Sellainen lyhyt vaaleahko ja päivettynyt mies oli alkuviikosta tuolla Teboilin
kohdalla . Ikä n.30-38 .Kaveri oli etsivinään maasta jotain. Sanoi etsivänsä arvokiviä.
Luuli, että olin yksin ja hän näytti, että kädessä oli muka jotain ja sanoi minulle
että tule katsomaan ja hänellä oli iso kiven murikka kädessä. En mennyt katsomaan vaan lähdin pois. Mies vaikutti aggressiiviselta ja sekavalta ja lähti menemään Anteronkierrolle päin. Saattoi olla aineissa tai jotain, mutta pelottava.
Kaksi muuta naista näki kans ja toinen sanoi että jos olisi ollut yksin, niin olis
lähtenyt karkuun. Jotenkin vaikuttaa että sama jätkä. Pitäsköhän se ilmoittaa poliisille. Hui ! Mietin sillonkin, että pitäiskö soittaa poliisille. Päivettyny ja matala ja
sekava ja agressiivinen.
Ahdistelija Simonsalossa
Anonyymi-ap
2
52
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kopteritero mutta hän on vanhempi.
- Anonyymi00002
Ilmoitus olisi hyödytön näin jälkikäteen ilman kunnollisia tuntomerkkejä ja ajankohtaa. Ei liene yllätys, että Simonsalossa tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301327- 70899
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42843P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓187747Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss294685- 46651
- 92630
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38608- 52546
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47530