Asuntoautossa tai asunovaunussa kertyy jätettä.
Minne voi jättää pussukan roskia, muualle kuin kauppojen roskikseen.
Minne roskat?
15
362
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Minne olette ennen jättäneet roskat..
- Anonyymi00002
Sitä minä vaan. Seurasin vierestä kun asuntoauto pysähtyi pikku-ässän kohdalla ja nainen vei pussukan roskia kaupan oven vieressä olevaan roskikseen.
Itsellä ei kumpaakaan kulkuneuvoa- Anonyymi00005
Taidat olla kuhmon p......ka polliisi
- Anonyymi00003
Nykyään ääliöt heittävät kaikki roskat autoromujensa ikkunoista ulos. No, pian loppuu piilokameroiden tullessa katujen varsille ja sakot ovat satoja euroja. 🚔🚓✍️
- Anonyymi00006
Heittäkää Lammasjärveen
- Anonyymi00012
Kiihottaako??
- Anonyymi00007
Tien varsille vaan sinne ne muutkin karavaanarit roskansa heittävät.
- Anonyymi00008
Eiks tuon pitännyt loppua, tuon asuntoautoilun? Oli niin kova kitinä täälläkin, kun veroja pitää maksaa? Voi sitä ulinaa, mikä oli. Nyt ditä ollaan tientukkoina taas. Vie ne roskas himaan, kohta taas nähdään kaatopaikkoja O-alueilla. Käyttäydytte kun mitkäkin saatanan sottapytyr!
- Anonyymi00009
Kylläpä asiantuntijat on taas kommentoimassa..
- Anonyymi00013
Joo
- Anonyymi00010
Pitää ajaa roskineen Lappiin. Vähintään Pelkosenniemen korkeudelle. Siellä alkaa löytymään roska-astioita myös P-Paikoilta. Toisaalta en ainakaan minä ole ketään ampumassa jos joku matkailija laittaa roskansa Kainuussa Eko-kympin sivuilta löytyviin haja-asutusaluiden roskapisteisiin. Parempi siellä kuin tienpenkoilla.
- Anonyymi00011
Ja kunnissa on tuhansia roska pönttöjä ja kierrätys asemia.🌠
- Anonyymi00014
kuhmo lidl ottaa vastaan?
- Anonyymi00016
Huh! Leiri/ Karavaan alueilla on roskikset ja lajittelu,sinne minä ainakin jätän roskani,maksan alueen käytöstä ja siihen kuuluu jätemaksu ,uskon että järjestäytyneet Karavaanarit näin tekevät,mut teillä liikkuu paljon vuokraamon autoilla liikkuvia viikon reissuilla,voi olla ettei heillä kaikilla ole tapoja noudattaa sääntöjä ja puska parkkeeraus aiheuttaa ongelmia
- Anonyymi00017
Vie kotiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561244- 17861
- 68752
- 63735
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69698Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131635Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9580Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i10536Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45528Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �121501- 4492
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16441
- 70438
- 36435
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 34414