Ettekö tiedä että jihad tarkoittaa muslimin hengellistä taistelua paremmaksi
ihmiseksi,
Uusjihad on terroristien " vapaustaistelijiden" oma tulkinta Koraanista,
He eivät osaa tulkita sitä kuten kristityt Raamattua.
Mikä on tuloksena? Sota ja viha.
Jihad ja uusjihad.
22
106
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Kristittyjen raamatussa on vähän toisenlainen sisältö kuin koraanissa, joten ei nyt kyse ole vain jostain "tulkinnoist"a.
Älä siis yritä selittää puhdasta pahuutta ja murhanhimoa pois.- Anonyymi00002
Nuohan ovat käärmeen lumoojia luonteiltaan, ei koskaan siis noita piä eikä saa päästää iholein
TUHOAMISEN TAITAJIA
- Anonyymi00003
Kristityt ovat niitä terroristeja
Luukas 19:27 Mutta nuo viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen – tuokaa heidät tänne ja teloittakaa minun edessäni.’”- Anonyymi00004
Päivän sana
Keskiviikko 17.6.2026
Jumala saa teissä aikaan sen, että tahdotte tehdä ja myös teette niin kuin on hänen hyvä tarkoituksensa.
Fil. 2:13
Miksi kristityt siis noita nälkäisiä RUOKKIVAT - Anonyymi00005
Piruilla on taipumus aina vääristää totuus ja näin taistelevat hävityksensä puolesta.
- Anonyymi00006
Päivän Sana
Keskiviikko 17.06.26
Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli huutoni. Ps.40.2
Kärsivällisyys on elämänmittainen oppiaine. Me rukoilemme Jumalaa Jeesuksen nimeen ja jätämme asiamme hänen käsiinsä. Sen jälkeen me odotamme. Aina tuntuu siltä, että vastauksen saapuminen on hitaampaa kuin haluaisimme. Aina meillä tahtoo olla kiire, kun odotamme Jumalaa. Hänellä ei tunnu olevan kiire mihinkään. Annetun ristin on kuitenkin saatava tehdä tehtävänsä ja Taivaan Isän työnsä, ennen kuin on vastauksen aika. Voi olla, että useiden meistä riippumattomien asioiden täytyy tulla järjestetyksi toisella tavalla, ennen kuin rukous voi toteutua. Me emme tiedä, kuinka monet asiat ovat liikkeellä yhden pyynnön järjestymisessä. Kärsivällisyys on siksi kristityn jalo taito. Siihen sisältyy luottamus Jumalan hyvyyteen ja viisauteen ja varmuus, että rukoukset on otettu vastaan ja vastausten saapuminen on Isän hyvissä käsissä. Ne saapuvat kyllä ajallaan. Silloinkin, kun ne jäävät meiltä näkymättömiin.
Taivas laskeutuu keskellemme KUN TAJUAMME IANKAIKKISUUDEN OLEMUKSEN - Anonyymi00007
Kumma kun näiden kristittyjen täytyy tunkea joka paikkaan. Teitte uskonnostanne vastenmielisen. Oma vika uni teistä ei tykätä
- Anonyymi00008
Totuus ei pala tulessakaan
- Anonyymi00009
Päivän sana
Torstai 18.6.2026
Kuulkaa tänä päivänä, mitä Herra sanoo: – Älkää paaduttako sydäntänne.
Ps. 95:7–8
paatumuksellaanhan se ihminen itselleen tuomionsa rakentaa - Anonyymi00010
AINA KUN ELÄINKIN MENETTÄÄ aatoksensa TAITONSA SE RUPEAA KIERTÄMÄÄN RINKIÄ ULISTEN, näitä on siihen rinkiin kertynymiljardeja jo
- Anonyymi00011
Päivän sana
Raamatunteksti(t)
Sakarja 1
6Mutta minun sanani ja käskyni,
jotka minä annoin palvelijoitteni, profeettojen, julistaa,
ovat kaikki käyneet toteen
teidän isienne kohdalla.»
