Parvekemumiseva naapuri

Anonyymi-ap

Naapurin vanhanainen on taas mumissut itsekseen noin 4 tuntia, juttelee kovasti eikä pidä lainkaan taukoa, onkohan joku lääketieteellinen ihme joka hengittää pyllyn kautta.

33

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Täti on hyvässä taajuudessa selvästi.

      • Anonyymi00002

        Leivänpaahtimen kanssa juttu luistaa, meinaan puhuu paljo keittiössäkin.
        Istuu pöydän ääressä yksinään ja on kovin sosiaalinen :D


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Leivänpaahtimen kanssa juttu luistaa, meinaan puhuu paljo keittiössäkin.
        Istuu pöydän ääressä yksinään ja on kovin sosiaalinen :D

        Sitten pitää olla huolissaan jos leivänpaahdin vastaa tai alkaa haastamaan riitaa.


      • Anonyymi00007
        Kylmät.kädet kirjoitti:

        Sitten pitää olla huolissaan jos leivänpaahdin vastaa tai alkaa haastamaan riitaa.

        Leivänpaahtimessa voi olla putinin siru, ja mummo keskustelee KGB:n kanssa. Kohta se pyytää rahaa lainaksi vallankumoukseen, tai vladimir dimitrivshiekshkovsskisnaja kosii jotta saa Suomen kansalaisuuden.On syytä ostaa tueksi ainakin länsimaassa valmistettu tehosekoitin ja turvamieheksi mokkamasteri.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Leivänpaahtimen kanssa juttu luistaa, meinaan puhuu paljo keittiössäkin.
        Istuu pöydän ääressä yksinään ja on kovin sosiaalinen :D

        Kuinka monta kirjoittelee yksikseen näillekin sivuille?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Kuinka monta kirjoittelee yksikseen näillekin sivuille?

        Tule mukaan joukkoon reippaaseen,
        on meitä monta miljoonaa
        https://youtu.be/xXEiCmaRUcc


    • Anonyymi00003

      Minäkin juttelen paljon itsekseni. Tosin olen ovela kuin intiaani ja naamioin sen kissan kanssa puhumiseksi.

      • Anonyymi00006

        Kuulet siis kun naapurin kissa puhuu :D


      • Anonyymi00018

        Minäkin puhun ja nauran itsekseni kun luen näitä juttuja, taidan olla vähän tärähtänyt :D


    • Anonyymi00004

      Missäin tämä parvekemumina tapahtuu?

      • Anonyymi00005

        Parvekkeella


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Parvekkeella

        Loistava päätelmä!


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Loistava päätelmä!

        Ei, vaan vastaus tyhmään kysymykseen


    • Anonyymi00009

      Tuli monta hauskaa kommenttia ja siitä reipastuneena menenkin tänään parvekkeelle läppärin kanssa, mutta ensin erittäin laktoosipitoinen aamiainen :D

      • Anonyymi00020

        Toivottavasti ei ole laktoosi-intoleranssia ettei tule housupyykkiä ja läppäriinkin kamala haju.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole laktoosi-intoleranssia ettei tule housupyykkiä ja läppäriinkin kamala haju.

        Ei ole tapana istua läppärinpäällä


    • Anonyymi00010

      Mummotkin voi "jopa" puhua puhelimessa. Jopa kissalleen. Jopa itselleenkin. Inhimillistä. Eikö?? 🌻

      • Anonyymi00011

        Yksin istuu ilman puhelinta, saattaa silti jutella vaikka kärpäselle :D


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Yksin istuu ilman puhelinta, saattaa silti jutella vaikka kärpäselle :D

        Onko toi susta hauskaa? Minusta ei, minä varmaan alkaisin puhumaan sille. Kokeiles tuota.


      • Anonyymi00016

        Eräs edesmennyt mukava mies puhui usein itsekseen ja oli puhuvinaan puhelimeen, asia ei välttämättä olisi paljastunut muille mutta kerran humalassa oli penaali korvalla kun luuli sitä puhelimeksi, oli oikein pitkä puhelu ulkoavaruuteen ja tuosta puhelusta seurasi reissu Harjavallan Sairaalaan.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Onko toi susta hauskaa? Minusta ei, minä varmaan alkaisin puhumaan sille. Kokeiles tuota.

        Miten tuo minun syyksi muuttui, eikä se ole edes ikävä homma jos on kärpänen lemmikkinä, halvaksi tulee naksut kun ei paljoa syö :D


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Eräs edesmennyt mukava mies puhui usein itsekseen ja oli puhuvinaan puhelimeen, asia ei välttämättä olisi paljastunut muille mutta kerran humalassa oli penaali korvalla kun luuli sitä puhelimeksi, oli oikein pitkä puhelu ulkoavaruuteen ja tuosta puhelusta seurasi reissu Harjavallan Sairaalaan.

        Älä valehtele. Kännissä tuo on ihan normaalia.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Eräs edesmennyt mukava mies puhui usein itsekseen ja oli puhuvinaan puhelimeen, asia ei välttämättä olisi paljastunut muille mutta kerran humalassa oli penaali korvalla kun luuli sitä puhelimeksi, oli oikein pitkä puhelu ulkoavaruuteen ja tuosta puhelusta seurasi reissu Harjavallan Sairaalaan.

        Nykyään kun puhuu puhelimeen eikä puhelin ole kädessä eikä näkyvää mikrofonia missään, moni kallu katsoo kuin näkisi itsekseen puhuvan kahjon


    • Anonyymi00012

      Mitäs jos juttelisit sille?

      • Anonyymi00014

        En puhu kärpäsille


    • Anonyymi00019

      Älytöntä. Mukavampaa olisi, jos naapurin parvekkeella nuori pariskunta pitäisi kesäkivaa ja äänet olisivat sen mukaiset. Muistan, kun 15 vuotta sitten vastapäisen kerrostalon parvekkeella nuori nainen oli yläosattomissa. Ei selvästikään välitänyt, että kaikki näkee. On harmi, että tällaista ei nykyään enää näe päivittäin Porin keskustassa asuntojen parvekkeilla.

      • Anonyymi00021

        Nykyään niitä tsiigataan droneilla, tuu hei nykyaikaan :D


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Nykyään niitä tsiigataan droneilla, tuu hei nykyaikaan :D

        Kiikarit toimii edelleen paremmin kuin pörisevät dronet.


    • Anonyymi00022

      Yllä kerrotut ovat yleisiä Porissa. Muualla en ile havainnut.

      • Anonyymi00027

        Ai mitä? Pyllyhengitystä vai? Naiset on osannut sitä maailman historian ja siksi miehillä on valikoiva kuulo.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ai mitä? Pyllyhengitystä vai? Naiset on osannut sitä maailman historian ja siksi miehillä on valikoiva kuulo.

        Taas mutissut parvekkeella monta tuntia, tarttis ehkä naksuja


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Taas mutissut parvekkeella monta tuntia, tarttis ehkä naksuja

        Eikö sulla ole elämää, naapurikyttääjä?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Eikö sulla ole elämää, naapurikyttääjä?

        Jotkut kokevat tupakansavun haitaksi kun haluavat viettää aikaa parvekkeella, minä en haluaisi kuunnella naapurin loputonta nönötystä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe