Ompas kallistunut..

Anonyymi-ap

Siis jauheliha. 400€ j 6.45. viimeksi kun oon ostanut oli 4.95

19

160

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kilohinta 400€?

• Anonyymi00002

No, tuleehan noita näppäilyvirheitä, mutta perustelivat hintojen nostoo sillä, kun maatalousyrittäjät tarvii lisää tuotteista - niin tarvivat - mutta kuka tai mikä takaa rahan myös menevän heille???

lajijasuris

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No, tuleehan noita näppäilyvirheitä, mutta perustelivat hintojen nostoo sillä, kun maatalousyrittäjät tarvii lisää tuotteista - niin tarvivat - mutta kuka tai mikä takaa rahan myös menevän heille???

lajijasuris

Niinpä, mut kai se jää kaupalle, eikä mee eteenpäin, mut oli se mun mielestä kallis.
        Kaupassa kaikki on kallista ,mut maanviljelijöille ei makseta paljon mitään ja he sen työn kuitenkin tekee

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niinpä, mut kai se jää kaupalle, eikä mee eteenpäin, mut oli se mun mielestä kallis.
        Kaupassa kaikki on kallista ,mut maanviljelijöille ei makseta paljon mitään ja he sen työn kuitenkin tekee

Maanviljelijät elävät tuilla. Heille maksetaan oleskelusta verovaroista. Maataloustuet pitäisi lopettaa. Se on tuki yrittäjille, jotka eivät osaa tehdä töitä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Maanviljelijät elävät tuilla. Heille maksetaan oleskelusta verovaroista. Maataloustuet pitäisi lopettaa. Se on tuki yrittäjille, jotka eivät osaa tehdä töitä.

Maanviljelijät tekevät RASKASTA työtä jotta toisille ihmisille riittäisi ruokaa. Sinä kadehtia taas menes itse koittaa tehdä maanviljelys työtä,veikkaan ettei sinusta edes ole siihen.
        Sinä vaan vetelehdit työttömänä veronmaksajien tuella kotona etkä viitsi tehdä mitään, muuta kuin loisia.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oon jossain määrin samaa mieltä. Pari simppeliä esimerkkiä, että jotain tarttis tehdä: on täysin absiurdia, että pelloista on maksettu maltaita vaikka puhutaan suurista kannattavuusongelmista sekä toisaalta yllättävän monet täälläkin tekee kumminkin huipputulosta vuodesta toiseen.

Mutta saa ne kuule ulkomaillakin paljon tukia! Jos täällä tuotanto romahtaisi, meinaatkos ettei muualta tuodun hinta nousisi. Kasvinviljeliä pääsee työn suhteen aika helpolla mutta eläin farmari on kiinni työssä ja tietynlaisessa valmiustilassa 24/7/365, kun ongelmia tulee silloin tällöin vääjäämättä

lajijasuris

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Maanviljelijät tekevät RASKASTA työtä jotta toisille ihmisille riittäisi ruokaa. Sinä kadehtia taas menes itse koittaa tehdä maanviljelys työtä,veikkaan ettei sinusta edes ole siihen.
        Sinä vaan vetelehdit työttömänä veronmaksajien tuella kotona etkä viitsi tehdä mitään, muuta kuin loisia.

Älä hiiri vikise. Ei sellainen yrittäjä tarvitse tukia, joka osaa tehdä työtä. Tukien maksaminen on osaamattomien laiskureiden toiminnan ylläpitämistä. Tuet poikki, niin tilalle tulee osaavia ja ahkeria tekijöitä, kun pummiviljelijät poistuvat häiritsemästä tuotantoa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Älä hiiri vikise. Ei sellainen yrittäjä tarvitse tukia, joka osaa tehdä työtä. Tukien maksaminen on osaamattomien laiskureiden toiminnan ylläpitämistä. Tuet poikki, niin tilalle tulee osaavia ja ahkeria tekijöitä, kun pummiviljelijät poistuvat häiritsemästä tuotantoa.

Kyllä maanviljelijät osaa omat hommansa hoitaa.
        Meneppäs kuule vaikka vuodeksi töihin maatilalle niin sen jälkeen et enää vikise vaan toteat että se on raskasta työtä.
        jos aletaan kaikki tuoda ulkomailta niin kyllä hinnat kohoaa, mistä tiedät mitä myrkkyä niissä on, kaikissa ulkomailta tuoduissa hedelmissä kun on myrkkyä, eihän ne muuten säilyisi, omenat, banaanit viinirypäleet ym.

• Anonyymi00004

Pakko syödä on

• Anonyymi00005

Niin on. Mutta kyllä tuli hyviä lihapulliakin nami nami

• Anonyymi00006

Pescovegetaarisella ruokavaliolla olen pärjännyt eläkevuosiin saakka. Paljon liikuntaa ja säännöllinen uni, terveys pysyy mintissä.

• Anonyymi00007

Suomessa on kauppojen kartelli. Kolme ketjua pitävät hinnat korkealla, jotka kaikki tekevät satoja miljoonia voittoa.

