Ettekö tiedä että jihad tarkoittaa muslimin hengellistä taistelua paremmaksi
ihmiseksi,
Uusjihad on terroristien " vapaustaistelijiden" oma tulkinta Koraanista,
He eivät osaa tulkita sitä kuten kristityt Raamattua.
Mikä on tuloksena? Sota ja viha.
Jihad ja uusjihad.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kristittyjen raamatussa on vähän toisenlainen sisältö kuin koraanissa, joten ei nyt kyse ole vain jostain "tulkinnoist"a.
Älä siis yritä selittää puhdasta pahuutta ja murhanhimoa pois.- Anonyymi00002UUSI
Nuohan ovat käärmeen lumoojia luonteiltaan, ei koskaan siis noita piä eikä saa päästää iholein
TUHOAMISEN TAITAJIA
- Anonyymi00003UUSI
Kristityt ovat niitä terroristeja
Luukas 19:27 Mutta nuo viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen – tuokaa heidät tänne ja teloittakaa minun edessäni.’”- Anonyymi00004UUSI
Päivän sana
Keskiviikko 17.6.2026
Jumala saa teissä aikaan sen, että tahdotte tehdä ja myös teette niin kuin on hänen hyvä tarkoituksensa.
Fil. 2:13
Miksi kristityt siis noita nälkäisiä RUOKKIVAT - Anonyymi00005UUSI
Piruilla on taipumus aina vääristää totuus ja näin taistelevat hävityksensä puolesta.
- Anonyymi00006UUSI
Päivän Sana
Keskiviikko 17.06.26
Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli huutoni. Ps.40.2
Kärsivällisyys on elämänmittainen oppiaine. Me rukoilemme Jumalaa Jeesuksen nimeen ja jätämme asiamme hänen käsiinsä. Sen jälkeen me odotamme. Aina tuntuu siltä, että vastauksen saapuminen on hitaampaa kuin haluaisimme. Aina meillä tahtoo olla kiire, kun odotamme Jumalaa. Hänellä ei tunnu olevan kiire mihinkään. Annetun ristin on kuitenkin saatava tehdä tehtävänsä ja Taivaan Isän työnsä, ennen kuin on vastauksen aika. Voi olla, että useiden meistä riippumattomien asioiden täytyy tulla järjestetyksi toisella tavalla, ennen kuin rukous voi toteutua. Me emme tiedä, kuinka monet asiat ovat liikkeellä yhden pyynnön järjestymisessä. Kärsivällisyys on siksi kristityn jalo taito. Siihen sisältyy luottamus Jumalan hyvyyteen ja viisauteen ja varmuus, että rukoukset on otettu vastaan ja vastausten saapuminen on Isän hyvissä käsissä. Ne saapuvat kyllä ajallaan. Silloinkin, kun ne jäävät meiltä näkymättömiin.
Taivas laskeutuu keskellemme KUN TAJUAMME IANKAIKKISUUDEN OLEMUKSEN - Anonyymi00007UUSI
Kumma kun näiden kristittyjen täytyy tunkea joka paikkaan. Teitte uskonnostanne vastenmielisen. Oma vika uni teistä ei tykätä
- Anonyymi00008UUSI
Totuus ei pala tulessakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591