Naiset ja miehet kavereina
Oikeasti? Kenelle te valehtelette itsellenne vai muille? Toisillenne? Puolisolle? Jonkun sydän tuossa leikissä särkyy. Ennemmin tai myöhemmin.
Naiset ja miehet kavereina?
33
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tätä samaa yritetään meuhkata täällä tasaisin väliajoin.
Se, että sinä et pysty olemaan ystävä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, ei tarkoita sitä, etteikö me muut siihen pystyttäisi. - Anonyymi00002
Totta! Joko puolison tai jompikumman teidän sydän särkyy. Lopulta jonkun!!!!!
- Anonyymi00003
Ei. Ei. En halua lasteni samaa ikää olevaa kaveria!
- Anonyymi00011
Rakasteltiin rannalla ja siksi haluat minua edelleen, koska en ole hienohelma! Väität ihmisten takia, että et halua minua!
- Anonyymi00030
Lastesi kaveria et siis halua...!?
- Anonyymi00004
Miksi kenenkään sydän särkyy jos vaan kaveri? En tajua yhtään teidän ajattelumaailmaanne. Itselläkin on ollut ja on miehiä kavereina, eikä koskaan ole sänkyyn menty.
- Anonyymi00017
Kyyrväheiluttelijathan huijaa naisia suhteeseen sitten vetävät puukon selkään ja tokaisevat ” kaverina voi sujuu paremmin”. Kyseessähän selvästi tämmöinen ….💩
- Anonyymi00005
Toimii mainiosti. Yhdenkään miespuolisen ystävän kanssa ei ole koskaan elämässäni ollut mitään ongelmia.. Sulla on varmaan vain ihan väärät odotuksen tuon suhteen.
- Anonyymi00020
Mikäli ero ollut julma niin mitään ystävyyttä ei jää.
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mikäli ero ollut julma niin mitään ystävyyttä ei jää.
Se ei eroa mitenkään vaikka olisi samaa sukupuolta oleva kaveri. Valtaosa ihmisten ystävyyssuhteista katkeaa elämän varrella.
- Anonyymi00006
Puolison särkyy. Pettämistä on viettää aikaa kahdestaan erisukupuolen kanssa toisen kotona!!!
- Anonyymi00009
Meillä on hyvin eri määritelmä pettämiselle. Ja miksi ihmeessä pitäisi viettää aikaa kenenkään kotona? En harrasta sellaista saamaakaan sukupuolta olevien kavereideni kanssa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Meillä on hyvin eri määritelmä pettämiselle. Ja miksi ihmeessä pitäisi viettää aikaa kenenkään kotona? En harrasta sellaista saamaakaan sukupuolta olevien kavereideni kanssa.
Missä sitten? Töissä? Kaupassa? Kaupungilla? Kallista on aina kahvilassa nähdä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä vaan noista käy tai lenkillä, harrasteissa jne. En todellakaan rupea kenenkään kämpillä kaksin nuhjaamaan . Voin nuhjata itsekseni kotonakin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Kallista on aina kahvilassa nähdä!"
Ei ole kallista, kun elämässä muutenkin on kavereille vähän turhan vähänlaisesti aikaa. - Anonyymi00032
ja terve mies on ihan helvetin mustasukkainen.
Aamen - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
ja terve mies on ihan helvetin mustasukkainen.
AamenVain sairas mies, on mustasukkainen. Kiertoon heti ja välittömästi, jos tuollaista esiintyy. Ja kaikille tuttaville tietoon, että mies on päästään pipi.
- Anonyymi00007
Himot. Voittaa lopulta.
- Anonyymi00008
Mitä se meitä muita koskee, jollet sinä osaa hillitä himojasi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä se meitä muita koskee, jollet sinä osaa hillitä himojasi?
Ei minulla. Olen nähnyt, kun kaverini naista lopulta halusi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei minulla. Olen nähnyt, kun kaverini naista lopulta halusi.
No mitä se meihin muihin kuuluu, jollei kaverisi osaa hillitä himojaan?
- Anonyymi00023
No en nyt sanois.. ku ei miehist kuntoillaan ole
- Anonyymi00010
En halua minkään ikäistä miestä kaveriksi! EVVK!! Etsin ikäistäni miestä suhteeseen kanssani!
- Anonyymi00015
Minä en! Miehiä tarvii, jotta joku korjaa asioita pienellä hinnalla. Vaihtaa auton renkaita tai auttaa remontissa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en! Miehiä tarvii, jotta joku korjaa asioita pienellä hinnalla. Vaihtaa auton renkaita tai auttaa remontissa.
Totta!! Siksi pitää olla mieskavereita, kun muuten auton pitää viedä rengasvaihto liikkeeseen tai palkata sika kallis remontti heiska!!!
- Anonyymi00018
Miehiä tarvii auton renkaiden vaihtoon tai aidan korjaamiseen tai asunnon maalaamiseen. Tekemään asioita, joita miehet osaa.
- Anonyymi00024
Todellakin. Ei meidän naisten tarvitse miesten hommia osata. Eikä miesten meidän naisten hommia!!
- Anonyymi00025
Kaikkea pöljää sitä jotkut kuvittelevat. Kaikki nuo voi tehdä itsekin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Todellakin. Ei meidän naisten tarvitse miesten hommia osata. Eikä miesten meidän naisten hommia!!
Aika heikosti menee, jollei osaa maalata seinää. Ymmärrän, jos ei kiinnosta, mutta ettei osaa. Melko säälittävää. Maalaminenhan on sitäpaitsi aina naisen homma, kun pariskunta yhdessä remontoi.
- Anonyymi00022
On muhun samaa sukupuolta olevatkin ihastuneet ja tykästyneet, joten mitä eroa?
- Anonyymi00026
Itselleen ensisijaisesti yksikään mies harvoin on naisen kaveri mistään muusta syystä kuin siitä yksinkertaisesta että kun tarjoutuu tilaisuus pillua saada on vuoronumerolla yksi
- Anonyymi00028
Valtaosalla ihmisistä on joku ketunhäntä kainalossa, mitä "kaveruuteen" tulee. En näe tuossa siis mitään oleellista eroa.
- Anonyymi00034
Mielihyvin saisi olla puolison lisäksi miehiä ystävinä ja kavereina. Ainakaan ei yritettäisi enää pakottaa islamin mukaisiin käsityksiin. mistähän muuten johtuu, että minua yritetään saada islam myönteiseksi? En rikkoisi arvojani vastaan suostumalla muslimin tapailuun saatika suhteeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604