Toyotalla on tylsiä ja muutoin huonoja malleja kaikki. Osa vanhentuneita, osa rumia, osa kokonaisuudessaan kaameita tai epäonnistuneita.
Yaris: ruma koppimopo, meluisa, turvaton ohutpeltinen kumisija ja jossa taka-akselisto vikaantuu nopeasti ja yksi akseli maksaa 4000 eur.
Yaris Cross: korotettu koppimopo vielä laiskempana, surkea istuin ja ruma kuin mikä.
Corolla: antiikkinen ohutpeltinen matala ja matalamaavarainen kottero, melua piisaa tehden kuulovaurion, viileä ja huurtuva pakkasilla, pikkuakut jatkuvana riesana.
Corolla Cross: jäykkälonkkaisille papoille Corollan korvike, pätee kaikki muu kuten tavis Corollassa.
Rav4: ruma päältä ja sisältä, tunnoton ajettava jenkkimakuun. Sisältä ja tavaratilasta ahtaampi kuin kilpailijat. Melua piisaa ja kallis kaapeliongelma iän myötä.
Sähkömallit: rumia päältä ja sisältä, surkea range ja lataus, melua piisaa, surkea ergonomia, piippauksia piisaa, akku järkyttävän kallis, surkea jälleenmyyntiarvo koska kukaan ei halua käytettynä.
Vältä siis Toyotaa!
Yksikään nykymalli ei ole mieleinen
42
119
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
Kaikki Toyotan irvokkaat Pokemonin irvistykset ovat yököttävän näköisiä. Miksi niistä on tahallaan tehty niin rumia? Ja ominaisuudet pitkälti aloituksessa kuvatulla tavalla. Ja silti talutusnuorassa kulkevat sätkynuket niitä ostaa, kun naapurillakin on. Ei voi kuin nauraa😂
- Anonyymi00002
Kovasti Toyota sinua kiinnostaa kun oikein vaivauduit tekemään aloituksen.
- Anonyymi00003
No ei kai sitten kannata Toyotaa hankkia jos ei miellyttävää mallia löydy. Onhan niitä muitakin autoja.
- Anonyymi00004
Onko? Suomi24 sivustoa lukiessa ei uskoisi. Pelkkää Toyotan mainosta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko? Suomi24 sivustoa lukiessa ei uskoisi. Pelkkää Toyotan mainosta.
Kyl vaan, joo, kannattaa ehkä vilkaista jopa suomi24:n ulkopuolelle autoa hankkiessaan. On niitä muitakin kuin tojota, skoda ja sähköauto. Noita sähköautojakin on jopa eri merkkisiä jotka ei ole aivan identtisiä keskenään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyl vaan, joo, kannattaa ehkä vilkaista jopa suomi24:n ulkopuolelle autoa hankkiessaan. On niitä muitakin kuin tojota, skoda ja sähköauto. Noita sähköautojakin on jopa eri merkkisiä jotka ei ole aivan identtisiä keskenään.
Lisäksi Suoli24 foorumilla on muitakin kuin Toyota palstoja.
Aloita vaikka Opel tai Ford palstoista josko siellä olisi jotain muuta kuin Tojojuttuja.
- Anonyymi00005
Pärjääkö Tojo ralleissa ? No pärjää. Mikäs voitti Le Mans kisan ? Oliko Tojo ? No olihan se ... koittakaapa Tojo-fobiset mahtua siihen pikku elämäänne 😂
- Anonyymi00009
Pärjääkö Tojo arjen liikenteessä euromerkeille? No ei pärjää. Ne porhaltavat mennä ohi ja menojaan hidastelevista surkeista Tojoista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pärjääkö Tojo arjen liikenteessä euromerkeille? No ei pärjää. Ne porhaltavat mennä ohi ja menojaan hidastelevista surkeista Tojoista.
No pärjäähän se, varsinkin juuri arjen liikenteessä jossa ei edes yritetä ajaa kilpaa. Niinno joo jotkut vouhottaa että pääsee oikein ohi toyotasta joka menee rajoitusten mukaan tai vähän ylikin. No onpa kyllä kova, huhhuh ei uskoisi että sellaiseen jopa kykenee euromerkki.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
No tule vatipää kokeilemaan bZ4X Touringini kanssa liikenteeseen, ajetaanko hidastellen....
- Anonyymi00006
Miksi pitäisi välttää kun ylivoimaisesti suurin enemmistö meillä ja maailmassa suosii ylivoimaisesti enemmän Toyotaa kuin mitään muuta merkkiä? Mistäköhän ominaisuuksista sellainen voisi kertoa?
- Anonyymi00008
No sehän kertoo vain ja ainoastaan laumasieluisuudesta. Ollaan kaukoidän koijarikonsernin talutusnuorassa. Vai miksi muuten ostettaisiin lukuisista vilpeistä kärähtäneen idän vikawagenin tuotteita?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No sehän kertoo vain ja ainoastaan laumasieluisuudesta. Ollaan kaukoidän koijarikonsernin talutusnuorassa. Vai miksi muuten ostettaisiin lukuisista vilpeistä kärähtäneen idän vikawagenin tuotteita?
Etkö tiedä että vikawagen -brändin omistaa saksalainen kolhoosikonserni jonka johtajat ovat saaneet pitkiä vankeustuomioita suunnitellusta ja törkeästä huijauksesta miljooniin autoihin ja niitäkin jotkut natsiuskovaiset aatteen velvoittamana ja -vankina vielä ostaa ? Itäeuroopan äärivasureille lanseerattu Skodakin kuuluu samaan kolhoosiin. Etkö tiennyt?
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä auto mielestäsi minulle sopii parhaiten jos Tojo kerran ei ole hyvä kenellekään?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä auto mielestäsi minulle sopii parhaiten jos Tojo kerran ei ole hyvä kenellekään?
.. ai niin ja olen ostanut autoni jo 20 vuotta uutena. Kokelituna on nelivetoinen A4 ja 320. Ihan heti tule uudestaa noiden kaltaisia tuotoksia.
Mutta ehdota nyt rohkeasti mikä minulle on sopiva auto. Jätä kuitenkin nuo kaksi merkkiä pois. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
.. ai niin ja olen ostanut autoni jo 20 vuotta uutena. Kokelituna on nelivetoinen A4 ja 320. Ihan heti tule uudestaa noiden kaltaisia tuotoksia.
Mutta ehdota nyt rohkeasti mikä minulle on sopiva auto. Jätä kuitenkin nuo kaksi merkkiä pois.Mersu E350 CDI käytetty on huippu....
- Anonyymi00041
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mersu E350 CDI käytetty on huippu....
Jaa se kurahaara riisseli. Ohan se kiva kyllä mut voi tulla remppaakin välillä.
- Anonyymi00015
nuo on kaikki niin totta
- Anonyymi00018
rumia
- Anonyymi00020
tylsä toyota
- Anonyymi00021
uudet toyotat on ruoste pesiä
- Anonyymi00022
mieleinen
- Anonyymi00023
Eräskin vanhempi mies tohkeissaan esitteli uutta toyotaa niin porukat lähinnä kohautti hartioita.Toinen tuo 15 vuotta vanhan Mersun niin Johan alkoi kova pulina ja arvuuttelu sitten rahamiehenä?
- Anonyymi00024
Hehheheeee, 15 vuotta vanha mersu?!?! Heheheeee!
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hehheheeee, 15 vuotta vanha mersu?!?! Heheheeee!
Kyllä se 2010 mallinenkin E-Mersu voittaa Yaris Crossin mennen tullen.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä se 2010 mallinenkin E-Mersu voittaa Yaris Crossin mennen tullen.
Olihan se mersukin aikoinaan ihan kiva katella päällisin puolin mutta ei enää niin kiva käyttää ja korjailla kun alkoi vanhenemaan, niin auto kuin kuskikin. 11 vuotta uudempaan tojotaan vaihdoin.
Naapurithan sitä ihmettelee että miksi vaihdoit hienon mersun rumaan tojotaan, mutta nepä vaan katsookin sitä ulkopintaa ja minun näkökulma on vähän toinen, kun sitä käytän joka päiväiseen liikkumiseen.
On se ihan eri auto kuin mersu ja kovin outo oli aluksi totutella. Osasyynä valintaan olikin kiinnostus alkaa kokeilemaan jotain aivan erilaista. Loppujen lopuksi sopii kuitenkin paremmin minun tarpeisiin. Vaivaton ajettava kaupungissa, kuluttaa vähän ja pääsi niistä diisseliveroistakin lopulta eroon.
- Joku muu vanha mies - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olihan se mersukin aikoinaan ihan kiva katella päällisin puolin mutta ei enää niin kiva käyttää ja korjailla kun alkoi vanhenemaan, niin auto kuin kuskikin. 11 vuotta uudempaan tojotaan vaihdoin.
Naapurithan sitä ihmettelee että miksi vaihdoit hienon mersun rumaan tojotaan, mutta nepä vaan katsookin sitä ulkopintaa ja minun näkökulma on vähän toinen, kun sitä käytän joka päiväiseen liikkumiseen.
On se ihan eri auto kuin mersu ja kovin outo oli aluksi totutella. Osasyynä valintaan olikin kiinnostus alkaa kokeilemaan jotain aivan erilaista. Loppujen lopuksi sopii kuitenkin paremmin minun tarpeisiin. Vaivaton ajettava kaupungissa, kuluttaa vähän ja pääsi niistä diisseliveroistakin lopulta eroon.
- Joku muu vanha miesNiin ei se Yaris Cross ollut mutta hybriditojota kuitenkin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
- Joku muu vanha miesRahaa uuteen Mersuun ei ollut, myönnä pois.
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Rahaa uuteen Mersuun ei ollut, myönnä pois.
Ei ollutkaan eikä uuteen tojotaankaan. Saman hintaluokan mersujakin kyllä oli harkinnassa mutta kun halusin dieselistäkin pois niin jäi jäljelle vain yksi A180, ja eihän se ole edes oikea mersu. Ja lisäksi asiaan vaikutti varustelu, tilat, ja se ajatus että alanpa perhana kokeilla jotain ihan erilaista autoa.
- Anonyymi00025
Aloittajan teksti pätee moniin valmistajiin: miellyttävää mallia ei löydy. Sitten ihmetellään, kun uudet autot eivät käy kaupaksi.
- Anonyymi00026
Toyotalla on kyllä Pohjois-Amerikassa kiinnostavia malleja, joita olen siellä työmatkoilla vuokrannut. Lisäksi hinnoittelu siellä on houkuttelevaa. Suomeen vaan ei kiinnostavaa mallia tuoda ja hinnoittelu kalliinpuoleista. Ei Toyota välttämättä huono valmistaja ole, mutta tuontiohjelma ja hinnouttelu ihan hanurista Suomessa/ Euroopassa, joten kohdallani Toyo-liikkeen ovi jää avaamatta.
- Anonyymi00042
Jooei suomessa kukaan osta niitä parempia malleja. Taviksille liian kalliita ja vouhottajat ostaa kuitenkin mieluummin jonkun saksalaisen kuin kalliin tojotan.
- Anonyymi00028
Japanilaisilta puuttuu täysin tyylitaju, samaa pätee kyllä myös korealalaisiin. Tuosta syystä Kiina tulee ja vie, muut vikisevät.
- Anonyymi00029
Entäs nuo mallimerkinnät?
Mikä malli sinulla on?
Minulla on tuo cee hoo viiva ärrä plus tai bee zeta neljä äksä. Haloo.- Anonyymi00032
Mikä siiäkin on että Toyota tekee paljon laadukkaampia ja kestävämpiä autoja kuin vikavaggine?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mikä siiäkin on että Toyota tekee paljon laadukkaampia ja kestävämpiä autoja kuin vikavaggine?
Eikö maailmassasi ole vieläkään yhtään oikeaa autoa?
- Anonyymi00035
rumia rotteloita ja paljon vikoja ja kuluttaa öljyä ja sähkövikoja paljon
- Anonyymi00036
melu
- Anonyymi00038
toyota tylsä totta
- Anonyymi00039
Tarviiko olla joku, jännäauto?
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tarviiko olla joku, jännäauto?
pitää että saa housuun jännäkakan
- Anonyymi00044
Ostin käytetyn toyotan ja ajattelin että nyt kesällä laittelen kuntoon, mutta eihän tästä mitään tule kun ei löydy mitään vikaa vaikka kuinka mittailisi ja penkoisi. Höh, mitähän sitä sitten tekisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522