Kahden kesken.
Et ikinä halua mua kohdata!
42
425
Vastaukset
- Anonyymi00007
Monet kerrat halusin mut sä vedut pelleilyksi enää ikinä ei nähdä
- Anonyymi00008
Ja se on hyvä niin ettei enää ikinä nähdä toisiamme!
- Anonyymi00009
En voi!
- Anonyymi00011
no en kahden kesken mutta jos on muita ympärillä niin ihan sama :)
- Anonyymi00012
Tietääkö tämä toinen että haluat kohdata?
- Anonyymi00015
Ei varmaan kun ei ota yhteyttä... 🤔 Sivu
- Anonyymi00024
Mikäli osaa lukea, niin kyllä. -sivusta
- Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei varmaan kun ei ota yhteyttä... 🤔 Sivu
Ehkä olette tämän suhteen samanlaisia?
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikäli osaa lukea, niin kyllä. -sivusta
Lukea henk.koht. viestejä? Vai lööpissäkö lukee? Tämmösiä palstoja seuraa aniharva.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Lukea henk.koht. viestejä? Vai lööpissäkö lukee? Tämmösiä palstoja seuraa aniharva.
Henk. koht. tietysti. Ei kai täällä mitään kohtaamisia koiteta sopia.
- Anonyymi00013
Haluanpas.
- Anonyymi00014
Häntä kyllä. Enemmän kuin ketään muuta.
- Anonyymi00016
no en kahden kesken mutta jos ympärillä on muita niin ihan sama :)
- Anonyymi00018
Oot kuitenki kahdenkesken mielinkielin. Sen jälkeen meet puhumaan musta pskaa kavereillesi. Ei kiitos.
- Anonyymi00019
samat sanat!
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
samat sanat!
Mun kavereita ei vois vähempää kiinnostaa sun olemassa olo.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mun kavereita ei vois vähempää kiinnostaa sun olemassa olo.
heittelee femmoi mul silti
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
heittelee femmoi mul silti
Ai keski-ikäset äiti ihmiset. Tuskimpa ees muistavat kuka olet. 😂
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ai keski-ikäset äiti ihmiset. Tuskimpa ees muistavat kuka olet. 😂
jooo
- Anonyymi00025
Kahden kesken on paljon enemmän kuin katseen varassa. Kahden kesken tuntee sen kaiken rakkauden tuoman jännityksen toista kohtaan. On jopa hyvin stressaavaa olla samassa tilassa rakkauden kohteensa kanssa, mikäli ei saa katsettaan irti hänestä ja tiedostaa että muut seuraavat hetkeä huvittuneena. Mutta kuitenkin kahden kesken tunteiden velloessa voimakkaana, tuntuu kosketuskin tajunnan sekoittavalta ja kaikkien aistien ollessa avoimena, viriää hellyys ja suutelun tuoma intiimi tunne sydämeen, kuin lämmin takkatuli pakkasen kylmettämiin poskiin. Kaikki unohtuu kahden kesken, ympärille saapuu kuin musta verho joka kietoo suojaansa eikä mikään eikä kukaan häiritse hetkeä rakastavaisten kesken. Mikään ei ole enemmän kuin tunteet siinä hetkessä, voima käsissä sulaan toisen vartalon tuomaan lämpöön ja kasvojen läheisyyteen, voima jaloista pakenee huulien koskettaessa toisiaan ja rakkauden vallatessa mielen.
https://www.youtube.com/watch?v=tMuNptLad2Y&list=RD1TgLXxNEubw&index=2 - Anonyymi00027
Oot hetero minä håmå!! :D 🤷🏼♂️
- Anonyymi00028
Varmuuden vuoksi kertoa itselleen välttyy kaikkein pahimmalta pettymykseltä. Rakkaus on vaarallista ja raskasta. Tuhovoima erittäin suuri. Kyllä hengen lähtö on lähellä ihan kannattaa laskea ankkuri pohjaan välillä. Nukkua hyvin poistaa mahdollisuudet kokonaan elämästä. Muista se tappaa herkimmät meistä. Kuolema koputtaa kantapäillä älä avaa ovia sille.
- Anonyymi00029
Sekin tappaa, että ei anna itselleen mahdollisuutta mihinkään.
