Kaikkien muiden seurassa

Anonyymi-ap

Olen tavallisesti käyttäytyvä ja jopa kiltti. Ainakin läheisten mukaan. Sinä herätät minussa nukkuvan hirviön. Miksi??

30

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

En tiedä, eikä koske minua. Vika on sinussa itsessäsi jokatapauksessa.

• Anonyymi00003

Mitä se nukkuva hirviö silloin miettii tai tekee?

• Anonyymi00006

Kiinnostaa minua myös.

• Anonyymi00008

Olen julma ja ilkeä häntä kohtaan, vaikka en haluaisi. Hänessä ei ole vikaa. Paha olo tulee tästä. Ehkä on aika jatkaa eteenpäin. Toivon löytäväni vielä jonkun, jonka kanssa jakaa tämä elämä. Elämä on kuitenkin ainutlaatuinen lahja.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olen julma ja ilkeä häntä kohtaan, vaikka en haluaisi. Hänessä ei ole vikaa. Paha olo tulee tästä. Ehkä on aika jatkaa eteenpäin. Toivon löytäväni vielä jonkun, jonka kanssa jakaa tämä elämä. Elämä on kuitenkin ainutlaatuinen lahja.

Oliko mieheltä? Laita joku yhteinen tunniste.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin on.Mitta kyllä sun pitää olla sen aikavälin tyytyväinen yksinkin.Ei väkipakolla tai korvikkeiden käyttö ole jälleen hyväksi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joku asia triggeröi ja pimeän puolen hyökkäys on valmis. Neuvoksi suosittelisin omaan varjoihmiseesi tutustumista.

• Anonyymi00004

Miten hirveilet? Etkö voi itsellesi mitään?

• Anonyymi00005

Raiskauksen jälkeen on kahdenlaisia ihmisiä ,on ne ketkä masentuu ja asia kääntyy itseensä ja on niitä jotka raivostuu.

• Anonyymi00007

🫂

• Anonyymi00011

Oonko tehnyt sulle jotain pahaa? Satuttanut sinua? Miksi puhut raiskauksesta?

• Anonyymi00012

Aistitko ne minun mielikuvat? Onko mahdollista?

• Anonyymi00013

Jos se on totta, en enää koskaan tee sitä. Aistitko ne?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oonko tehnyt sulle jotain pahaa? Satuttanut sinua? Miksi puhut raiskauksesta?

Ne jolle kirjoitin tietää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos se on totta, en enää koskaan tee sitä. Aistitko ne?

Yritän hillitä itseni jatkossa, vaikka en tiedä pystynkö.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Yritän hillitä itseni jatkossa, vaikka en tiedä pystynkö.

Kyllä sen aistii, jos on herkkävaistoinen. Alkaa hylkiä toista ihmistä kuin magneetin vastakkainen napa. Vaikkei tiedä miksi.

• Anonyymi00017

Anteeksi. Ymmärrän nyt, että et halua olla tekemisissä. Olen niin pahoillani sinun puolesta pikku raukka.

• Anonyymi00018

Hermosto varoittelee. Taistele mutta paeta ei saa 😉

• Anonyymi00019

Mihin tämäkin ketju liittyy?
      Vedättekö te jotain sieniä kirjoitellessanne vai tuttujen keskenkö kirjoittelette, kun ei näistä tajua tavis mitään... 😅

• Anonyymi00020

Olet psykopaatti.

Jos näyttäisit kaikille todellisen luonteen, olisit yksin ja et ehkä viihdy yksin, koska elämäntapasi on hyötyä muista.

Joten kohdistat vain yhteen henkilöön halusi alistaa ja tuhota ja aiheuttaa kärsimystä.

• Anonyymi00021

Ehkä niin. En vain kestä sitä valtavaa tunnetta sinua kohtaan. En ole koskaan tuntenut mitään vastaavaa. Se tuntuu rinnassa. En kirjoita enää tänne palstalle. Käyn täällä joskus, mutta en kirjoita. Toivon sulle hyvää jatkoa! Huolehdi itsestäsi.

• Anonyymi00028

Älä omi tätä vaan käy mieluummin terapeutilla

• Anonyymi00022

Saan kaivettua sun todellisen minän esille, iskemällä suoraan hauraaseen egoosi. Hyvä, että näytit sen ajoissa. Minua ei voi huijata -Silmänkääntäjä.

• Anonyymi00023

Kerroin vain, mitä tunnen sua kohtaan. Ymmärrän, että minun mahdollisuudet ovat menneet. 🫂

• Anonyymi00024

Mahdollisuudet on yleensä sillä, jota tapaa kasvokkain säännöllisesti. Ei nettihaahuilijoilla.
        Nainen

• Anonyymi00025

Kiltinkin ihmisen persoonasta löytyy aina hirviö

• Anonyymi00027

Ne sun kiltit läheiset tuntee sut ja osaa varoa herkkiä kohtia sinussa. Mä en vielä tunne sua niin hyvin. Selvästi mä haastan sua kolhimalla tietämättäni sun kuorta aika kovaa välillä.

En jaksa myötäillä ja hymistä, olen sillä tavalla aika suora. Se ei tarkoita että olisin epäkohtelias, vaan sanon mitä näen, kuulen, tunnen. Sanon sen neutraalisti ilkeilemättä tai valuttamatta hunajaa. Se on ihmisistä outoa eivätkä monet oivalla ettei sen taustalla vaan ole mitään pelailua. Ei kuulu tapoihin.

Jos pidän jostakin ihmisestä, kuten sinusta, niin sitten pidän. Ja jos en niin paljon pitää tapahtua että se muuttuisi. Näen sinussa kuitenkin jotain mielenkiintoista, samaa suoruutta ja hyvää. En tiedä mitä se tarkoittaa meidän kohdalla, antaa ajan näyttää. Ehkä vanhoina näemme selkeämmin mitä se oli? Voimme tietenkin itse omilla teoillamme vaikuttaa tarinan kulkuun.

• Anonyymi00029

Tuossa saattaa olla ap:llekin jotain mihin tarttua. Eli ehkä sinun tuttusi ja muut vaan mielistelevät ja pitävät sinut tyytyväisenä prinsessana. Mutta ehkä hän arvostaa toisenlaista olemista. Ei liity tuohon siloiteltuun kerhoon -joudut joko kohtaamaan itsesi (huomaamaan vikasi) tai sitten jatkat kiiltokuvaelämää. Sinä tiedät.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tuossa saattaa olla ap:llekin jotain mihin tarttua. Eli ehkä sinun tuttusi ja muut vaan mielistelevät ja pitävät sinut tyytyväisenä prinsessana. Mutta ehkä hän arvostaa toisenlaista olemista. Ei liity tuohon siloiteltuun kerhoon -joudut joko kohtaamaan itsesi (huomaamaan vikasi) tai sitten jatkat kiiltokuvaelämää. Sinä tiedät.

Tai ehkä olet kiintynyt häneen jollain tavalla, ja jollain tavalla taas et. Kai noita syitä ärsytykseen voi olla vaikka ja sun mitä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Minä ajattelin, että ap. on mies. Eli "prinssi", ei prinsessa
        Sivusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      165
      1599
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      60
      928
    3. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      67
      900
    4. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      49
      856
    5. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      37
      794
    6. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      98
      775
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      57
      674
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      658
    9. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      40
      651
    10. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      606
    Aihe