Tiedätte että jumalaan usko pelastaa
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Pelastaa miltä? Mikähän pelastaisi meidät uskontosatuihin uskovien höpötykseltä?
- Anonyymi00020
Maapallolla on ihmisiä 2087 120 miljoonaa!
- Anonyymi00022
Jumala pelastaa sielun, ei ruumista! Totuus!
- Anonyymi00023
Matt. 10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Matt. 10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
HUOM! Tuleva vedenpaisumus!!! 2030-
- Anonyymi00026
7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
13. Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.
14. Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.
15. Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.
16. Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,
17. lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa.
◀ Luku 1 | Luku 3 ▶
Toinen kirje tessalonikalaisille luku 2. - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
13. Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.
14. Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.
15. Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.
16. Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,
17. lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa.
◀ Luku 1 | Luku 3 ▶
Toinen kirje tessalonikalaisille luku 2.Tässä puhutaan vain "veljistä" kohderyhmänä, muista ei mitään. Ja sitten on aivan hirveää pelottelua. Pelottelua ja vallankäyttöä ovat uskonnot aina olleet ja ovat yhä nykyäänkin. Miten pelon varassa voi elää?
- Anonyymi00002
Joo ja jumalan luvattu kansa murhaa gazassa ja libanonissa.
- Anonyymi00025
Terroristit aloitti!
- Anonyymi00034
Ota vähän selvää asioista,
Äläkä niele kaikkia Ylen antisemitismisistä uutisointia.
- Anonyymi00003
Kyllä tuon kaikki täällä jo tietää, etenkin paremmat raamattuopiston käyneet.
Siksipä he voivatkin käyttäytyä vastuuttomasti.
Eihän kukaan omilla teollaan pelastu.- Anonyymi00004
Viha vaino pois, rauha parempi ois
Sopusointu keskenämme vallitkoon
- Anonyymi00005
😇uskon
- Anonyymi00006
Piruntorjuntatykki eli kirkontorni
- Anonyymi00007
Niin väsyttäviä nuo sotauutiset. Rahaa syydetään aseisiin valtavasti.
Saisi hyvinkin Korkeampi voima tulla avuksemme.
Tämä maailman meno ei todellakaan enää ole normaalia. Tätä on jatkunut niin kauan, että kaikkeen on totuttu ja alettu pitää normaalina.
Poikkeusoloja olemme eläneet jo tammikuusta 2020 alkaen. Kukaan ei vaan enää muista mitään.- Anonyymi00008
Kun olisi ulkoavaruudesta joku väki joka puuttuisi maapallon tuhoamiseen
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun olisi ulkoavaruudesta joku väki joka puuttuisi maapallon tuhoamiseen
ALIENIT PUUTTUU VASTA 2080 LUVULLA
Hakutulos
pelastuu:ut:x
1. Matt. 10:22 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
2. Matt. 24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
3. Mark. 13:13 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
4. Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
5. Joh. 10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
6. Ap.t. 2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
7. Room. 9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
8. Room. 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
9. 1.Piet. 4:18 Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?" - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
ALIENIT PUUTTUU VASTA 2080 LUVULLA
Hakutulos
pelastuu:ut:x
1. Matt. 10:22 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
2. Matt. 24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
3. Mark. 13:13 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
4. Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
5. Joh. 10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
6. Ap.t. 2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
7. Room. 9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
8. Room. 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
9. 1.Piet. 4:18 Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"Juutalaisia pelastuu vaan 120 tuhatta.
- Anonyymi00009
Jumalan valtakunta tulee sitten kun epäuskoiset ihmiset tuhoavat toisensa.Silloin viimmeisenä päivänä joka on tuleva,ne jotka uskoivat kaikkivaltiaaseen taivaan ja maan luojaan,pelastuu.Ja ne jotka kielsivät jumalan joutuvat kärsimään kadotuksen.He eivät pelastu.
- Anonyymi00010
Kenen jumala se sitten pelastaa?
Kristittyjen, katolilaisten, juutalaisten, islamilaisten vai peräti hindujen lehmätkö ne taivaaseen päästää.
Ei muuta voi kun nauraa näiden uskovaisten hyväsukoisuudelle!
t. Pakana- Anonyymi00013
Se jumala pelastaa mihin uskot tai sinut on ohjattu ottamaan se jumala omaksi.
- Anonyymi00011
Humala armahtaa
- Anonyymi00012
Halleluuujaaaaa!
- Anonyymi00014
kirkon
- Anonyymi00015
Kävin tänään kirkossa
- Anonyymi00016
Höpöhöpö.
- Anonyymi00017
Satuja riittää --------------------------------
- Anonyymi00018
On myös Liisoja ja Pirkkoja.
- Anonyymi00019
Älkää uskoko satuihin!
- Anonyymi00030
Tässä elämässä nyt on muutenkin tekemistä, että selviää päivästä toiseen ....... sitten yrittävät pelotella jollain kadotuksella.
- Anonyymi00032
Ei pidä suostua toisten ohjailtavaksi eikä peloteltavaksi, ei missään asiassa. Uskonnot ovat suuria vallankäyttäjiä. Samoin ovat poliittiset liikkeet ja puolueet.
- Anonyymi00031
Ottakaahan jeesutelijat lääkkeenne.
- Anonyymi00033
Jumalaa ei ole koskaan ollut olemassa. T. Pakana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522