Naapurin vanhanainen on taas mumissut itsekseen noin 4 tuntia, juttelee kovasti eikä pidä lainkaan taukoa, onkohan joku lääketieteellinen ihme joka hengittää pyllyn kautta.
Parvekemumiseva naapuri
33
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täti on hyvässä taajuudessa selvästi.
- Anonyymi00002
Leivänpaahtimen kanssa juttu luistaa, meinaan puhuu paljo keittiössäkin.
Istuu pöydän ääressä yksinään ja on kovin sosiaalinen :D Anonyymi00002 kirjoitti:
Leivänpaahtimen kanssa juttu luistaa, meinaan puhuu paljo keittiössäkin.
Istuu pöydän ääressä yksinään ja on kovin sosiaalinen :DSitten pitää olla huolissaan jos leivänpaahdin vastaa tai alkaa haastamaan riitaa.
- Anonyymi00007
Kylmät.kädet kirjoitti:
Sitten pitää olla huolissaan jos leivänpaahdin vastaa tai alkaa haastamaan riitaa.
Leivänpaahtimessa voi olla putinin siru, ja mummo keskustelee KGB:n kanssa. Kohta se pyytää rahaa lainaksi vallankumoukseen, tai vladimir dimitrivshiekshkovsskisnaja kosii jotta saa Suomen kansalaisuuden.On syytä ostaa tueksi ainakin länsimaassa valmistettu tehosekoitin ja turvamieheksi mokkamasteri.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Leivänpaahtimen kanssa juttu luistaa, meinaan puhuu paljo keittiössäkin.
Istuu pöydän ääressä yksinään ja on kovin sosiaalinen :DKuinka monta kirjoittelee yksikseen näillekin sivuille?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuinka monta kirjoittelee yksikseen näillekin sivuille?
Tule mukaan joukkoon reippaaseen,
on meitä monta miljoonaa
https://youtu.be/xXEiCmaRUcc
- Anonyymi00003
Minäkin juttelen paljon itsekseni. Tosin olen ovela kuin intiaani ja naamioin sen kissan kanssa puhumiseksi.
- Anonyymi00006
Kuulet siis kun naapurin kissa puhuu :D
- Anonyymi00018
Minäkin puhun ja nauran itsekseni kun luen näitä juttuja, taidan olla vähän tärähtänyt :D
- Anonyymi00004
Missäin tämä parvekemumina tapahtuu?
- Anonyymi00005
Parvekkeella
- Anonyymi00023
Anonyymi00005 kirjoitti:
Parvekkeella
Loistava päätelmä!
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Loistava päätelmä!
Ei, vaan vastaus tyhmään kysymykseen
- Anonyymi00009
Tuli monta hauskaa kommenttia ja siitä reipastuneena menenkin tänään parvekkeelle läppärin kanssa, mutta ensin erittäin laktoosipitoinen aamiainen :D
- Anonyymi00020
Toivottavasti ei ole laktoosi-intoleranssia ettei tule housupyykkiä ja läppäriinkin kamala haju.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Toivottavasti ei ole laktoosi-intoleranssia ettei tule housupyykkiä ja läppäriinkin kamala haju.
Ei ole tapana istua läppärinpäällä
- Anonyymi00010
Mummotkin voi "jopa" puhua puhelimessa. Jopa kissalleen. Jopa itselleenkin. Inhimillistä. Eikö?? 🌻
- Anonyymi00011
Yksin istuu ilman puhelinta, saattaa silti jutella vaikka kärpäselle :D
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Yksin istuu ilman puhelinta, saattaa silti jutella vaikka kärpäselle :D
Onko toi susta hauskaa? Minusta ei, minä varmaan alkaisin puhumaan sille. Kokeiles tuota.
- Anonyymi00016
Eräs edesmennyt mukava mies puhui usein itsekseen ja oli puhuvinaan puhelimeen, asia ei välttämättä olisi paljastunut muille mutta kerran humalassa oli penaali korvalla kun luuli sitä puhelimeksi, oli oikein pitkä puhelu ulkoavaruuteen ja tuosta puhelusta seurasi reissu Harjavallan Sairaalaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko toi susta hauskaa? Minusta ei, minä varmaan alkaisin puhumaan sille. Kokeiles tuota.
Miten tuo minun syyksi muuttui, eikä se ole edes ikävä homma jos on kärpänen lemmikkinä, halvaksi tulee naksut kun ei paljoa syö :D
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eräs edesmennyt mukava mies puhui usein itsekseen ja oli puhuvinaan puhelimeen, asia ei välttämättä olisi paljastunut muille mutta kerran humalassa oli penaali korvalla kun luuli sitä puhelimeksi, oli oikein pitkä puhelu ulkoavaruuteen ja tuosta puhelusta seurasi reissu Harjavallan Sairaalaan.
Älä valehtele. Kännissä tuo on ihan normaalia.
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eräs edesmennyt mukava mies puhui usein itsekseen ja oli puhuvinaan puhelimeen, asia ei välttämättä olisi paljastunut muille mutta kerran humalassa oli penaali korvalla kun luuli sitä puhelimeksi, oli oikein pitkä puhelu ulkoavaruuteen ja tuosta puhelusta seurasi reissu Harjavallan Sairaalaan.
Nykyään kun puhuu puhelimeen eikä puhelin ole kädessä eikä näkyvää mikrofonia missään, moni kallu katsoo kuin näkisi itsekseen puhuvan kahjon
- Anonyymi00012
Mitäs jos juttelisit sille?
- Anonyymi00014
En puhu kärpäsille
- Anonyymi00019
Älytöntä. Mukavampaa olisi, jos naapurin parvekkeella nuori pariskunta pitäisi kesäkivaa ja äänet olisivat sen mukaiset. Muistan, kun 15 vuotta sitten vastapäisen kerrostalon parvekkeella nuori nainen oli yläosattomissa. Ei selvästikään välitänyt, että kaikki näkee. On harmi, että tällaista ei nykyään enää näe päivittäin Porin keskustassa asuntojen parvekkeilla.
- Anonyymi00021
Nykyään niitä tsiigataan droneilla, tuu hei nykyaikaan :D
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nykyään niitä tsiigataan droneilla, tuu hei nykyaikaan :D
Kiikarit toimii edelleen paremmin kuin pörisevät dronet.
- Anonyymi00022
Yllä kerrotut ovat yleisiä Porissa. Muualla en ile havainnut.
- Anonyymi00027
Ai mitä? Pyllyhengitystä vai? Naiset on osannut sitä maailman historian ja siksi miehillä on valikoiva kuulo.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ai mitä? Pyllyhengitystä vai? Naiset on osannut sitä maailman historian ja siksi miehillä on valikoiva kuulo.
Taas mutissut parvekkeella monta tuntia, tarttis ehkä naksuja
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Taas mutissut parvekkeella monta tuntia, tarttis ehkä naksuja
Eikö sulla ole elämää, naapurikyttääjä?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eikö sulla ole elämää, naapurikyttääjä?
Jotkut kokevat tupakansavun haitaksi kun haluavat viettää aikaa parvekkeella, minä en haluaisi kuunnella naapurin loputonta nönötystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466