vielä tulee päivä kun ymmärrät mitä heitit menemään.
Vielä ymmärrät
9
175
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
😳🤭😁😂🤣
- Anonyymi00002UUSI
minä en uusioperhe systeemeihin helpolla lähde täytyy pohtia vielä pitäisi olla aikamoinen mies
- Anonyymi00003UUSI
Puhdas omatunto. Mä en ole se joka heitti menemään.
- Anonyymi00004UUSI
Tai sitten ymmärtää jo nyt onnekkuutensa, että pääsi eroon....
- Anonyymi00005UUSI
Sitten et nähnyt ja ymmärtänyt minun potentiaalia. Jos olisit sen tajunnut, olisit saanut sen kaiken omaan käyttöösi, joka olisi ollut jo jotain.
- Anonyymi00006UUSI
Niin ymmärrät.
- Anonyymi00007UUSI
Ymmärrän jo nyt...
- Anonyymi00008UUSI
Mitähän tai kenet olen heittänyt menemään? Ennemminkin vaikuttaa siltä, että kaikki ja jokainen revitään irti elämästäni.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä se ajatus lähti jo pidemmältä ajalta kypsymään, et ollut sen arvonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532