• Anonyymi00013

Jep, ja vaikka tulis joku uusi toimija, ei täällä ole kenekään muun tukkua. Kaikkea ei voisi tuoda ulkoo eikä näin tee Lidlkään. Löytyspä joku rohkee joka yrittäisi lyödä tosissaan kiilaa noiden väliin. Joku Mika Anttosen tapainen visionääri ja sopivasti ei-itsekäs rohkee uudistaja.

lajijasuris

• Anonyymi00009

Taas on Loimaalaisille liian kallista🫢

• Anonyymi00012

No ehkä joo, mutta tuski säkään hyväksyt jos valehdellaan hinnanoston syy! Täytyypä muistaa seurata tilastoista, nouseeko tuottahinnat lähikuukausina.
        Ei sellaset ruoat ainakaan ole kohtuuttoman kalliita missä on ainesosana jauhelihaa, kun ei sen tarvi olla pääosassa.

Ylempänä mainittu pescovegaani sinänsä ihan hyvä, mutta eipä ne juurekset, hedelmät aina niin hyvälaatuisia ole. Sitten mä en ymmärrä sitä kalan ihannointia, kun niissähän on vaikka mitä myrkkyjä, paitsi allaskasvatetuissa tai miks kalan voi tappaa mutta ei riistaa. Itse en hedelmiä kovin paljon syö, kun oon kai jotenkin herkkä fruktoosille, muita kyllä paitsi sipulia ja suuria määriä kaalia. Enemmän söisin jos olis hyvät kädet, kun pakasteet ei ole niin hyviä.

lajijasuris

• Anonyymi00014

Monet laktoosittomat aika paljon kalliimpia ja kallistunut. Niitä ei sinänsä ole pakko syödä eikä haittaa pienet mahaturvotukset, mutta kenties loimaalaiset herkkänokat tykkää. Niitä riittää niinku ylipäänsä käytösvammaisia, joiden. määrä on kaikkialla lisääntynyt jostain syystä

lajijasuris

• Anonyymi00015

Lopeta se vammaisten ihmisten lisääminen joka sananparteen. Sama kuin joillakin ihmisillä on vi*tu takuuvarmasti joka lauseessa tai jumal*uta. Saa käsityksen, että ihminen on niin yksinkertainen, että on pakko käyttää täytesanoja kun sanavarasto on hädin tuskin 100+. Toki näin saattaa ollakin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Lopeta se vammaisten ihmisten lisääminen joka sananparteen. Sama kuin joillakin ihmisillä on vi*tu takuuvarmasti joka lauseessa tai jumal*uta. Saa käsityksen, että ihminen on niin yksinkertainen, että on pakko käyttää täytesanoja kun sanavarasto on hädin tuskin 100 . Toki näin saattaa ollakin.

No sori siitä mutta minusta tuo on enemmän semmonen eufenismi. Olenhan minäkin aivo-ja selkävammainen sekä monien puheissa kehitysvammainen mutta paperilla en, paitsi yhden ainoan psykiatrin mielestä. Olen minä vähän enemmänkin ollu mutta nää dokumentit on mystisesti kadonnu, nyt puhutaan niistä irrallisista paperilappusista. Voihan digiäkin toki hävittää mutta tästä jää jäljet.

Mikähän se sopiva sitten olisi, kun häiriö-loppunenkin taitaa olla not not nykyään. Joka tapauksessa sosiaalisesti käyttäytyminen on huonontunut paljon ns. leveällä pensselillä vetäen tällä vuosituhannella. Osan selittää haittamaahanmuutto mutta kun tämä koskee kantiksiakin. Kasvatusjutuista en kauheesti tiedä mutta paria kyllä minusta lahjottiin liikaa ja tuntuivat laiskistuvan. Ihan tästä hetkestä en tiedä.

Kouluttautumisen alamäki kai kiinnostuksen puutteen vuoksi sekä liika netin käyttö selittää takuulla jotain. Yhteiskunnallisesti ei ainakaan ole ollut mitään tosi dramaattista verrattuna vaikka siihen pahimpaan 90-luvun alun lamaan. Osa ongelmista kyllä juontaa juurensa tuonne. Mutta sitten ne kaikki muut, osalle ostetaan kaikki pelit ja vehkeet, asunnot ja matkat, vaikka käyttäydytään miten vai juuri siksi eli jotenkin niin erityisiä.

lajijasuris

• Anonyymi00017

Ei nyt ihan hintaan liittyvä mutta olen samaa mieltä erään johdon konsultin "executive consultant" kanssa siitä, että on tarkoituksella sekoitettu ravinto-ja ympäristöpolitiikka. Eräs esimerkki tästää on valtava punaisen lihan demonisointi. Onko oikeesti mahdollista, että se selittäisi merkitsevästi niin monet viat ja vaivat mitä väitetään? Ei! Oma lukunsa eläinten häkkikasvatus mutta kun riistakin on kait niin haitallista.

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe