Sukumme oli ent vävyn takia 20 v Velka helvetissä ja niin meni senkin jälkeen eläkkeeestä vielä muutamilla velan maksuihin.Ja niin vaan toinen porskuttaa kuin ei olis mitään tapahtunutkaan.Mitä teemme....
20 v SUKU VELKA HELVETISSÄ
26
410
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koira on aina koira
- Anonyymi00002
Emme tee mitään.
- Anonyymi00004
Narsisti osaa pitää otteessaan . Pitäisi rohkaista uhria lähtemään ajoissa!
- Anonyymi00005
Mehtäpohatalta kuulostaa juttusi.
- Anonyymi00007
Niin Niin tunnettu kaveri.Laittoi kaikki kuseen.ja on olevinaan että en minä mitään koskaan vaan muut.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin Niin tunnettu kaveri.Laittoi kaikki kuseen.ja on olevinaan että en minä mitään koskaan vaan muut.
Sellista se sukutilojen pito on, kun kunniaa isältä pojalle ei voi menettää. Se on häpeä koko suvulle, jos sukutila joutuu vasaran alle🤣. Taakka on kaikkien kannettava, vaikka hampaat irvessä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sellista se sukutilojen pito on, kun kunniaa isältä pojalle ei voi menettää. Se on häpeä koko suvulle, jos sukutila joutuu vasaran alle🤣. Taakka on kaikkien kannettava, vaikka hampaat irvessä.
Tässä tapauksessa tuo veijari pyöritti pimeätä rak yritystä ,eli yri varakkuuden otto velkaa ja lopuks karkas ulkomaille.Muut makso tuli takas ja homma jatkuu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tässä tapauksessa tuo veijari pyöritti pimeätä rak yritystä ,eli yri varakkuuden otto velkaa ja lopuks karkas ulkomaille.Muut makso tuli takas ja homma jatkuu.
uLLATUS!!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
uLLATUS!!
patoutunut valehtelija ja narsistihan se kaveri on sitten.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
patoutunut valehtelija ja narsistihan se kaveri on sitten.
Halkokummussako asuu tämä leipuri hiiva?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
KOTOISIN VENETMÄESTÄ
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja ulkomailta palas takas ,kun luuli että ukos otto menny ohi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Rakastan häntä ja haluan rakastella hänen kanssaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Rakastan häntä ja haluan rakastella hänen kanssaan.
Ihanaa
- Anonyymi00016
Annetaan hänen olla. Ollaan hiljaa. Ajatellaan ja levätään.
- Anonyymi00025
Just noin
- Anonyymi00018
.
.- Anonyymi00019
Juu hullu ja täys Narsisti tuo velka pakolaine n
- Anonyymi00020
Isänsä puhui asiat selväksi kun poika maailmalta palas....siis taas kaikki oli menny.
- Anonyymi00027
Kortti vei turmaan meni omat ja isukin .
- Anonyymi00021
Jaa ei ollutkaan sitten " pokeriammattilainen".
- Anonyymi00022
Ei vaan mies joka kusetti myös ISÄNSÄ kahdesti..kaik men
- Anonyymi00023
Siinä ei sitten ole paljon jäänyt maksajien jälkipolville.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mutta ei ole velka pakolaisellakaan mitään muuta kuin Tuulen huuhtoma ja ulos -ottoa.Että sitä sai mitä tilas.Veroton työ kyllä kiinnostaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nyt osu ja uppos kuka kyseessä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nyt osu ja uppos kuka kyseessä.
juu .hyvä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487