Sofia ei kadu töistä lintsaamista

Anonyymi-ap

Toimitaan kaikki muutkin Sofian tavoin.

28

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sofialla meni 35 äänestystä ohi. Vaikka itse väitti ettei mitään vahinkoa aiheutunut. Unohtaako tämä säkättäjä että hän edustaa niitä jotka ovat häntä äänestäneet.

• Anonyymi00022

Tulee vaan vahinkoa, kun huutaa ja mesoo, puhuu toisten päälle. Menis etsimään rajojaan omilla rahoillaan lopuksi ikää.

• Anonyymi00002

Sofialla on elämässä kolme tärkeää asiaa: Sofia Virta, Sofia Virta ja Sofia Virta.

• Anonyymi00014

"Sofia Virran esiintymistä on pidetty jo nyt ylimielisenä. Tässä vaiheessa on turha toivoa, että temppu ei aiheuta haittaa puolueelle.

Virta ei edes esittänyt, että olisi ajatellut puoluetta valinnassaan. Jää nähtäväksi, miten hän pyrkii korjaamaan aiheuttamansa vahingon."

Tytteli taisi nyt tehdä melkoisen karhunpalveluksen itselleen ja puolueelle. No, mitäpä siitä, Vihreät on muutenkin menossa ryminällä kohti kielekkeen reunaa ja siitä on ilahduttavan nopea pudotus pohjalle. Puolue on nykyään täysin turhan panttina ja maine säpäleinä..

Tervemenoa!

(ainoa joka sanoi aikanaan totuuden, oli Pentti Linkola, kannattaa katsoa Youtubesta mitä mieltä hän oli Vihreiden pelleilystä aikanaan)

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

"Sofia Virran esiintymistä on pidetty jo nyt ylimielisenä. Tässä vaiheessa on turha toivoa, että temppu ei aiheuta haittaa puolueelle.

Virta ei edes esittänyt, että olisi ajatellut puoluetta valinnassaan. Jää nähtäväksi, miten hän pyrkii korjaamaan aiheuttamansa vahingon."

Tytteli taisi nyt tehdä melkoisen karhunpalveluksen itselleen ja puolueelle. No, mitäpä siitä, Vihreät on muutenkin menossa ryminällä kohti kielekkeen reunaa ja siitä on ilahduttavan nopea pudotus pohjalle. Puolue on nykyään täysin turhan panttina ja maine säpäleinä..

Tervemenoa!

(ainoa joka sanoi aikanaan totuuden, oli Pentti Linkola, kannattaa katsoa Youtubesta mitä mieltä hän oli Vihreiden pelleilystä aikanaan)

Sinänsä jännä juttu noista vihreistä, että ennen niillä oli jotain sanottavaakin ja viitsi joskus kuunnellakkin, mitä niillä oli sanottavaa, mutta kun akat tuli "valtaan", alkoi totaalinen sekoilu, ideologinen sairas vouhotus ja äänestäjien pilkkaaminen. Ei kiitos, nyt mesoaa hullut lehmät.

• Anonyymi00027

Minä, minä ,minä, minä jne tuhat kertaa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sinänsä jännä juttu noista vihreistä, että ennen niillä oli jotain sanottavaakin ja viitsi joskus kuunnellakkin, mitä niillä oli sanottavaa, mutta kun akat tuli "valtaan", alkoi totaalinen sekoilu, ideologinen sairas vouhotus ja äänestäjien pilkkaaminen. Ei kiitos, nyt mesoaa hullut lehmät.

Voi sentään meikä ajoi autolla mökille, 67km vein kahdeksan hengen ruuat ja muut tarpeet. En menny julkisilla en käyttänyt metroa, ratikkaa, bussia tai, lähi junaa täällä ei kulje mitään julkisia.

• Anonyymi00003

Kas kun ei väittänyt, että oli etätöissä.

• Anonyymi00004

On tosi tärkeä ihminen koska ei muiden kansanedustajien, jotka ovat ohjelmaan osallistuneet, ole ollut näin suurta hälinää. Esim. Mika Poutalan joka ainoana läpäisikin kisan.

• Anonyymi00008

Poutala on mies ja kristillisten edustaja eikä nuori nainen ja vihreä. Siksi eri kohtelu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Poutala on mies ja kristillisten edustaja eikä nuori nainen ja vihreä. Siksi eri kohtelu.