He tutkivat itseään ja myönsivät: »Niin kuin Herra Sebaot oli sanonut tekevänsä meille pahojen töittemme ja syntiemme vuoksi, niin hän on myös tehnyt.»
Sakarja 1:6KR92
Elämän karma ja kaa kullekin oikeutta tekojensa mukaisesti - Anonyymi00012
Salaam!
Vain Sunna selventää asiaa Jihadia koskevan. Jo muutto vieraaseen kaupunkiin on Jihadia.
Koraani on monina käännöksinä joko pyhä, jalo tai kunnioitettava. Sen lukeminen lohduttaa tai pelottaa. Mutta kun kuuntelee Koraanin luentaa se yksinomaan on väkivallan ylistystä. Kuunteleminen saa mieleen kyllä myös tunteen että kaikki on pelastettava. Kuunteleminen on aivan eri asia kuin lukeminen.
Resitaatio on kaunista laulantaa ehkä sen vuoksi että se peittää Koraanin sotaisuuden?
Islam on itsekin siis tiedostanut luennasta koituvat vaarat. - Anonyymi00013
Näin käärmeenlumooja muuttaa sanaa jolla monta tulkintaa. Kääntävät soutuveneen ympäri ja kutsuvat sitä katokseksi.
- Anonyymi00015
Olipas kunnon veto kaiken helvetöijistä venepäistä ///
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olipas kunnon veto kaiken helvetöijistä venepäistä ///
Päivän sana
Sunnuntai 21.6.2026
Jeesus sanoi: ”Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Menkää ja tutkikaa, mitä tämä tarkoittaa: ’Armahtavaisuutta minä tahdon, en uhrimenoja.’”
Matt. 9:12–13
Järettömyys NIINSANOTUSTI kuuluu vetää vessanpytystä alas - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Päivän sana
Sunnuntai 21.6.2026
Jeesus sanoi: ”Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Menkää ja tutkikaa, mitä tämä tarkoittaa: ’Armahtavaisuutta minä tahdon, en uhrimenoja.’”
Järettömyys NIINSANOTUSTI kuuluu vetää vessanpytystä alas"Jumala erottaa akanat jyvistä"
- on Raamatusta peräisin oleva vertauskuva (esimerkiksi Matteuksen evankeliumissa), jolla kuvataan hyvän ja pahan tai uskovien ja jumalattomien erottamista toisistaan. Vertaus perustuu vanhaan maanviljelyskäytäntöön.
Viljan viskaaminenJyvät:
- Hyvä, painava ja arvokas sato.Akanat:
- Viljan kuoret ja roskat, jotka ovat keveitä.Erottaminen: Ennen leikkuuta vilja puitiin, minkä jälkeen sitä heitettiin tuulessa ilmaan (viskattiin) viskimellä. Kevyet akanat lensivät tuulen mukana pois, ja raskaat jyvät putosivat takaisin maahan - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Päivän sana
Sunnuntai 21.6.2026
Järettömyys NIINSANOTUSTI kuuluu vetää vessanpytystä alasPäivän sana
Maanantai 22.6.2026
Käänny puoleeni; Herra, ja ole minulle armollinen, sillä minä olen yksin ja avuton.
Ps. 25:16
on vain yksi tie polku elämään
- Anonyymi00014
Mielenkiintoista luettavaa, rasismilla ei ole rajaa.
Islam on rasistininen ismi, eikö meillä tosiaankaan ole uskallusta puolustaa itseämme.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19436810/britannian-muslimipedofiilirinkien-toiminnasta-on-tehty-tutkimus- - Anonyymi00019
Voihan Sodoma ja Gomorrat
- Anonyymi00020
Ei kukaan tätä uskonut aikanaan, ennenkuin tuho kävi ylle YLITSE
- Anonyymi00021
Kyse ei ole tulkinnoista vaan viisailta muslimin opin tulkitsijoilta.
Minä uskon heitä.
Jihad ja uusjihad ovat eri asioita.- Anonyymi00022
Kyllä kuolemassa nämä häviävät tyystintomuisesti vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4041691- 1451101
- 871055
- 661046
- 92950
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139790- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644