Kaikkea on osuuskaupalla!

Anonyymi-ap

Prisma haluaa näyttää mainoksen notkuvalla grilliruokapöydällä köyhille millaista on rahahenkilöiden juhannus. Kaikkea on! Irvailevaa mainontaa.
Meikäläinen syö sitä mitä sieltä jätejonosta antavat.

13

61

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onhan se hyvä, että rupusakki näkee edes mainoksista oikeaa elämisen mallia.

• Anonyymi00002

Kyllä se aiheuttaa katkeran nälän tunteen, kun näkee valtavan määrän ruokaa, eikä saa yhtään.

• Anonyymi00005

Kääntää kanavaa jos noin henkeen ottaa

• Anonyymi00003

Minä poltan kukkaa sillä se vie näläntunteen kun ei ole rahaa ruokaan.

• Anonyymi00004

Mahtavaa niin se vaan minunkin pöytä notkuu herkuista ja grillissä parasta A-luokkaa.
      Kyytipojaksi A-liikkeen juoksevia ravinteita

• Anonyymi00006

Ajattelin illalla käydä polkupyörällä muutamassa kaupassa hakemassa joitakin -60% tuotteita, ehkä 100g kalkkunaleikettä näkkileivän päälle ja Lidlistä halpaa margariinia.
      Poika on tuossa pulputtanut juhannusjuomaa kuukauden päivät ja alkaa olla valmista. Huomenna suodatan sen ja sitten on 15 litraa hyvää ruokajuomaa.

• Anonyymi00008

Väärin, minä asun vanerimökissä eräässä metsässä. Nyt kesällä on mukavat olot. Sen verran menee polkua, että pyörällä pääsee pihaan saakka. Kun sain kaupungin virasta potkut, niin sain hyvän pyörän lähtiäisiksi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Väärin, minä asun vanerimökissä eräässä metsässä. Nyt kesällä on mukavat olot. Sen verran menee polkua, että pyörällä pääsee pihaan saakka. Kun sain kaupungin virasta potkut, niin sain hyvän pyörän lähtiäisiksi.

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi00010

Osuuskaupan asiakas uskoo kaikkivaltiaaseen vihreään muovikorttiinsa ja sen valtakuntaan s-pankkiin ja hänen poikaansa s-mobiiliin joka istuu hänen oik... äsh. vasemmalla puolellaan ja on sieltä tuleva hallitsemaan tankkauksia ja noutopöytiä. Amen.

• Anonyymi00011

He heee, vihreän osuusraamatun säkeitä alamaisille.

• Anonyymi00013

Kaikkea on, vain rahan mokoma puuttuu. Minua ihmetyttää se miten agraarisosialistinen S- ryhmä vähättelee suomalaisia köyhiä mainoksillaan.

• Anonyymi00014

Avaajan miestä kaupan tehtävä on mainostaa kurjuutta ja puutetta, ilmeisesti elintarvikkeiden näyttäminen on ihan liikaa moraalille ja itsetunnolle.

• Anonyymi00015

Oletko nähnyt avaajan miestä? Se on kuule iso mies!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1683
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      152
      1291
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      217
      932
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      867
    5. 55
      766
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      725
    8. 89
      691
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe