Me täällä Chiang Main salaisella Pähkinävuoren calet lodgellamme aiomme kookospähkinän kuorilla savustaa sisäfileitä joihin olen injektoinut hunajaa.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Näyttää tulevan sateinen ja kylmä juhannus sukuloimaan tai kotona, tuonne ulos viitsi lähtemään palelemaan, broidi pitäisi tavata, on jo pari vuotta edellisestä.
- Anonyymi00002
ja muuten on tosi miehekästä possotella, mutta jokainen vittuilee niillä resursseilla mitä luoja on antanut, kun on lusikalla annettu ei kauhalla kantata vaatia.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
ja muuten on tosi miehekästä possotella, mutta jokainen vittuilee niillä resursseilla mitä luoja on antanut, kun on lusikalla annettu ei kauhalla kantata vaatia.
Älä Possukka mussuta kun nyt saat mitä olet tilannut, korkojen kanssa 55555
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä kantata??
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä Possukka mussuta kun nyt saat mitä olet tilannut, korkojen kanssa 55555
oletko taas ostellut kiloittain kultaa osamaksu.
- Anonyymi00006
Pähkinänyppylän kahdesti uppopaistettu Tuplaposso ilman hilloa ei ole tavannut ketään sukulaistaan, kaveria, lapsia tai lapsenlapsia vuoden 2014 jälkeen. Oma vaimokaan ei suostu enää kuin saattamaan sairaalaan. Ei ole mikään seurapiirien viekas playboy tämä sokerihuurrettu leivonnainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 101850
- 78652
- 50635
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei156616- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
- 59576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557