Kohtaamaan?
Miksi et pysty
26
290
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se ole pystymisestä kiinni jos ei halua nähdä vastenmielistä.
- Anonyymi00012
Sinä nassus kasassa pitämistä täällä kipuilet
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä nassus kasassa pitämistä täällä kipuilet
Ehkä irti nk siamilaisuudesta alkuun ja uusin silmin katsoo asiaa, ettei sitä ensinnäkään ole
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä irti nk siamilaisuudesta alkuun ja uusin silmin katsoo asiaa, ettei sitä ensinnäkään ole
Duoja on- mortti ja vertti, älli ja tälli
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Duoja on- mortti ja vertti, älli ja tälli
Tiuhti ja Viuhti, Pilli ja Pulla bulin ykkösmiehet
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tiuhti ja Viuhti, Pilli ja Pulla bulin ykkösmiehet
Beavis ja Butthead toistensa vitsit naurattaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Beavis ja Butthead toistensa vitsit naurattaa
Nyt liikaa muuttujia huhhuh
- Anonyymi00002
En edes tiedä monelta missä oikealla hetkellä kohtaisin?!
- Anonyymi00019
Lihonut varmaa ainaki neljä kiloo joktap ei se kanata
- Anonyymi00003
koska skitsofrenia
- Anonyymi00005
olen sairas mitä tulee suhteisiin
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
olen sairas mitä tulee suhteisiin
Okei, ymmärrän
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Okei, ymmärrän
Ooksää ”ymmärtäjä” ihan tosissas nyt tämän trollaavan äijän kanssa diskuteeraamiseen suhteen?
- Anonyymi00007
Arka olen. Enkä osaa ajatella, että nainen haluaisi kohdata minut. En pidä itseäni semmoisena, kenellä voisi olla hänelle merkitystä. Mieheltä.
- Anonyymi00009
Joo, tämä on aloittajaäijä tämä sinun nk säälillä sisään- rooli. Anteeksi kaikki karkea kieli ei tässä muukaan auta enääN🥱
- Anonyymi00011
Noh mutta mm se sopii saitin luonteeseen ikävä on mulla
- Anonyymi00023
Sais tuoki jäädä auton alle- ai ihan pisteliään ajatuksenjuoksun vuoksi? Jo on
- Anonyymi00026
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo, tämä on aloittajaäijä tämä sinun nk säälillä sisään- rooli. Anteeksi kaikki karkea kieli ei tässä muukaan auta enääN🥱
Mikähän tarve sinulla on analysoida ihmisiä täällä? eikö sinulla ole mitään omaa elämää?!
Tämähän oli tietenkin retorinen kysymys kaikkihan sen näkee että jonkunlainen kontrolloimisen tarve näkyy olevan.
Siitä johtuen ymmärtää hyvin että jos se irl- elämässäkin sama vika niin kuka sitä jaksaa tuommoista kauan kuunnella ja katsella. - Anonyymi00028
Mikä sun mielestä tekee susta hänelle merkityksettömän?
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mikä sun mielestä tekee susta hänelle merkityksettömän?
Se kun en ole ollut osa hänen elämäänsä mitenkään merkityksellisellä tavalla koskaan. Olen vaan typerä ujostelija.
- Anonyymi00025
Ei tarvetta.
- Anonyymi00027
Kohtaatko vain heitä joista on sinulle hyötyä?
- Anonyymi00029
Kohdattaisko niin että hyväksyn kaveriksesi sun pyyntöösi tuolla jonka sain aamulla..? Pitää pähkäillä onko varmasti tuttu...
- Anonyymi00030
Koska hän ei halua kohdata.
- Anonyymi00031
Hän ei ole pyytänyt kohtaamaan.
- Anonyymi00034
Koska jännittää. Jokin. Siinä epäselvä vastaus epäselvälle palstalle. Eli jokaiselle tämän vastauksen hyväksyvälle.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271497
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!471379Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka661071- 102912
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r89902Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51835Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s80766Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59675
- 34666