Tossa muistelin menneitä ja mietin kun huittisissa/lauttakylässä oli aikoinaan paljon yhtyeitä enkä tarkoita nykyisiä vaan niitä jotka oikeasti osasivat soittaa. Saa kertoa ken tietää
Vastaukset 25
- Anonyymi00004
Ainakin lieteveljet&co pändi soitti soljuvaa tanssimussiikkia huittisjärven lietelavalla. Pändi veti salin aina täyteen tanssijoita!
- Anonyymi00006
Kaisa ja kumppanit oli aikanaan hyvä orkesteri
- Anonyymi00007
Muuten ihan hyvä,mutta heidän piti erikseen kuuluttaa mikä oli soitettu kappale,muutoin ei yleisö sitä tunnistanut.Kaikki kun kuulosti samaanlaisilta laahaavilta.
- Anonyymi00015
Kyllä t Heikkisen yhtye soitteli kans aikoinaan
- Anonyymi00017
Juu muistan kun olivat ripovuorella keikalla jäi aina mieleen kun eräs mies kyttäsi ihmisiä siinä lipputankon vieressä joku muukin voi hänet muistaa. Auto oli Volvo.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Juu muistan kun olivat ripovuorella keikalla jäi aina mieleen kun eräs mies kyttäsi ihmisiä siinä lipputankon vieressä joku muukin voi hänet muistaa. Auto oli Volvo.
Niin minäkin muistan saman, joka usein myös kaivo nokkaansa
eiköse ollut joku Suttilalainen sijankasvataja joka hukkui lietealtaaseen.
- Anonyymi00026
Tänään tansseissa oli todella turvallinen olo kun persu seisoi asennossa lastentapahtumassa lätkä rinnassa. Nolo äijä.
- Anonyymi00027
Jos tarkoitat T.R. niin ilmeisesti joku ikäkriisi. Luulee olevansa joku isokin karpaasi
- Anonyymi00028
Oikeasti osasivat soittaa silloin ennen? Nykyään ei sitten osata vai? Tai ainakin turhaa rehvakkuutta on pinkin värisillä soittajilla!!!!
- Anonyymi00029
Jos osaisivat soittaa tai yleensäkkin jotakin,onnistuisivat elättämään itsensä??Näyttäisi
että syöminen onnistuu,mutta isä ja äiti maksavat ruuan?? - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jos osaisivat soittaa tai yleensäkkin jotakin,onnistuisivat elättämään itsensä??Näyttäisi
että syöminen onnistuu,mutta isä ja äiti maksavat ruuan??Hyvin ovat näköjään maksaneet...
- Anonyymi00030
Kaisa ja Kumppanit soitti usein Ripovuorella. Ripovuorella sotainvalidit myivät lippuja ja naiset myivät höyrymakkaraa ja kahvia. Naistenhuoneessa oli pari peiliä, jossa sai sukia tukkaansa. Ulkohuussit olivat ikävän hajuisia, mutta onneksi kusi virtasi kalliota alaspäin metsikköön. Nuoriso istuskeli kallioilla ja katseli miten kapulalossi liikkui Karhiniemelle ja joskus vain soutuvene kuljetti ihmisiä yli Kokemäenjoen. Nuorista saattoi joku ostaa tanssitilaan pääsylipun ja ulko tullessa sen sai takaisin. Siinä sitten saattoi monikin piipahtaa katsomassa tanssisalissa samalla lipulla. Nuoret juttelivat kallioilla ja tapasivat siellä toisiaan. Ei ollut kännyköitä, ei korvalappustereoita tms. Ihan puheella pärjättiin. Joka sunnuntai sinne mentiin satoi tai paistoi. Polkupyörillä perille ja takaisin tai sitten kävelen osan matkaa. - Tuo lietepaviljonki-höpöttäjä ei tiedä mitään Huittisten tansseista. Suulitansseja oli lähes joka illalle ; Tuomiahon suuli, Lindgrenin suuli , Salmelan suuli, Salkinkosken suuli ja Kämmäkän vihtaseurat. Huh, huh, oli tanssipaikkoja.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591665
- 731180
- 113888
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.36504Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74490- 37439
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427