Ei ole Poutalasta täällä julkkisjuoruissa yhtään aloitusta eikä kirjoitusta kun osallistui erikoisjoukkoihin eli häntä ei pidetä ainakaan tällä palstalla yhtä tärkeänä henkilönä, kuin esim. Sofia Virtaa.

• Anonyymi00005

Se on helppo ketkuilla kun itse on mukana säätämässä lait ja säännöt

• Anonyymi00006

Eduskunnassa on hieman toiset säännöt mitä normaalissa palkkatyössä.

• Anonyymi00007

Työilmapiiri oli eduskunnassa paljon parempi kun Sofia oli sieltä poissa.

• Anonyymi00009

Virta olisi voinut kieltäytyä Erikoisjoukoista ja kertoa sen julkisuudessa.Varmasti olisi saanut myönteistä huomiota ja samalla näpäyttänyt Poutalaa ja muita hömppäohjelmiin osallistuvia

• Anonyymi00011

SD:n Kumpula-Natri on osallistunut jopa Suuri seikkailu -ohjelmaan ja sehän kestää paljon pidempään. Jo tuolloin on puhuttu että pitäisikö palkkio pidättää mutta mitään ei tapahtunut. On myös Poutalan lisäksi useita kansanedustajia jotka osallistuneet Erikoisjoukkoihin. Mutta vasta nyt Virran osallistuessa nousi suuri haloo.

• Anonyymi00012

Virta on niin vastenmielinen eukko, että aiheuttaa normaaleissa ihmisissä närää jo pelkällä olemassaolollaan.

• Anonyymi00013

JOO!

Omaa lomaa vain niin paljon kuin sielu sietää..
      Palkallista tietysti!

• Anonyymi00015

Soffi on tyypillinen röyhkeä vihervassari, jonka käsi on toisen taskuissa ja kaikki on minä minä minä.

• Anonyymi00016

Sofian henkinen kehitys on kesken ja hän halusi näin kehittyä henkisesti.
      Tämä oman kertomansa mukaan.

• Anonyymi00017

Ivallinen, ylimielinen, valehtelija ja todella oksettava. kuin eräs ex-pm. Tuollaistako jotkut äänestävät? Todella ylimielinen ämmä.

• Anonyymi00019

Ei ihme, että ukko lähti lätkimään.

• Anonyymi00020

Kansanhuiputtajat voi tehdä ihan miten niitä huvittaa,itse laativat lait ja säännöt itselleen.Vaalit on tulossa,niissä voi jokainen äänellään vaikuttaa!

• Anonyymi00021

Kiva pinnata, palkka juoksee, ja kaikki extra luxus edut, kiva etsiä rajojaan. Tuli takaisin muita haukkumaanja kurkku suorana huutamaan. Hänessä itsessäänei ole mitään vikaa. Vihreys ei ulotu vapaa aikaan. Vaatii muita lopettamaan autoilun. Syrjökylillä ei julkiset kulje lähi kauppa 67 km, suuntaansa. Sekä työpaikka. Kiva ajella luxus matkailuautolla
      Pitkin Eurooppaa kuukausi. Siellä on hyvät asfaltti tiet vihreöt haulaa Suomensata vuotta taakse päin,maaseudun asfaltit rullalle ja ilman hoitoa.

• Anonyymi00023

Minun työpaikkani esihenkilö ei salli edes 15 minuutin myöhästymistä. Se pitää korvata olemalla tuo aika ylitöissä. Syyksi ei käy edes se, että bussi jolla kuljen on joskus myöhässä. Itse työ ei kärsi mitenkään tuosta myöhästymisestä. Työnantajani on kunta.
      Mutta, eduskunnasta voi olla pois päiväkausia ilman sanktioita.😯

• Anonyymi00025

Ei tietenkään kadu tienasi neljä tonnia, kansan edustajan palkka ja kulukorvaukset sekä muut extra luxus lisät pinnari tienasi rahaa. Tavus ois saanu potkut pinnaamisesta joka sentti olis peritty takaisin. Kumma kun näiltä rosvoilta ei voi periä mitään takaisi n. Ovat eduskunnassa tekisivät lain joka sallii periä palkka, kun edustaja etsii rajojaan.

• Anonyymi00026

Hän etsi rajojaan rahaa tuli töistä vaikkei ollu töissä. Sekä ohjelmasta. Helppo lintsata, koska palkkaa ei peritä takaisin.

• Anonyymi00029

Sofia on SEXIKÄS PIMU!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      175
      1209
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      551
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe