Töitäköööööööööööö??????
Mies, mitä teeeeeeeet
9
136
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joo, että voin hemmotella sua sitten.
- Anonyymi00002UUSI
Töitä on 24/7.
- Anonyymi00003UUSI
Vedän kotona käteen
- Anonyymi00006UUSI
Yliseksuaalisuus on hyvä merkki. Mitä kauemmin seksuaalisuus säilyy korkealla tasolla, sen nuorekkaampana pysyy. Kyse on aika paljon hormoneista, fyysisesti tässä elämässä.
- Anonyymi00010UUSI
näin minäkin ajattelen ihminen voi silloin hyvin kun kaikki on kunnossa ja noita asioita ei ole riistetty. lapsistani tulee hyvin onnellisia. minä taas olen jo mummoutunut😅 sivustaj
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
näin minäkin ajattelen ihminen voi silloin hyvin kun kaikki on kunnossa ja noita asioita ei ole riistetty. lapsistani tulee hyvin onnellisia. minä taas olen jo mummoutunut😅 sivustaj
Kuitenkn hyvänolon tunteissa on sävyeroja. Ainut autuaaksi tekevä ei ole seksi. Jos ihminen kokee vaikka hyvän olon tunnetta toisen ihmisen läheisyydessä, ei se tietenkään siinä tilanteessa seksiä ole, mutta samoja luonnon mekanismeja, jotka saavat naisen ja miehen lähestymään toisiaan ja olemaan iho ihoa vasten. Jos luonto ei olisi keksinyt puoleensavetäviä houkuttimia naisen ja miehen välillä, ensimmäistäkään lasta ei välttämättä syntyisi ja voi olla että nainen ja mies olisivat listineet toisensa jo tuhansia vuosia sitten.
- Anonyymi00007UUSI
Köyhät käy töissä
- Anonyymi00008UUSI
Olen minäkin töissä, nykypäivän valkokaulustyöntekijällä on valkoinen paita ja ehkä alushousut jos on muistanut laittaa jalkaan.
- Anonyymi00011UUSI
Sahaan ja pilkon puita yhdellä mökillä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?523115Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n542315Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari712215Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa982098Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261898Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh681825Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr851570Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http461354Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1401318Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1661139