Tän kesän reissukaan vielä ohi ja mä suunnittelen jo seuraavaa :)
Elikkäs minnepäin sitä kannattaa suunnata viikon reissulle toukokuussa? Kaikenlaisia ideoita otetaan mielellään vastaan :)
Minne toukokuussa
4
571
Vastaukset
Toukokuu on mainio ajankohta lähteä vaikka Irlantiin, Kroatiaan tai Azoreille. Kreikan saarille tai Välimeren muihin kohteisiin. Rauhallista, kaunista eikä liikaa turisteja. Riippuu toki siitä, mitä haluat lomaltasi. Ainakin valinnanvaraa on tuohon aikaan.
- Naxos rules
Suosittelen Kreikan saaristoa!!! Maailman paras paikka, erityisesti Naxos on ihana!;)
- Lämpöä
Madrid keväällä 2005 (ennen vappua) oli aivan ihana! Ei liikaa väkeä, lämpöä 33!
- hmmm
mitä reissultasi haet.
Kävimme itse tämän vuoden toukokuussa (meni vähän kesäkuunkin puolelle) Kreikassa, 3 viikkoa oli matka-aika ja reissu kaikin puolin loistava. Lensimme Malevilla, vain hyvää sanottavaa. Kuljimme busseilla ja matkareitti oli Hki-Thessaloniki-Kavala-Thassos. Thassoksen saarella yövyimme 3 eri kylässä. Kaikki erilaisia ja täysosumia. Tuohon aikaan kaikki rannatkin olivat melkeinpä typötyhjiä, ja lämpöä kuitenkin riitti. Sateet ja ukkoset osuivat aina myöhään iltaa tai yöhön, jolloin emme pienen tyttäremme vuoksi enää liikenteessä olleet.
Tässä siis yksi kertomus, toivottavasti löydät itsellesi sopivan matkakohteen!
ps. itsellä sama vika; seuraavaa reissua on suunniteltava jo, kun edellinenkin on vielä vaiheessa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492