baboon balls

Frusci

uusi levy, Baboon balls julkastaan jenkeissä ilmeisesti 8.11!!! ja millon sitte suomessa...saattaa männä myöhäseks!!!

8

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • backwood

siis.. pitääkö paikkansa??? levyn nimi baboon balls? mistä oot saanu tiedon? luin jostain et levy olis tupla... ilmestyy kyll helvetin myöhään, ei jaksa odottaa...

• Frusci

kyllä mun tietääkseni...on se tupla...luin tuolta jostai keskustelusta!!! niinpä...sitä kun ei ikinä tiiä et kuinka pitkää männöö enneku suomessa ilmestyy!!! :/

• pässi2
        Frusci kirjoitti:

kyllä mun tietääkseni...on se tupla...luin tuolta jostai keskustelusta!!! niinpä...sitä kun ei ikinä tiiä et kuinka pitkää männöö enneku suomessa ilmestyy!!! :/

Lähetin blackielle mailia ja se vastas "i dont think so", eli kusetat.

• Frusci
        pässi2 kirjoitti:

Lähetin blackielle mailia ja se vastas "i dont think so", eli kusetat.

no nii mitäs sie oot sille lähettäny?

• pässi2
        Frusci kirjoitti:

no nii mitäs sie oot sille lähettäny?

"Onko totta, että rhcp:n levyn nimi on Baboon balls ja se ilmestyy USA:ssa 8.11?" niin se vastas: I dont think so.

• Frusci
        pässi2 kirjoitti:

"Onko totta, että rhcp:n levyn nimi on Baboon balls ja se ilmestyy USA:ssa 8.11?" niin se vastas: I dont think so.

no jaa...mie oon kuullu et se sillo julkastas...mut enhän miekään siitä ihan varma voi olla... :/ uskokoon jokaine mitä haluaa...

• backwood
        Frusci kirjoitti:

no jaa...mie oon kuullu et se sillo julkastas...mut enhän miekään siitä ihan varma voi olla... :/ uskokoon jokaine mitä haluaa...

ehkä sit jos on kuullu jostain 'luotettavasta lähteestä' tietoo albumista niin voi tulla tänne jakamaan sen muitten kanssa.

• Froosh

Näin nykyaikana, jos levy julkaistaan isolla leyvy-yhtiöllä (tässä tapauksessa WB) se julkaistaan koko maailmassa samaan aikaan. Yleensä vieläpä Euroopassa päivän aikaisemmin. Eli jos RHCP:n levy julkaistaisiin 8.11 se tulisi myyntiin Suomessa joko 7 ta 8.11.
      Mutta omien tietojeni mukaan, jotka ovat aika varmoja, levyn julkaisu siirtyy ensi vuodelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1577
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1532
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1108
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      911
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      884
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe