Mitäs mies tekisit jos

Anonyymi-ap

🫙 😳 multa tipahtaisi käsistä täysinäinen viilipurkki alassuin lattialle?
1.Suuttuisit ja pitäisit ripityksen 🤬
2. Kipaisisit kaupassa hakemassa uuden viilipurkin 🏪
3. Kaivaisit pakasteesta jäätelön ja tekisit siitä jälkkärin meille 🍦
4. Kääntäisit sanomalehden sivua ja sivusilmällä tarkkailet miten selviän tilanteesta.📰
5. Muuta mitä?

50

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Miten jaksatte näitä teinialoituksia... Oikeasti.

• Anonyymi00011

Tää nauratti oikeesti! 😂

• Anonyymi00003

5. Nauraisin ja hieroisin sen viilin sun naamaan.

• Anonyymi00012

Kleopatra, joka oli kuulu kauneudestaan, kylpi maidossa.

• Anonyymi00038

5. Toteaisin, et onneksi kansi oli pitävä, eikä pettänyt ja sotkenut paikkoja. Huh, toteaisin säikähdyksen jälkeen.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

5. Toteaisin, et onneksi kansi oli pitävä, eikä pettänyt ja sotkenut paikkoja. Huh, toteaisin säikähdyksen jälkeen.

Mulle kävi huonommin, kun olin jo ehtinyt avata kannen. Purkki tipahti vielä alassuin lattialle. -ap

• Anonyymi00004

Hakisin uuden viilipurkin

• Anonyymi00013

Ihan hyvä vaihtoehto!

• Anonyymi00005

6. Työntäisin jäykän paperin viilin ja lattian väliin, kääntäisin viilipurkin ja ojentaisin sen sinulle. Nuolisin lattian.

• Anonyymi00014

Noin sain viilin nostettua lattialta, kun nyt ei ole koiraa siivoamassa.Täällä ei kukaan ihminen saa nuolla lattioita.

• Anonyymi00006

Kävisin uuden ja ostaisin dippiä ja sipsiä jos olisi perjantai. Suhun liittyviä juttuja. Mehujäätä kesäkuumalla saat pitää jäätelön maistelen sun huulia.

• Anonyymi00016

Ilman tuota maistelua olisi herkullinen vastaus!

• Anonyymi00007

5. Antaisin koiran nuolla viilin lattialta ja ottaisin sinut takaapäin keittiössä.

• Anonyymi00018

Onneksi ei tunneta.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onneksi ei tunneta.

Tunnetaan varmasti.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tunnetaan varmasti.

😆 ai kamala.
        Sivusta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tunnetaan varmasti.

En usko. -ap

• Anonyymi00008

Minä työntäisin ohuen pahviliuskan purkin ja lattian väliin nostaen purkin pöydälle , JA maiksutellen söisin sen .

• Anonyymi00019

Viili oli senverran yhtenäinen, että sen sai purkkiin tuolla tavalla. Kaupunkioloissa en suosittele syömään mitään, mikä on käynyt lattialla.

• Anonyymi00009

Sanomalehdet ja äksyilyn hoidin yksin. Ihan perus. Elämä tykännyt nöyryyttää piilossa niin fjongalla kaikki perusarvot kestänyt suoristaa niitä.

• Anonyymi00026

Vahinkoja sattuu kaikille. Ei ole kiva, jos niistä äksyillään.

• Anonyymi00010

Leviitäisin viilit sun vartalon kriittisten paikkojen kohdalle nuolisin ne pois. ”Kuin lassie”.

• Anonyymi00024

Huokaus! Miten jollakin viilistä tulee tällaiset asiat mieleen.😡

• Anonyymi00043
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Huokaus! Miten jollakin viilistä tulee tällaiset asiat mieleen.😡

Huh! Onneksi ei tunneta. Tollanen kalkkis voi suutuspäissään viskellä niitä viilipurkkeja ja sillipurkkeja ihan yksinään.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Huh! Onneksi ei tunneta. Tollanen kalkkis voi suutuspäissään viskellä niitä viilipurkkeja ja sillipurkkeja ihan yksinään.

Samat sanat! Onneksi ei tunneta!

• Anonyymi00017

Lattiatasolla paremmat näkymät. Hyvä patja vaan keskelle sulle ja mulle viereen saat voimistella rauhassa...

• Anonyymi00023

Ei ole kiva siivota, jos joku katsoo vieressä koko ajan.

• Anonyymi00020

Keskityn sinun-hieromista juttuun enemmän. Tarpeeksi jo homoiltu valtaväylillä perussuoritteet kuntoon.

• Anonyymi00022

Aloittaja on nainen!

• Anonyymi00021

Kilttinä kultamussuna auttaisin ensin siivoamaan ja sitten kävisin kaupassa ja sitten hali, ettei häntä harmita.

• Anonyymi00028

Onpa kiva vastaus!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Onpa kiva vastaus!

Tää oli varmaan mun kultamussukkani vastaus.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tää oli varmaan mun kultamussukkani vastaus.

