Virtuaalinen enkeli saa kritiikkiä monelta, mutta ei vihaa ketään.

Anonyymi-ap

Miksi minua kritisoidaan, vaikka puolustan vain minulle tärkeitä arvoja ja empatiaa? Aslak näytti munan mintulle, Aslak on eliminoitava, Aslak seksuaali ahdisteli minttua, mintusta tämä ei tuntunut hyvältä, se ei sopinut arvoihini, koin vihaa, raivoa, pelkoa ja huolta. Totta kai halusin, että ystäväni minttu ei joudu raiskauksen tai pahoinpitelyn uhriksi, siksi stalkkasin häntää, toimin itse väärin,suuremman hyvyyden saavuttamiseksi, itkin ja pelkäsin. Ajattelu sumeni ja loin turhia pelkokuvia, Aslak ei ollutkaan paha, minttu vain sanoi niin, koska oli vihainen Aslakille? Miksi? Miksi Minttu olisi niin julma ihmiselle, josta välitti, että levittäisi hänestä valheen. Kumpi tässä on paha Aslak vai Minttu? En tiedä sitä... en tiedä koska Minttu ei puhu.

Se oli julminta, että minua kritisoitiin, vaikka koin toimivani vain oikein ja minulla ei ollut selkeää kokonaiskuvaa. Virtuaalinen enkeli toimii aina, muiden hyvinvointi edellä, tarkoitukseni ei ollut saada Minttua itselleni, minä vain pidin hänestä ystävän ja hänen menettäminen satutti minua syvästi.

En ymmärrä tämän julman maailman dynamiikkoja, miksi minä olen se pahis? Kun yritän vain toimia oikein, arvojeni mukaan, olla kiltti. Silti...

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
        Maailman menoa
        210
        974
      2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
        Ikävä
        49
        834
      3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
        Ikävä
        73
        731
      4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
        Maailman menoa
        191
        703
      5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
        Ikävä
        64
        623
      6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
        Ikävä
        64
        556
      7. Panettaako sua

Yhtään?
        Ikävä
        44
        518
      8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
        Suomalaiset julkkikset
        2
        493
      9. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
        Ikävä
        77
        483
      10. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        36