Minne roskat?

Anonyymi-ap

Asuntoautossa tai asunovaunussa kertyy jätettä.
Minne voi jättää pussukan roskia, muualle kuin kauppojen roskikseen.

14

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minne olette ennen jättäneet roskat..

• Anonyymi00002

Sitä minä vaan. Seurasin vierestä kun asuntoauto pysähtyi pikku-ässän kohdalla ja nainen vei pussukan roskia kaupan oven vieressä olevaan roskikseen.
      Itsellä ei kumpaakaan kulkuneuvoa

• Anonyymi00005

Taidat olla kuhmon p......ka polliisi

• Anonyymi00003

Nykyään ääliöt heittävät kaikki roskat autoromujensa ikkunoista ulos. No, pian loppuu piilokameroiden tullessa katujen varsille ja sakot ovat satoja euroja. 🚔🚓✍️

• Anonyymi00006

Heittäkää Lammasjärveen

• Anonyymi00012

Kiihottaako??

• Anonyymi00007

Tien varsille vaan sinne ne muutkin karavaanarit roskansa heittävät.

• Anonyymi00008

Eiks tuon pitännyt loppua, tuon asuntoautoilun? Oli niin kova kitinä täälläkin, kun veroja pitää maksaa? Voi sitä ulinaa, mikä oli. Nyt ditä ollaan tientukkoina taas. Vie ne roskas himaan, kohta taas nähdään kaatopaikkoja O-alueilla. Käyttäydytte kun mitkäkin saatanan sottapytyr!

• Anonyymi00009

Kylläpä asiantuntijat on taas kommentoimassa..

• Anonyymi00013
        UUSI

Joo

• Anonyymi00010

Pitää ajaa roskineen Lappiin. Vähintään Pelkosenniemen korkeudelle. Siellä alkaa löytymään roska-astioita myös P-Paikoilta. Toisaalta en ainakaan minä ole ketään ampumassa jos joku matkailija laittaa roskansa Kainuussa Eko-kympin sivuilta löytyviin haja-asutusaluiden roskapisteisiin. Parempi siellä kuin tienpenkoilla.

• Anonyymi00011

Ja kunnissa on tuhansia roska pönttöjä ja kierrätys asemia.🌠

• Anonyymi00014
      UUSI

kuhmo lidl ottaa vastaan?

• Anonyymi00016
      UUSI

Huh! Leiri/ Karavaan alueilla on roskikset ja lajittelu,sinne minä ainakin jätän roskani,maksan alueen käytöstä ja siihen kuuluu jätemaksu ,uskon että järjestäytyneet Karavaanarit näin tekevät,mut teillä liikkuu paljon vuokraamon autoilla liikkuvia viikon reissuilla,voi olla ettei heillä kaikilla ole tapoja noudattaa sääntöjä ja puska parkkeeraus aiheuttaa ongelmia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      76
      1043
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      38
      842
    3. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      100
      819
    4. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      34
      728
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      43
      678
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      668
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      52
      559
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      550
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      52
      463
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      461
    Aihe