Sinulle, kun puhuu kuin teinille, vaikka olet ylivanha. Sinulle, kun sanoo rakastavansa.
Olet aina valmis rakastelemaan. Kelpaat vain Vähäosaisille ja baarin vakiokasvoille et muille.
Sinulle, kun sanoo rakastavansa.
10
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
luuletko siis, että kirjoitan tänne vielä esimerkiks jotain mun runoja, jotka on tosi korkeatasoista taidetta, oikeita ihmistunteita? :D
t. loukkaantuja :S- Anonyymi00004
Esiinnyt minuna mutta aika huonosti. Aloituskin on sinulta. Hän ei ajattele musta noin. Sn
- Anonyymi00002
Minulle kelpaat, vaikka haluat usein baarissa käydä ja olet valmis baarissa eka kertaa nähnyt kanssa kanssa rakastella.
- Anonyymi00009
Siksihän baarissa käyn kun luonasi en käydä voi.
- Anonyymi00003
Eikö se oo niin, että naisel luo pääsee vaikka rammatkin tekeen temput, jos vain ovelle on rullatuolirampp,i aina niin kauan, kunnes ne rakastuu...
- Anonyymi00005
Yksisarviskalla on tylsää.
- Anonyymi00006
täällä pupiruusu taas kertoilee
- Anonyymi00007
Aloitus taitaa olla miehelle. ”Aina” valmis rakastelemaan ei sovi naisiin. Miehen toimintaa.🤣
- Anonyymi00008
Sä kelpaat kelle vaan ja voisit vanha käpy työntää sen sauvas jonnekin ja syvälle. 😂
- Anonyymi00010
Juuri tuollaista olen havainnut ihan irl ja tämä tarina on ihan tosi. On olemassa mies, jolla on ikää, voi olla vähemmän tai jopa enemmän kuin minulla miehellä. En ole hänen kanssaan tiettävästi puhunut, mutta hän seurailee elämääni ihan irl eli ilmestyy paikkoihin, jossa minäkin olen ja katselee minua. Hänelle on hyvin tärkeää etten löytäisi naisystävää ja hänen kaikki toimintansa perustuu siihen. Täälläkin on näkynyt useita hänen kirjoituksiaan, jossa hän kirjoittaa tyyliin: ”Et ikinä tule saamaan naista” ja naisille hän kommentoi: ”Et ikinä saa sitä miestä.” En tiedä onko hän homo tai sitten niin valtavan kateellinen, että minun elämääni tunkeutuminen on hänelle pakkomielle. Itse olen siis ihan mukiinmenevän näköinen mies ja vientiä olisi niin halutessani. Joten kaikenlaista elämään mahtuu, halusi tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564