Anteeksi oikeasti jos

Anonyymi-ap

Häiritsin sinua silloin ku olit kavereiden kanssa juhlimassa, olisi pitänyt antaa sun olla rauhassa 🥺❤️ vaikka olihan se meidän oma pikku hetki aika ihana, kaikesta huolimatta 🤩🤝

6

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei haittaa rakas. Oli ihanaa viettää aikaa yhdessä ❤️

• Anonyymi00002
        UUSI

Niin oli 😊Tuntui niin hyvältä ku otit mua kädestä kiinni ja se katse 😍

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin oli 😊Tuntui niin hyvältä ku otit mua kädestä kiinni ja se katse 😍

Sulla on niin ihanat silmät johon uppoutua 🥰❤️

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sulla on niin ihanat silmät johon uppoutua 🥰❤️

🥺😘Niin sinullakin ja haluaisin niin uppoutua niihin taas uudelleen ja uudelleen ja uudelleen 🥰Haluaisin myös kuulla ääntäsi, sitäkin on ikävä, ihan kaikkea sinussa❣️🫂

• Anonyymi00004
      UUSI

Eihän se nyt tietenkään haitannut minua. Olin vain todella yllättynyt kun halusit jutella kanssani, itse kun olin jo samantien jatkamassa matkaani eteenpäin kun siinä sulle sen yhden asian sanoin. Ajattelin että ehkä ärähdät tai tuhahdat mulle vaan jotain tai vain katsot v.ttumaisesti/vihaisesti ja se siitä ja jatkan juhlimista enkä välitä sinusta tuon taivaallista. Sen yhden asian vain halusin sulle silloin sanoa ja antaisin sun sitten olla rauhassa kuten luulin että haluat olla, ihan rauhassa minulta hamaan tappiin asti. Oletin että olemassaoloni ja samassa paikassa oloni vain ärsytti ja v.tutti sinua. Näin väärin minä olen sinua tulkinnut enkä oikeastaan kyllä yhtään liioittele.

Totta, se meidän oma pikku hetki oli kyllä aika ihana... ;) kaikesta huolimatta.. :)

• Anonyymi00005
        UUSI

❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      40
      3011
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      35
      2238
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      48
      2149
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      80
      2019
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      54
      1737
    6. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      57
      1469
    7. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      16
      1462
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1279
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      122
      1198
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      925
    Aihe