

• Anonyymi00008

Käykö kateeksi kun et itse ole keksinyt millä saisi nyhdettyä rahaa tekemättä töitä?

• Anonyymi00009

Rahaa? Minun rahaa? Miksei ne käytä omia rahojaan? Miksi minun rahoja pitää/pitäisi antaa sompuille?

• Anonyymi00014

Kukkamekko suvakkitäti puolustaa matuja, kun niiden kanssa touhutessaan saa sivutuotteena mustaa makiaa!

• Anonyymi00010

Kyllä tuolla tukirahalla somalit saa vietettyä helppoa elämää. Somalit kusettavat valtioita ympäri maailman. Yhdysvalloissa somaliyhteisöt huijasivat valtiolta miljardettain rahaa. Tästä syystä Trump kielsi heti kaikkien somaleiden maahantulon. Fiksu päätös. Suomessa vihervasemmistolaiset päinvastoin yrittävät saada Suomeen lisää somaleita. Varsin älykkäitä nämä vihervassarit.

• Anonyymi00017

Lisää koneinsinöörejä

• Anonyymi00026

Mitä maksaa somppun p¡lu? Kiinnostais saada semmosta hyvin leikattua ja sopivan kypsää ja aromikasta.

• Anonyymi00011

Mitä toimintaa on tällä yhdistyksellä...?

• Anonyymi00012

Ei varmasti kerrota todenmukaisesti. Päästä kyllä keksitään vaikka mitä ylentävää.

• Anonyymi00015

Niin keksitäänkin. Kkkkkkkkkk

• Anonyymi00016

Riisimikkonenkin oli afrikassa antamassa monta vuotta.

• Anonyymi00027

Mitä se antoi??

• Anonyymi00018

Äitinpojallakin bisnekset tulee sakkaamaan.

• Anonyymi00019

Kkkkkkkkkkkk. Höpö höpö....oot aika hassu

• Anonyymi00021

Persujen kannatus laskeee......höpö porukka

• Anonyymi00022

Kaikkien kannatus laskee. Kukaan enää kiinnostu politiikasta. Höpö porukkaa, jotka äänestävät.

• Anonyymi00023

Mina tullut suomi ja lieksa vuosi 2020 Lieksa ottaa minua huvin vasta tervetullet olla mina tanne. Kitos kaikki talla lieksa kitos!

• Anonyymi00028

Hyvä vinkki! Kiitosta vaan, kun sitten vois irrota joltain hunnutetulta yllätyspyllyä.

• Anonyymi00031

Lieksalaisten älykkyysosamäärä hyppä ylöspäin kun tulee lisää koneinssejä Lieksaan.

• Anonyymi00032

"Tiiligrillin rakentamista ja purkamista"

Tulevia grilliyrittäjiä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1565
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      971
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      164
      913
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      772
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      642
    Aihe