Vastustamattomalta. Olet kiusannut sen suhteen jo niin pitkään
Läheisyys tuntuu
30
281
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ohi. En ole kiusannut vaan todennut ihan faktoja siitä, mitä tulee tapahtumaan☝🏻
- Anonyymi00004
Mitä tulee tapahtumaan?
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä tulee tapahtumaan?
Niinpä, eihän sitä välttämättä saa koskaan tietää mitä se läheisyys on käytännön tasolla.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niinpä, eihän sitä välttämättä saa koskaan tietää mitä se läheisyys on käytännön tasolla.
Harmittaako kun et voi piilostasi tulla esille.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Haluaisitko kokea juuri kanssani
- Anonyymi00003
Kerro toki lisää, mies?
- Anonyymi00005
Samoin https://www.youtube.com/watch?v=sD9LQYWf8oI&list=RDVELvyLug6VU&index=21
- Anonyymi00006
Haluan työntyä isolla ja paksulla sisälle…syvälle.
- Anonyymi00007
Ei onnistu!!!
- Anonyymi00008
Vieläkö jatkat vaikka ei tule hetkeä
- Anonyymi00009
Sul on lyhyt!!!!
- Anonyymi00010
Haluatko pilata minun Juhannuksen?
- Anonyymi00011
Haluan kokea sen katsoen samalla silmiisi
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jää haaveeks!
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä olisi mahdollista. Rakastan katsoa silmiini ja tuntea yhteyden sitäkin kautta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä olisi mahdollista. Rakastan katsoa silmiini ja tuntea yhteyden sitäkin kautta.
*silmiisi
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
*silmiisi
Niin minäkin silmiisi. Se on kiehtovaa, salaa ja ohimennen :) varmaan olisi jotain tajunnanräjäyttävää sillä hetkellä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin minäkin silmiisi. Se on kiehtovaa, salaa ja ohimennen :) varmaan olisi jotain tajunnanräjäyttävää sillä hetkellä.
Meidän pitää panna. Sitä haluaisin kanssasi. Tuntuisi varmaan niiin hyvältä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Meidän pitää panna. Sitä haluaisin kanssasi. Tuntuisi varmaan niiin hyvältä.
En väitä vastaankaan...
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
En väitä vastaankaan...
Hyvä. Saisit mielellään vähän panna vastaan. 😘 Iske silmää tai anna joku muu selvä merkki.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hyvä. Saisit mielellään vähän panna vastaan. 😘 Iske silmää tai anna joku muu selvä merkki.
Leikitään tulella nyt... 😘
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Leikitään tulella nyt... 😘
Jos vaan kunnon tilaisuus tulee niin aion käyttää sen. Lisää bensaa vaan liekkeihin. Haluan sinua paljon.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos vaan kunnon tilaisuus tulee niin aion käyttää sen. Lisää bensaa vaan liekkeihin. Haluan sinua paljon.
Huh huh...
- Anonyymi00013
minä en ole harrastanut seksiä enää syyskuun jälkeen enkä harrasta! olen tämän ennenkin sanonut! haluni ovat pysyvästi lopahtaneet.
- Anonyymi00016
En tiedä läheisyydestä mu huomannu että nautinnollinen seksi aiheuttaa riippuvuuden naisille joillekkn jopa tyydyttävä jos eivät ole edes moista aiemmin saaneet
- Anonyymi00030
Varmaan miehillä sama. Mutta tietäisitkin mitä olen ymmärtänyt. Havainnut.
- Anonyymi00022
ns ylijäämät jäävät aina yksin. valitettava totuus. jos haluan vielä lapsen täytynee keskustella kumppanuusvanhemmuudesta
- Anonyymi00026
Niin tai perustaa mielikuvitusperhe niinkuin meillä töissä eräs mies on tehnyt
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tai tulla mielikuvitus palstalle haukkumaan tätä mielikuvitus miestä. Lujilleko ottaa kun kaikki eivät kiusauksesi kohdetta haukukaan
E? - Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
joo no vanhojen känttyröiden mielikuvitus leikit ei kiinnosta kyllä mua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011175
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40880Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37874- 102868
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s58589- 34586
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60583- 52526