- Anonyymi00041
Miksi sellainen tappaisi, en ymmärrä! Olen ollut tyytyväinen elämääni ilman yhtään uutta ystävää. Töiden menetys on oli kauhea kokemus, koska työpaikka missä tein töitä oli valtavan ihana!
- Anonyymi00030
Käytännössä elävä kuollut
- Anonyymi00033
Kuka ketä mun kanssa se ei ole mahdollista edes kun osaamalla oven taakse tai kadulla kohdatessa naisen pitäs osata itsekin jotain sanoa ääneen mä ole aloitteellinen keskteluissa naisen kanssa kohdatessa ellei ole tuttava jo muutoinkin lähes poikkeuksetta mies joka lähestyy vähänkään hyvännäköistä naista useimmiten tältä aina pillua haluaa eikä muuta voi pyhä kolminaisuus tuliko ikuisuus ongelma kuinka voi parisuhteen saada ymmärtääkseni samalla tavoin kuin aina ennenkin vahingossa sekään ei takaa toimivaa parisuhdetta jos ei suhteeseen kumpikin osaa PANOSTAA
- Anonyymi00034
Tapaaminen ei olisi viisasta tässä tilanteessa.
- Anonyymi00035
En tapaile naimisissa olevia...
- Anonyymi00036
Meillä kahden kesken on lyhyt hetki josta täytyy ammentaa sydämeen rakkautta.
🩵 🖤 👫 ❤️
https://www.youtube.com/watch?v=zoCI1vSJphc&list=RDzoCI1vSJphc&start_radio=1- Anonyymi00037
Kun ei muutakaan voi. Pelkäisin itseäni jos tavattais kahden kesken.
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kun ei muutakaan voi. Pelkäisin itseäni jos tavattais kahden kesken.
Mikä itsessä pelottaa? Ettei hallitse tunteitaan?
- Anonyymi00038
Ite et halunnu
- Anonyymi00039
🤷🏻♂️on ditten nii
- Anonyymi00040
En haluakaan, enkä halua tavata enää koskaan ketään kahden kesken. Ihmiset eivät kiinnosta minua ollenkaan!
- Anonyymi00042
Minä haluan kohdata naisen. Mutta en jos ei ole odotettavissa mitään hyvää lopputulosta. En halua pettyä enkä halua häntä ahdistella jos en ole toivottu. Mieheltä.
- Anonyymi00045
Ei todellakaan ole mitään mahdollisuutta hyvään lopputulokseen, jos haaveilet minusta edes ystävänä! Koen kaikki miehet ahdistelijoiksi, koska minulla ei ole mitään tarvetta tutustua enää koskaan yhteenkään mieheen! Tykkään olla yksin ja liikkua yksin, koska se on juuri sitä elämää mitä olen halunnut eroni jälkeen! Jos projektin aloittaja olivat kertoneet tarkemmin siitä mitä olisi ollut tulossa, olisin nuokin asiat voinut kertoa heille ja se olisi vaikuttanut niin ettei projektia oliis koskaan edes aloitettu! Koska ei erityispiirteinen voi muuttua koskaan toisenlaiseksi, koska hän on ollut sellainen syntymästään asti!
- Anonyymi00044
Tosiasia on se, etten halua kohdata enää koskaan ketään kahden kesken! Minulla ei ole siihen mitään tarvetta, enkä voi muuttua toisenlaiseksi koskaan! Minulle ei kannata kenenkään yrittää tulla juttelemaan, teen sen heti selväksi ettei sellainen ole minun juttuni koskaan! Muiden on vain hyväksyttävä se, että olen erilainen ja todella yksin hyvin viihtyvä ihminen, jos joku yrittää muuttaa minua hän toimii silloin aivan väärin ja saa minut vain ahdistumaan syvästi. Lukekaa autismin kirjosta niin ymmärrätte miksi olen sellainen kuin olen! Nuorin lapseni on myös autismin kirjolla ja olemme monissa asioissa hyvin samanlaisia! Hänellä ei ole yhtään ystävää, eikä siinä hänenkään mielestä ole mitään kummallista!
- Anonyymi00046
Haluan, mutta epäilen miehen ajatuksia ja tarkoitusperää.
- Anonyymi00047
Palstalla varmaan onnistuu kahden kesken hienosti! Jatkaa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651