Ei ole rahaa elää.. Kaikki eläkeläset näkevät puutetta suomessa. Nyt on aika tehdä kaikkien hurmaava joukko itsemurha. Tällä suomi nousuun..
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Miten niin kaikki eläkekeläiset??? Tuntemillani eläkeläisillä mitää hätää ole.
- Anonyymi00005
Samoin. En tunne yhtäkään eläkeläistä, joka näkee nälkää🤔
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Samoin. En tunne yhtäkään eläkeläistä, joka näkee nälkää🤔
Näin on. Nälkäisiä työttömiä tunnen useita. Heidän tulonsa tosin yleensä vähintään -50 prossaa eläkeläisen tuloista.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin on. Nälkäisiä työttömiä tunnen useita. Heidän tulonsa tosin yleensä vähintään -50 prossaa eläkeläisen tuloista.
Noin asia todellakin on. Eläkeläiset pärjäävät kyllä, mutta monet työttömät huonosti.
Tunnen molempia ja nollaveron eläkkeellä olen itsekin.
Työttömän minimieläkettä pienemmästä tuestakin menee yleensä 20% veroa.
Mitä sinä rahalla? Ei rahaa kannata nälkäänsä syödä. Käy hakemassa kaupasta eväät ja se on siinä. Maksamisesta en sitten kirjoita mitään, se on jokaisen oma valinta.
- Anonyymi00002
Eläkeläiset ovat maamme varakkain väestöryhmä. Viimeistään siinnä vaiheessa onkin aika opetella elämään kykyjensä mukaan.
- Anonyymi00003
Se on tuo kova oikeitopolitiika jonka kautta on eläkkeitä ajettu alas jo pidemmän aikaa mm. estämällä eläköituminen pitämällä ihmisiä jotka eivät työllity ,työttöminä. Lopputulema on se että yhä harvempi tulee eläkkeellänsä toimeen ja on jo putsattu varallisuudeta ennen eläkepäiviä .
Kokolailla kansalaisten toimeen tuota huolehtiminen on jäänyt sivuseikaksi ,sillä nämä nyky veijarit puolueesta riippumatta lähinnä huolehtivat siitä, että omat taskut täytetään luottamus tehtävässä muutaman tunnin perseen penkkiin hieromisella ,nostaen mahdottoman suuta palkkiota joka vastaa useamman rivi työmiehen kk ansiota. Ruokottomuus kukoistaa ja raha kelpaa .Omat ansiot kun on kyseessä mikään korotus ei ole liian suuri vaan pikemminkin asiallisen pieni ,mutta kun pitäisi laittaa kansalaisten toimeentulo mahdollisuudet kuntoon, niin sitä ei kyetä tekemään .Perusturva on ollut parikymmentä vuotta retuperällä ja huomautusten kohteena eikä asiaa ole saatu kuntoon. Kuvastaa hyvin eduskuntamme moraalia ,millä ollaan liikkeellä ja kykyä hoitaa asioita. Tuo moraalittomuus, hävettää ihan näiden puolesta. Tokkopa osaavat itse edes hävetä. - Anonyymi00004
Hulluutta itseään olisi tappaa. Tapa mieluiten joku kokoomusmullku. Jokainen raato on aina kotiin päin.
- Anonyymi00006
Kyllä itsemurhankin lopputulos on yksi raato vähemmän valittamassa
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä itsemurhankin lopputulos on yksi raato vähemmän valittamassa
Toki itsemurhallakin voi ottaa kantaa. Ainakin yrittää. Olen sitä itsekin harkinnut, mutta taidan kuitenkin pyrkiä vaikittamaan asioihin pysymällä hengissä: www.ihmisille.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei256804- 82716
- 73709
- 71671
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601