Poika sairasti diabetesta. Vanhempansa uskoivat Kuhne-hoitajaa, joka ohjeisti jättämään insuliinin pois ja hoitamaan poikaa kylmillä ja kuumilla kylvyillä.
Kuhne-hoidossa diabetesta ei missään nimessä hoideta insuliinilla vaan kylvettämällä. Kun kylvyt eivät tehonneet, vanhemmat varasivat ajan lääkärille. Kuhnhoitajan kehotuksesta he jättivät menemättä.
Ritva sai tuomion kuolemantuottamuksesta, kuusi kuukautta ehdollista vankeutta.
Aina ollut näitä ihmeparantajia, jotka eivät perustu mihinkään faktatietoon
Uhrataan vielä lapsi tällaiseen roskaan.
Kuhnehoidot puoskarointia
6
55
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puoskarointi pitäisi laissa kieltää.
- Anonyymi00002
Joo siis
meillä on sellaisiakin
jotka itse ovat puosuja ja sitten valittavat että heitä puosutaan
Näillä on yliedustus sekä luontaishoidoissa ja sijoittamisessa
ja siksi seuraan erittäin paljon dokumentteja paateista
tämän yliedustuksen takia psyko
Pidän itseäni kunnossa orgaanisella biokemialla (aminohappoketjuilla) ja työnä pitkäomisteista sijoitusta, näissä molemmissa on yliedustus paateilla
USAssa on oikein massiivinen dokumenttiohjelmisto erilaisista hui paateista
jareista jotka ohjelmissa analysoidaan ammattilaisten taholta jopa kuulustelutilanteet
kasvonilmeet olkapään liikkeet ... mutta ennen kaikkea toiminnan piirteet
millaisia tyylejä on
tässä on luontaistuotealan osaamispalveluja jne tarjoava jota joku
osaaja on yrittänyt osata tuotteillaan itseään
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/pokela/kun-taydellinen-keskustelukumppani-osoittautui-huijariksi/- Anonyymi00003
tämä luontaistuotealan osaamispalveluja omistava on myös omakustannekirjailija
joka saa kehuja ultra-lehdessä
https://ultra-lehti.com/tuote/eheytyva-parantaja/
Ultran aihealueisiin kuuluvat henkinen kehitys, vaihtoehtohoidot, ufologia, astrologia, parapsykologia mystiikka jne - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
tämä luontaistuotealan osaamispalveluja omistava on myös omakustannekirjailija
joka saa kehuja ultra-lehdessä
https://ultra-lehti.com/tuote/eheytyva-parantaja/
Ultran aihealueisiin kuuluvat henkinen kehitys, vaihtoehtohoidot, ufologia, astrologia, parapsykologia mystiikka jneKuvitellaan, että kun ihminen laitetaan kylmään veteen ja hankaamalla ihoa,
saadaan tauti selätettyä.
Näin tehtiin esim sokeritautisille.
Tuskinpa vain haima alkoi toimimaan.
Se oli kuolemaksi.
- Anonyymi00005
Isäni puolitti tai jätti ottamatta verenohennuslääkettä marevaania ja sanoi: kyllähän minä tiedän milloin mun veri on liian paksua, ei ne lääkärit sitä voi tietää.
- Anonyymi00006
Itseasiassa lääkärit ei sitä tiedäkään.
Ainoastaan verinäytteen INR-arvo sen kertoo.
Isäsi oli sikäli oikeassa, että jos arvo näytti liian vahvaa arvoa, pilleri puolitettiin tai jätettiin ottamatta.
Liian alakanttiin oleva arvo taas taas tarvitsi pillerin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466