Asuntoautossa tai asunovaunussa kertyy jätettä.
Minne voi jättää pussukan roskia, muualle kuin kauppojen roskikseen.
Minne roskat?
14
264
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minne olette ennen jättäneet roskat..
- Anonyymi00002
Sitä minä vaan. Seurasin vierestä kun asuntoauto pysähtyi pikku-ässän kohdalla ja nainen vei pussukan roskia kaupan oven vieressä olevaan roskikseen.
Itsellä ei kumpaakaan kulkuneuvoa- Anonyymi00005
Taidat olla kuhmon p......ka polliisi
- Anonyymi00003
Nykyään ääliöt heittävät kaikki roskat autoromujensa ikkunoista ulos. No, pian loppuu piilokameroiden tullessa katujen varsille ja sakot ovat satoja euroja. 🚔🚓✍️
- Anonyymi00006
Heittäkää Lammasjärveen
- Anonyymi00012
Kiihottaako??
- Anonyymi00007
Tien varsille vaan sinne ne muutkin karavaanarit roskansa heittävät.
- Anonyymi00008
Eiks tuon pitännyt loppua, tuon asuntoautoilun? Oli niin kova kitinä täälläkin, kun veroja pitää maksaa? Voi sitä ulinaa, mikä oli. Nyt ditä ollaan tientukkoina taas. Vie ne roskas himaan, kohta taas nähdään kaatopaikkoja O-alueilla. Käyttäydytte kun mitkäkin saatanan sottapytyr!
- Anonyymi00009
Kylläpä asiantuntijat on taas kommentoimassa..
- Anonyymi00013UUSI
Joo
- Anonyymi00010
Pitää ajaa roskineen Lappiin. Vähintään Pelkosenniemen korkeudelle. Siellä alkaa löytymään roska-astioita myös P-Paikoilta. Toisaalta en ainakaan minä ole ketään ampumassa jos joku matkailija laittaa roskansa Kainuussa Eko-kympin sivuilta löytyviin haja-asutusaluiden roskapisteisiin. Parempi siellä kuin tienpenkoilla.
- Anonyymi00011
Ja kunnissa on tuhansia roska pönttöjä ja kierrätys asemia.🌠
- Anonyymi00014UUSI
kuhmo lidl ottaa vastaan?
- Anonyymi00016UUSI
Huh! Leiri/ Karavaan alueilla on roskikset ja lajittelu,sinne minä ainakin jätän roskani,maksan alueen käytöstä ja siihen kuuluu jätemaksu ,uskon että järjestäytyneet Karavaanarit näin tekevät,mut teillä liikkuu paljon vuokraamon autoilla liikkuvia viikon reissuilla,voi olla ettei heillä kaikilla ole tapoja noudattaa sääntöjä ja puska parkkeeraus aiheuttaa ongelmia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761043
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka38842- 100819
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!34728Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa43678Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56668Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s52559- 32550
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r52463Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14461