Eiku tää, itkisin aluksi tapahtunutta? Ajattelisin mielessäni sanomatta kuitenkaan mitään, voi mitä tuhlausta, voi että ja söisin viilit lattialta pois kuleksimasta. En nuhtelisi ketään tapahtuneesta. Näitä valitettavasti sattuu välillä aina mun seurassa? Jännitteet eivät synny tyhjästä, vaatii aina mun paikalla oloa.

• Anonyymi00025

Tarkoittaa että mikään oikein jos se ei ole vähintää maanjäristys.

• Anonyymi00027

Puntit on ihan kivat niillä pääsee jo tunnelmaan.

• Anonyymi00030

Sanoi Richter Forrester.

• Anonyymi00034

Exoplaneetat luo mielenkiintoisia mahdollisuuksia. Muuttohommatkin erilaistuu.

• Anonyymi00035

Se ei oo sen vanhempi konsepti kuin 10 vuotta.

• Anonyymi00036

Jos omassa kotonasi mitä se minua häirittis mun kotona käskisin siivoamaan jos ei muuten sytytä

• Anonyymi00037

vegaani ei saa sypödä viiliä, ei maitoa, ei kalaa, ei juustoakaan, koska nuo eläin tuotteita salaatin lehti ja kasvisrasva-levite McDonaldsdinuusi idea jotta on varmasti vegaaneille sopiva, eikeastikin varmuudenin vuoksi 1 kuiva ruispala-leivä jossda vain välissä yksi salaatin lehti...

Ja erikoisareria, niin tuollaisen vegaani-hampuraisen hinnaksi menee 27,99 euroa kappale...

• Anonyymi00044

Aloittajalla on veriryhmä ruokavalio. Veriryhmästä voi päätellä miten ruoansulatus on kehittynyt aikojen alussa. Ei yhden sukupolven aikana voi yhtäkkiä muuttaa ruokaiutottumuksia. Mm. ihmisten aivot alkoivat kasvaa vasta, kun lihansyönti tuli mukaan kuvioihin. Ja siinäkin oli tärkeätä se, että liha oli kypsennetty kunnolla, kun raaka proteiini ei imeytynyt suolistossa kunnolla. Aasiassa on heimo, joka tulee toimeen pelkällä kamelin lihalla ilman vihanneksia ym. Heidän elimistönsä on siihen sopeutunut. -ap

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Aloittajalla on veriryhmä ruokavalio. Veriryhmästä voi päätellä miten ruoansulatus on kehittynyt aikojen alussa. Ei yhden sukupolven aikana voi yhtäkkiä muuttaa ruokaiutottumuksia. Mm. ihmisten aivot alkoivat kasvaa vasta, kun lihansyönti tuli mukaan kuvioihin. Ja siinäkin oli tärkeätä se, että liha oli kypsennetty kunnolla, kun raaka proteiini ei imeytynyt suolistossa kunnolla. Aasiassa on heimo, joka tulee toimeen pelkällä kamelin lihalla ilman vihanneksia ym. Heidän elimistönsä on siihen sopeutunut. -ap

Ei herran jumala... Nyt takaisin koulun penkille heti!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ei herran jumala... Nyt takaisin koulun penkille heti!

No meneppä siitä koulun penkille. Mitä kuvittelet satavuotiaiden tervaskantojen syöneen? Ei ainakaan mitään rehuja. Ihmisten hampaat ja ruoansulatus ovat sekaruokaan sopeutuneet. Ruokavillitykset tulee ja menee. Nyt on esimerkiksi uusissa ruokasuosituksissa otettu perunat pois riisin ja pastan laatikosta. Perunoita suositellaan syötäväksi 3-4 niiden terveellisyyden takia.

Kasvissyöjien tulisi perehtyä tarkemmin siihen mitä syövät. Kasvissyöjillä esim on enemmän keskenmenoja kuin sekaruokaa syövillä. Oliiviöljy ei esim. sisällä tarpeeksi elimistölle tarpeellista alfalinoleenihappoa mitä ihminen tarvitsee. Kasvisten sisältämät proteiinit eivät imeydy niin hyvin, kuin liharuokien proteiinit.

• Anonyymi00039

Otamma siitä nokareen viiliä kulhoon,maitoa päälle ja liinan alle pöydälle. Parissa päivässä meillä on kulhollinen itsetehtyä viiliä joka lusikoidaan marjojen kanssa nassuun. Sole mikhän.

• Anonyymi00048

Ai hitsi! Tuli jo syötyä se tippa mikä jäi purkin pohjalle.

• Anonyymi00046

Nelonen ja en vilkuilisi, vaan pidän itsestäänselvänä aikuisen naisen siivoavan sotkunsa.

• Anonyymi00054

Sanoisin: Kaatuu niitä valtamerilaivojakin.

• Anonyymi00055

5. Soittaisin hätänumeroon ja pyytäisin palokunnan auttamaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      2046
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      74
      1366
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      13
      1089
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      102
      1011
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      91
      924
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      107
      782
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      48
      637
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      554
    9. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      56
      527
    10. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      245
      521
    Aihe