Kaikkea on osuuskaupalla!

Anonyymi-ap

Prisma haluaa näyttää mainoksen notkuvalla grilliruokapöydällä köyhille millaista on rahahenkilöiden juhannus. Kaikkea on! Irvailevaa mainontaa.
Meikäläinen syö sitä mitä sieltä jätejonosta antavat.

13

62

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onhan se hyvä, että rupusakki näkee edes mainoksista oikeaa elämisen mallia.

• Anonyymi00002

Kyllä se aiheuttaa katkeran nälän tunteen, kun näkee valtavan määrän ruokaa, eikä saa yhtään.

• Anonyymi00005

Kääntää kanavaa jos noin henkeen ottaa

• Anonyymi00003

Minä poltan kukkaa sillä se vie näläntunteen kun ei ole rahaa ruokaan.

• Anonyymi00004

Mahtavaa niin se vaan minunkin pöytä notkuu herkuista ja grillissä parasta A-luokkaa.
      Kyytipojaksi A-liikkeen juoksevia ravinteita

• Anonyymi00006

Ajattelin illalla käydä polkupyörällä muutamassa kaupassa hakemassa joitakin -60% tuotteita, ehkä 100g kalkkunaleikettä näkkileivän päälle ja Lidlistä halpaa margariinia.
      Poika on tuossa pulputtanut juhannusjuomaa kuukauden päivät ja alkaa olla valmista. Huomenna suodatan sen ja sitten on 15 litraa hyvää ruokajuomaa.

• Anonyymi00008

Väärin, minä asun vanerimökissä eräässä metsässä. Nyt kesällä on mukavat olot. Sen verran menee polkua, että pyörällä pääsee pihaan saakka. Kun sain kaupungin virasta potkut, niin sain hyvän pyörän lähtiäisiksi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Väärin, minä asun vanerimökissä eräässä metsässä. Nyt kesällä on mukavat olot. Sen verran menee polkua, että pyörällä pääsee pihaan saakka. Kun sain kaupungin virasta potkut, niin sain hyvän pyörän lähtiäisiksi.

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi00010

Osuuskaupan asiakas uskoo kaikkivaltiaaseen vihreään muovikorttiinsa ja sen valtakuntaan s-pankkiin ja hänen poikaansa s-mobiiliin joka istuu hänen oik... äsh. vasemmalla puolellaan ja on sieltä tuleva hallitsemaan tankkauksia ja noutopöytiä. Amen.

• Anonyymi00011

He heee, vihreän osuusraamatun säkeitä alamaisille.

• Anonyymi00013

Kaikkea on, vain rahan mokoma puuttuu. Minua ihmetyttää se miten agraarisosialistinen S- ryhmä vähättelee suomalaisia köyhiä mainoksillaan.

• Anonyymi00014

Avaajan miestä kaupan tehtävä on mainostaa kurjuutta ja puutetta, ilmeisesti elintarvikkeiden näyttäminen on ihan liikaa moraalille ja itsetunnolle.

• Anonyymi00015

Oletko nähnyt avaajan miestä? Se on kuule iso mies!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe