Kaikkien alojen asijntuntija epäilee jarrujen juuttuvan jos et jarruta.
Kannatta motarilla polkasta lukkojarrutus, johan jatrrut aas toimii.
Vesalainen taas opastaa
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Niin joo ja sentin päässä rekan keulan edessä tietenkin, niinkö se sanoi?
- Anonyymi00002
Näitä "Asiantuntijoita" esiintyy ainakin iltapaskojen sivuilla asiasta kuin asiasta. Yhteistä näille kaikille on, etteivät ne tiedä mitään asioista, joista vakavalla naamalla ja vakuuttavan oloisesti pelkkää paskaa jauhavat. Onneksi suurin osa lukijoista ymmärtää huijauksen ja loputkin toivottavasti oppirahat maksettuaan.
Kirjoitti yli 80 v vanha autoteknikko. - Anonyymi00003
Ohje on kyllä oikea, paikka vain väärä. Yleisesti takajarrot jumittuvat käytön puutteesta varovaisesti jarruteltaessa. Olen opastanut asiakkaita tekemään tuon moottoritien luiskassa poistuttaessa moottoritieltä, kunhan tarkistaa peilistä ettei ketään ole takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567