uusi levy, Baboon balls julkastaan jenkeissä ilmeisesti 8.11!!! ja millon sitte suomessa...saattaa männä myöhäseks!!!
baboon balls
8
748
Vastaukset
- backwood
siis.. pitääkö paikkansa??? levyn nimi baboon balls? mistä oot saanu tiedon? luin jostain et levy olis tupla... ilmestyy kyll helvetin myöhään, ei jaksa odottaa...
- Frusci
kyllä mun tietääkseni...on se tupla...luin tuolta jostai keskustelusta!!! niinpä...sitä kun ei ikinä tiiä et kuinka pitkää männöö enneku suomessa ilmestyy!!! :/
- pässi2
Frusci kirjoitti:
kyllä mun tietääkseni...on se tupla...luin tuolta jostai keskustelusta!!! niinpä...sitä kun ei ikinä tiiä et kuinka pitkää männöö enneku suomessa ilmestyy!!! :/
Lähetin blackielle mailia ja se vastas "i dont think so", eli kusetat.
- Frusci
pässi2 kirjoitti:
Lähetin blackielle mailia ja se vastas "i dont think so", eli kusetat.
no nii mitäs sie oot sille lähettäny?
- pässi2
Frusci kirjoitti:
no nii mitäs sie oot sille lähettäny?
"Onko totta, että rhcp:n levyn nimi on Baboon balls ja se ilmestyy USA:ssa 8.11?" niin se vastas: I dont think so.
- Frusci
pässi2 kirjoitti:
"Onko totta, että rhcp:n levyn nimi on Baboon balls ja se ilmestyy USA:ssa 8.11?" niin se vastas: I dont think so.
no jaa...mie oon kuullu et se sillo julkastas...mut enhän miekään siitä ihan varma voi olla... :/ uskokoon jokaine mitä haluaa...
- backwood
Frusci kirjoitti:
no jaa...mie oon kuullu et se sillo julkastas...mut enhän miekään siitä ihan varma voi olla... :/ uskokoon jokaine mitä haluaa...
ehkä sit jos on kuullu jostain 'luotettavasta lähteestä' tietoo albumista niin voi tulla tänne jakamaan sen muitten kanssa.
- Froosh
Näin nykyaikana, jos levy julkaistaan isolla leyvy-yhtiöllä (tässä tapauksessa WB) se julkaistaan koko maailmassa samaan aikaan. Yleensä vieläpä Euroopassa päivän aikaisemmin. Eli jos RHCP:n levy julkaistaisiin 8.11 se tulisi myyntiin Suomessa joko 7 ta 8.11.
Mutta omien tietojeni mukaan, jotka ovat aika varmoja, levyn julkaisu siirtyy ensi vuodelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876