Kumppanisi pitäisi olla?
Millainen sen tulevan
26
310
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuin kaivattuni: rauhallinen, turvallinen ja kiltti.
- Anonyymi00002
Mikä hänestä tekee turvallisen
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tasainen luonne, sanansa mittainen, rehti ja reilu ym.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Uskollisuus on kovaa valuuttaa tuon tunteen luomiseksi parisuhteessa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uskollisuus on kovaa valuuttaa tuon tunteen luomiseksi parisuhteessa.
Hahhah
- Anonyymi00005
ei mulla tule enää kettään olemaan lasten isän jälkeen joka oli pelle
- Anonyymi00010
Tuliko lapsistakin puoliksi pellejä?
- Anonyymi00006
olen yssisseni sekin on joillekin helpompaa kun joillekin keillä pitää olla kokoajan joku deittisovellus ja lässyttää sitä sun tätä kaikille
- Anonyymi00011
Pitäisi olla hän.
- Anonyymi00022
Niin pitäisi.
- Anonyymi00012
Täydellinen mies.
- Anonyymi00013
Tahdon Arnoldin. Hän on lihaksikas! Olisinpa minäkin! Näytän melko kukkakepiltä. Voi että…
- Anonyymi00014
Jos nyt aloitetaan perusteista. Sukupuoleltaan mies.
- Anonyymi00015
Ei riitä peruskiva, mukava, rehellinen jne.
Pitää olla myös samantyyppinen elämäntehtävä ja näky siitä, mihin elämänsä käyttää. Sekä vuosien kokemus oman luonteenlaadun kehittämisestä. - Anonyymi00016
Rehellinen
Muita ei voi laittaa, kun tulkitaan väärin, enkä osaa paremmin selittää. - Anonyymi00017
Ruma läski
- Anonyymi00018
Miehen pitää osata johtaa itseään, olla syvällisesti viisas ja epäitsekäs, olla luja tietyissä asioissa ja lempeä toisissa.
- Anonyymi00019
mä haluun miehen joka ei ole ns koko kansan tietoisuuden jako. haluan miehen joka on ns ei mitään eli tavallinen mähö pullasorsa niinko minäkin ja olis vielä ymmärtäväinen mun riiviö tytöil.
- Anonyymi00020
Yksi tietty nainen, jos saan olla hänen oma kullanmurunen ja hän huolii minut lukuisista heikkouksistani huolimatta.
- Anonyymi00021
Rehellinen ja puhaltaa yhteen hiileen.
- Anonyymi00023
Hänenlainen.
- Anonyymi00024
Lojaali, suora, aito ja rakastava. Plussaa pöljät jutut ja huumori.
- Anonyymi00025
Ei köyhä. Vaan pärjää omillaan ilman yhteiskunnan tukia.
- Anonyymi00026
Narskuu. Täydellinen!
- Anonyymi00027
Lyhyt ja hoikka ja köyhä.
- Anonyymi00028
Tavatessa kumpikin olisi innostunut. Olisi ihan vähän jännä tunnelma. Vieressä olisi turvallinen olo. Tuntuisi vähän kuin lämmittelee patterin vieressä. Silmiin katsoessa näkisi jotain pehmeää. Ilmapiiri olisi yleensä positiivinen. Kumpikin haluaisi ymmärtää toista. Kumpikin näkisi toisen ihmeellisenä, positiivisella tavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011175
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40880Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37874- 102868
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s58589- 34586
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60583- 52526