Jihad ja uusjihad.

Anonyymi-ap

Ettekö tiedä että jihad tarkoittaa muslimin hengellistä taistelua paremmaksi
ihmiseksi,
Uusjihad on terroristien " vapaustaistelijiden" oma tulkinta Koraanista,
He eivät osaa tulkita sitä kuten kristityt Raamattua.
Mikä on tuloksena? Sota ja viha.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kristittyjen raamatussa on vähän toisenlainen sisältö kuin koraanissa, joten ei nyt kyse ole vain jostain "tulkinnoist"a.

Älä siis yritä selittää puhdasta pahuutta ja murhanhimoa pois.

• Anonyymi00002
        UUSI

Nuohan ovat käärmeen lumoojia luonteiltaan, ei koskaan siis noita piä eikä saa päästää iholein

TUHOAMISEN TAITAJIA

• Anonyymi00003
      UUSI

Kristityt ovat niitä terroristeja

Luukas 19:27 Mutta nuo viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen – tuokaa heidät tänne ja teloittakaa minun edessäni.’”

• Anonyymi00004
        UUSI

Päivän sana
        Keskiviikko 17.6.2026

Jumala saa teissä aikaan sen, että tahdotte tehdä ja myös teette niin kuin on hänen hyvä tarkoituksensa.

Fil. 2:13

Miksi kristityt siis noita nälkäisiä RUOKKIVAT

• Anonyymi00005
        UUSI

Piruilla on taipumus aina vääristää totuus ja näin taistelevat hävityksensä puolesta.

• Anonyymi00006
      UUSI

Päivän Sana
      Keskiviikko 17.06.26

Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli huutoni. Ps.40.2

Kärsivällisyys on elämänmittainen oppiaine. Me rukoilemme Jumalaa Jeesuksen nimeen ja jätämme asiamme hänen käsiinsä. Sen jälkeen me odotamme. Aina tuntuu siltä, että vastauksen saapuminen on hitaampaa kuin haluaisimme. Aina meillä tahtoo olla kiire, kun odotamme Jumalaa. Hänellä ei tunnu olevan kiire mihinkään. Annetun ristin on kuitenkin saatava tehdä tehtävänsä ja Taivaan Isän työnsä, ennen kuin on vastauksen aika. Voi olla, että useiden meistä riippumattomien asioiden täytyy tulla järjestetyksi toisella tavalla, ennen kuin rukous voi toteutua. Me emme tiedä, kuinka monet asiat ovat liikkeellä yhden pyynnön järjestymisessä. Kärsivällisyys on siksi kristityn jalo taito. Siihen sisältyy luottamus Jumalan hyvyyteen ja viisauteen ja varmuus, että rukoukset on otettu vastaan ja vastausten saapuminen on Isän hyvissä käsissä. Ne saapuvat kyllä ajallaan. Silloinkin, kun ne jäävät meiltä näkymättömiin.

Taivas laskeutuu keskellemme KUN TAJUAMME IANKAIKKISUUDEN OLEMUKSEN

• Anonyymi00007
      UUSI

Kumma kun näiden kristittyjen täytyy tunkea joka paikkaan. Teitte uskonnostanne vastenmielisen. Oma vika uni teistä ei tykätä

• Anonyymi00008
        UUSI

Totuus ei pala tulessakaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe