Maaliskuun lopussa julkisyhteisöjen velka oli 255,1 miljardia euroa, alkuvuonna lisää 6 miljardia

Anonyymi-ap

19

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ja kuten aina ennenkin antipersukopiokone joka kopioit tänäänkin satoja lehtijuttuja s24 palstoille niitä lukematta vastustat tavoillesi uskollisena "loogisesti" hallituksen leikkauksia sekä velanottoa. Ilman että kummallekkaan on edes vaihtoehtoja olemassa riippumatta mistä puolueista hallitus koostuu.

      • Anonyymi00002

        Verkkouutiset on kokoomuksen lehti, tiedoksi sinulle persutrolli


      • Anonyymi00008

        ''...mistä puolueista hallitus koostuu.''

        PS on hallituspuolue jota haukutaan muiden mukana.


    • Anonyymi00003

      Persuloiset uskovat että Riikka hoitaa velat pois ennen seuraavia ek. vaaleja, ja nousee suurena sankarittarena pääministeriksi : )

      • Anonyymi00005

        Rattijuoppo Joona pelastaa?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Rattijuoppo Joona pelastaa?

        Keskikalja hautausmaalla haahuillen vaalivoittoon?


    • Anonyymi00004

      Demari on siitä tyhmä olio ettei tajua faktaa, talouden vaikutukset realisoituvat muutaman vuoden viivellä, Marin hallitus jätti paskakasan muiden siivottavaksi ja luikki itse pakoon.
      Sosiaalidemokraatti on tyhmä.

      • Tuohan tarkoittaa sitä että talouskasvu olisi Marinen ansiota? Oman logiikkasi mukaan nykyhallituksen aiheuttama kasvu alkaisi näkymään vasta joskus 2029 tietämillä.


    • Velkalaivan kokka käännettiin merenpohjaa kohti.

      • Anonyymi00009

        Se oli siellä jo. Tiedät kyllä vaikka vasu oletkin?


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Se oli siellä jo. Tiedät kyllä vaikka vasu oletkin?

        Edellisen hallituksen aikana velkaannuttiin vähemmän vaikka oli koronakriisi ja Ukrainan sota alkoi.

        Koronakriisinkin aikana Kokoos ja Persut vinkuilat että Marinin hallitus otti liian vähän velkaa.


    • Anonyymi00010

      Älkää hyvät ihmiset pettäkö itseänne !?

      1. Suomen julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen ovat maailman korkeimmat !?
      Luku on 57-58% !?
      2. Suomen kansantalouden tuottavuus ei ole riittänyt kattamaan julkisia menoja yli 20 vuoteen !?
      3. Suomi velkaantuu lisääntyvästi ulkomaille !?
      4. Potentiaalinen kasvu ulosmitataan Suomessa korkean verotuksen kautta julkisiin rakennelmiin pois kansalaisten käytettävistä !?
      5. Suomalaisilla ei ole länsimaista kykyä ja halua tehdä sijoituksia ja investointeja edellä mainittujen syiden vuoksi !?

      6. EU-komissio ja IMF eivät Suomea varoittelisi jos talous olisi kunnossa !?

    • Anonyymi00011

      "alkuvuonna lisää 6 miljardia"

      HIENOA, ETTÄ VELKAANTUMISVAUHTI ALKAA HIIPUMAAN SITTEN 2019-2023 KAUHUKABINETIN!!!!!!

      • Anonyymi00012

        Kauhukabinetti otti lainaa n.42 miljardia hallituskauden (4v) aikana.

        OrpoPurra on vipannut n.56 miljardia, vajaan kolmen vuoden aikana.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kauhukabinetti otti lainaa n.42 miljardia hallituskauden (4v) aikana.

        OrpoPurra on vipannut n.56 miljardia, vajaan kolmen vuoden aikana.

        Ja niistäkin pari miljardia pakko-otolla valtion työntekijöiden eläkerahastosta. Yrittivät sillä keinolla kusettaa ihmisiä "velan taittamisella". Kaikkein tolloimmatkin huomaavat sellaisen kusetuksen jo kaukaa, paitsi kiilusilmäiset persut : )


    • Anonyymi00014

      Perskokkarit = kasvava velkataakka.

      • Anonyymi00017

        SosDemPölvästit=täystuho.


    • Anonyymi00016

      Eipä kannata huolestua, seuraavassa sdp hallituksessa demareiden viisain kerma pistää tuulemaan, Lindtman ja Tuppurainen kolauttavat polttimot yhteen ja taikaseinä avautuu taas, pian meillä onkin reput täynnä rahaa, kultaa ja mirhamia.

      Myös joulupukki tilattu.

      • Anonyymi00018

        Kansalaisten, lapsiperheiden ja eläkeläisten kannalta ei voi huonommin mennä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe