uusi levy, Baboon balls julkastaan jenkeissä ilmeisesti 8.11!!! ja millon sitte suomessa...saattaa männä myöhäseks!!!
baboon balls
8
751
Vastaukset
- backwood
siis.. pitääkö paikkansa??? levyn nimi baboon balls? mistä oot saanu tiedon? luin jostain et levy olis tupla... ilmestyy kyll helvetin myöhään, ei jaksa odottaa...
- Frusci
kyllä mun tietääkseni...on se tupla...luin tuolta jostai keskustelusta!!! niinpä...sitä kun ei ikinä tiiä et kuinka pitkää männöö enneku suomessa ilmestyy!!! :/
- pässi2
Frusci kirjoitti:
kyllä mun tietääkseni...on se tupla...luin tuolta jostai keskustelusta!!! niinpä...sitä kun ei ikinä tiiä et kuinka pitkää männöö enneku suomessa ilmestyy!!! :/
Lähetin blackielle mailia ja se vastas "i dont think so", eli kusetat.
- Frusci
pässi2 kirjoitti:
Lähetin blackielle mailia ja se vastas "i dont think so", eli kusetat.
no nii mitäs sie oot sille lähettäny?
- pässi2
Frusci kirjoitti:
no nii mitäs sie oot sille lähettäny?
"Onko totta, että rhcp:n levyn nimi on Baboon balls ja se ilmestyy USA:ssa 8.11?" niin se vastas: I dont think so.
- Frusci
pässi2 kirjoitti:
"Onko totta, että rhcp:n levyn nimi on Baboon balls ja se ilmestyy USA:ssa 8.11?" niin se vastas: I dont think so.
no jaa...mie oon kuullu et se sillo julkastas...mut enhän miekään siitä ihan varma voi olla... :/ uskokoon jokaine mitä haluaa...
- backwood
Frusci kirjoitti:
no jaa...mie oon kuullu et se sillo julkastas...mut enhän miekään siitä ihan varma voi olla... :/ uskokoon jokaine mitä haluaa...
ehkä sit jos on kuullu jostain 'luotettavasta lähteestä' tietoo albumista niin voi tulla tänne jakamaan sen muitten kanssa.
- Froosh
Näin nykyaikana, jos levy julkaistaan isolla leyvy-yhtiöllä (tässä tapauksessa WB) se julkaistaan koko maailmassa samaan aikaan. Yleensä vieläpä Euroopassa päivän aikaisemmin. Eli jos RHCP:n levy julkaistaisiin 8.11 se tulisi myyntiin Suomessa joko 7 ta 8.11.
Mutta omien tietojeni mukaan, jotka ovat aika varmoja, levyn julkaisu siirtyy ensi vuodelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082366
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809