VIHERPIIPERTÄJÄT ja KOMMUNISTIT

Anonyymi-ap

Tässä kaksi puoluetta jotka veisivät Suomen talouden syvään ahdinkoon.
No onneksi he voivat vain kaikkea vastustaa ja jatkuvasti räksyttää muille puolueille ja edustajille.
Muuhun heidän kannatuksensa meidän onneksi riitä.
No tiedotusvälineisiin saapi nimensä myös näilläkin konsteilla.
Ihmetystä herättää täällä Suomussalmella tuo kommareitten paljous.
Esimerkiksi samansuuruisessa kunnassa Kuhmossa niitä ei ole juuri ollenkaan.
Varmaankin Kuhmossa on sivistys kokonaan eri tasoa, kuin täällä Suomussalmella.
Siinä voi olla selitys tuohon äänestyskäyttäytymiseen.
JA TUNNETUSTI ON KOMMAREILLA PERIAATE: mikä on minun, niin se ei ole sinun mutta mikä on sinun se tulee olla myös minun.

20

139

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suosittelen muuttamaan Kuhmoon niin ei ahista kommarit. Samanlaisia jumalan hylkäämiä kyläpahasia molemmat, niin ei maisemanvaihdoskaan muutu miksikään.

• Anonyymi00002

Sinun suosittelusi on yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi00003

Oikeat kommunistit on (oli?) kovia työmiehiä (huom. miehiä). Maananataina päästiin aina sorvin ääreen/lapion varteen vaikka minkälaisessa krapulassa. Nykyiset höpöhöpöcitycitytytönpirpanat ei ole kommunistia nähneetkään.

• Anonyymi00004

Onneksi Vihreiden Virta jo munasi itsensä jättämällä eduskuntatyön lähtemällä humpuuki ohjelmaan.

• Anonyymi00007

Eihän hän itseään munannut sen enempää kuin Poutalakaan. Virta vedettiin kuitekin tikun nokkaan, Poutala saa olla rauhassa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eihän hän itseään munannut sen enempää kuin Poutalakaan. Virta vedettiin kuitekin tikun nokkaan, Poutala saa olla rauhassa.

Turha verrata, Poutala ei ole puoluejohtaja !

• Anonyymi00018

Vihreät ovat täyttä humpuukia. Ainoa henkilö, joka politiikasta älyää, on Haavisto.

• Anonyymi00005

Valtava kannatus vassareilla

• Anonyymi00006

Kommunisteja ei Suomessa juurikaan enää ole. Heitä vastaan on menestyksellisesti taistellut Sosiaalidemokraatit jo yli sata vuotta. Ilman työväen liikkeen uhrautuvaa panosta syksyllä 1939 Suomessa olisivatkin kommunistit päässeet valtaa, ja se olisi murtunut vasta Neuvostoliiton hajottua. Nykyisin tämän vihatun vihervasemmiston yhteinen kannatus on jo yli kymmenen prosenttia enemmän, kuin persujen, jotka näkevät kommunisteja joka puolella, missä heitä vastustetaan. Itse en ole kommunisti, vaikka olen sitä mieltä, että Suomessa olisi helpompi olla ilman persuja. Vuoden päästä heistä päästäänkin ainakin hallitustasolla. Eikä heillä enäää sen jäljeen ole asiaa maan hallitukseen. Vasemmistolaisia sen sijaan tullaan näkemään, vieläpä johtajvassa asemassa.

• Anonyymi00009

Oisit samantien laskenut persujen ja Kokoomuksen kannatusluvut yhteen kerran laskemaan aloit.

• Anonyymi00010

Vasemmistolaisten johtajien taso nähtiin Marinin hallituksessa, rahaa heitettiin rekkakuormittain tuulettimeen.

• Anonyymi00011

Varsinkin kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden maahanmuuttajien olisi paljon helpompaa elää ilman persuja.

• Anonyymi00012

Vihertaaperot pilasivat marjahommat

• Anonyymi00016

Ei pilannut, ne pilasi marjayhtiöt ihan itse.

• Anonyymi00013
      • Anonyymi00019

Periaatteessa Ylen pitäisi olla puolueeton, mutta valtaosa toimittajista ovat vasemmistolaisia. Useimmat eivät ole käsitä millaista se oli 60-70 luvuilla kun oltiin oikeasti rähmällään, kuset sukassa ja vetelät housuissa.

Ylen pitäisi lähettää "Näin naapurissa" ohjelmat uusintoina, niin nuoremmillekin selviäisi mitä on oikea aivopesu. Valitettavasti ohjelmaa ei ole saatavissa ilmeisesti mistään? Kaikki mitä siitä on julkisesti saatavilla, on sensuroitu piiloon, ettei kansalle selviä mitä törkyä meille pakkosyötettiin kymmeniä vuosia.
        Ainoa henkireikä maailmalle oli radio Luxembourg, joka kuului vain öisin ja sieltä kuuli käsittämättömän ihanaa amerikkalaista ja länsimaista musiikkia, itäblokin hirvittävän viulunvingutuksen sijasta.
        Tätä on mahdotonta selittää sellaiselle joka ei ole sitä aikaa elänyt. Ero on jotain kuin Ikitie elokuvan "onnelalla" ja Woodstock festareilla.

• Anonyymi00014

Riikka Purra: "Jokohan pikkuhiljaa jokainen iso edunsaaja on kertonut sydämiä särkevän versionsa tilanteesta Hesarin mielipidepalstalla? Kyseinen palsta on muuten yhtä lähellä ”lukijan mielipidettä” kuin miljoonasaajien järjestörälssi on oikeaa kansalaisyhteiskuntaa."
      Aleksi Valavuori:
      Mainitsin näistä järjestöistä jo noin 15 vuotta sitten. Esimerkiksi Veikkauksen monopolin alle alkoi syntyä toinen toistaan erikoisempia, usein vasemmiston poliittisilla kytkyillä varustettuja jättirahoituksia saavia järjestöjä, joihin järjestettiin "työpaikat" tutuille politiikoille. Kuten vaikkapa Saramo ja Solaris Lomat.
      Ohessa vain yksi kuva näistä järjestöistä ja avustuksista. Näitähän on siis tuhansia ja suurella osalla on suora poliittinen kytkös, korruptio ja hyvävelisisko-verkosto. Vastaavissa keisseissä yrittäjä, joka siis maksaa lähes tämän kaiken, yrittäjä istuisi oikeudessa ja saisi todella rankat tuomiot.
      Saramo oli muuten kulttuuriministeri Arhinmäen avustajana 2011-2014 ja tästä kiitollisena Arhinmäki järjesti kolmekymppisen märkäkorvan, Saramon, Veikkauksen hallitukseen. Alalle, josta ei tiennyt tai ymmärtänyt mitään.
      Kas kummaa, tuosta muutama vuosi myöhemmin Saramolle järjestyi paikka Solaris Lomien toiminnajohtajaksi, järjestön joka saa rahoituksensa Veikkaukselta.
      On tässä ollut kohtuu tuskainen apaut 20 vuoden reitti avata kansalle tätä Suomen tolkutonta korruptiota ja käänteistä Robin Hood -monopolia. Ministerit ja Veikkauksen johto toinen toisensa perään kävivät kanssani tv-väittelyissä monopolin hienoudesta, valehtelivat silmät päästään eivätkä ymmärtäneet yhtään mistä edes puhuivat kun ymmärrys koko alasta oli naapurin sokean marsun tasoa.
      Media söi kädestä koska Veikkaus oli suurin mainostaja, suomalainen katsos kun voittaa aina. Ei muuta kuin uutta lottovoittaja-uutista kehiin, kukaan ei vaan koskaan kertonut paljonko sille kierrokselle samaan aikaan hävittiin ja koko maa oli miinoitettu täyteen peliautomaatteja, joiden sijoituspaikat oli tarkkaan optimoitu kaikista vähävaraisimmille alueille.
      Totesin Veikkauksen arvosta putoavan miljardeja ja Suomen kansan häviävän miljardeja, jos monopolia ei pureta. Yhtään ulkomaista pääomaa Suomeen ei tule, parhaat osaajat lähtevät ulkomaisiin yhtiöihin, pelaaminen karkaa yhä enemmän muille yhtiöille ja ongelmat jäävät Suomeen. Juuri näin on käynyt. Nyt sitten vihdoin vuonna 2027 monopoli puretaan, noin 15 vuotta myöhässä ja miljarditappiot perseessä. Toki tätäkin purkua piti vielä lykätä vielä puolella vuodella ettei vaan satu ikävästi vaalien päälle ja tulevan lisenssimarkkinan laki on edelleen täynnä reikiä.
      Lainaan tähän loppuun Uunoa.
      - Minä kaipaan lomaa!
      - Siis mistä lomaa kun ei ole töitäkään?
      - Aivan. Kun ei ole töitäkään, niin ei ole lomaakaan. Se on kuule kerta kaikkiaan tressaavaa kun ei oo lomaa koskaan.

T. Uuno Turhapuro

• Anonyymi00017

Ehkä johtuu korpikommunismin perinteestä. Sen kannatus alkoi ihmisten kurjista oloista. Myöhemmin siihen on tullut ideologinen kommunismi mukaan. Sukupolvesta toiseen näyttää jatkuvan.

• Anonyymi00020

Aloittajalle; Purra ja Suomen Orbaani ovat jo vieneet syvempääkin syvemmälle Suomen.

• Anonyymi00022

Voihan juju miten viisasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe