Kuka tietäisi Sippolassa Neuvolantiellä olevan autopurkaamon yhteystiedot kun minulla olisi tuoda muutama auto sinne purettavaksi.
Toimistorakennus oli hiljainen ja ei ollut mitään kylttiä näkösällä.
Sippolan autopurkaamo
8
262
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Vie Ummeljoelle
- Anonyymi00002
Laita siihen samaan kasaan.
- Anonyymi00003
Miten ihmeessä saa pohjavesialueella pitää autopurkaamoa. Ihan kauhea rytöläjä siihen kertynyt.
- Anonyymi00004
https://www.facebook.com/share/p/1DHU6unB3C/
Tuonne voi tehdä ilmoituksen - Anonyymi00005
Kävin Yle bussilla ja huomasin tuon romuttamon siinä. Miten ihmeessä saa keskellä kylää harrastaa tuommoista toimintaa? Eiköhän ole aika laittaa tuo alue kuntoon.
- Anonyymi00006
tästä se lähtee
- Anonyymi00007
Tämä ei ole virallinen autopurkaamo. Yksityishenkilö säilöö romuja siinä omalla tontilla ja kaupungin mailla. Laitanpa minäkin kaupungille tarkastuspyynnön. Eiköhän noita romuja jo ihan tarpeeksi kauan katsottu.
Omistajan ei tarvi kuin soittaa romu ukoille niin tulevat noutamaan ja maksavatkin vielä noista. - Anonyymi00008
Kävin katsomassa tuota paikkaa Sippolassa. Siellä on työkoneita,linja autoja,kuorma autoja,henkilö autoja ja kaikkea muutakin romua kasoittain.
Kumma,ettei kaupungin ympäristöviranominen puutu tuohon toimintaan. Romuista päätellen tuo on jatkunut pitkään ja tavara vaan lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493