Nainen ajoi katualueella kuten pyöräilijäkin, tasa-arvoinen risteys.
Autoilija tuli vasemmalta ja oikealta tullut pyöräilijä joutui jarruttamaan jotta ei tullut osumaa, autoilija pysähtyi ja alkoi huutamaan että "tollai te aina ajatte, ette yhtään katto tulleeko autoa".
Pyäräiliä tymä taas
29
83
Vastaukset
- Anonyymi00001
No yhyy.
- Anonyymi00003
Ei muuten olisi yhyy mutta on kovin yleinen ilmiö että moni autoilija kuvittelee pyörän olevan tilanteessa väistämisvelvollinen, jos ajaa puoli tuntia pyörällä niin näitä tulee kohdalle helposti kymmenenkin tapausta samalla reissulla.
Että kun henki vaarannetaan 10 kertaa saman päivän aikana niin onhan se hieman yhyy.
Minusta tuo on peruste ottaa ajokortti pois kun asenne ja tiedonpuute aiheuttaa muille kuolemanvaaran liikenteessä, erikoista että vajaakuntoiset saavat ajaa autolla yleisellä tiellä. - Anonyymi00005
Opettele ämmä ajamaan :D
- Anonyymi00006
yhyy sulla tulee siinä vaiheessa ämmä kun sut revitään korvista ikkunan kautta ulos autosta ja potkaistaan jokeen
- Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
yhyy sulla tulee siinä vaiheessa ämmä kun sut revitään korvista ikkunan kautta ulos autosta ja potkaistaan jokeen
melko vähällä ämmä selviäisi tapon yrityksestä
- Anonyymi00002
Ei taida kaikki autoilijat ymmärtää liikennesääntöjä. Tosi varovainen saa olla pyöräillessä ajoradalla ja aina täytyy katsoa että autoilija hiljentää varmasti ennen kuin uskaltaa mennä.
- Anonyymi00004
Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.
osa autoilijoista ei edes tiedä mikä on ympyrä :D
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.
Liikun paljon pyörällä Porissa ja nuo tilanteet tulevat siitä, että osa autoilijoista ei ennakoi tai havainnoi tilanteita riittäsästi, tietävät kyllä että heillä on väistämisvelvollisuus, mutta lähestyvät paikkoja riittämättömällä havainnoinnilla. Kaikki me erilaisia ollaan ja mikä kenelläkin joskus mielessä, kun liikenneympyräänkin ajetaan.
Ajavat joskus vähän niin kuin korvakuulolla, räpläävät kännykkää tai mitä sitten mahdollista pahimmat tapaukset, mutta eivät keskity ajamiseen, kun eivät ymmärrä sen asian tärkeyttä. Niitä on kuitenkin aika vähän noin huonoja tapauksia.? - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.
Moni näistä ollut taxikuskeja, mikä kiire niillä on, kun mittari raksuttaa rahaa, vaikka väistäisivät muurahaisia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.
Pyöräilijöitä ei tarvi väistää suojatiellä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pyöräilijöitä ei tarvi väistää suojatiellä
ei tarviikkaa nii ihku, mutta et saa tahallaan ajaa päälle vaan sinun pitää välttää onnettomuus
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pyöräilijöitä ei tarvi väistää suojatiellä
Kysymys oli suojatiestä, jossa saa ajaa myös pyörällä, ja toiset taluttaa pyöränsä tien yli.
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
osa autoilijoista ei edes tiedä mikä on ympyrä :D
Moni nainen ei tiedä kumman käden jakoavaimella yrittäisi laittaa ilmaa renkaaseen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kysymys oli suojatiestä, jossa saa ajaa myös pyörällä, ja toiset taluttaa pyöränsä tien yli.
ei ollut kyse suojatiestä vaan kadun reunassa pyöräilystä
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kysymys oli suojatiestä, jossa saa ajaa myös pyörällä, ja toiset taluttaa pyöränsä tien yli.
Juu mutta pyöräillessä suojatien etuoikeus poistuu.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Juu mutta pyöräillessä suojatien etuoikeus poistuu.
Lawnmover Man ajellut suojatiesi matalaksi :D
- Anonyymi00008
En väitä sitä, että isompi osa, mutta väitän, että iso osa pyöräilijöistä ei tiedä lainsäädännön mukaisista väistämissäännöksistä mitään varmaa, ajavat vaan kun joku osa autolla ajavista väistää heitä, kohnoja pyöräilijöitä, varovaisuutensa takia. Eivät halua aiheuttaa kolaria yms. hankaluuksia.
Mutta ei ole hyvä tilanne, että ajetaan viidakon säännöillä, ei noudateta lain pykälillä määrättyjä sääntöjä. Suurimmaksi osaksi siksi, että niitä ei osata, osa ehkä osaakin, mutta röyhkeästi omaa etua tavoitellen ajetaan polkupyörällä miten satuu. Skuutttareista nyt puhumattakaan.
Autoilijat antavat suojatiellä Porissakin erittäin hyvin jalankulkijoille "tietä", toisin kuin Satakunnan Kansan jutusta voi ymmärtää.- Anonyymi00013
joo, mutta aloituksessa ämmä tuli väistämisvelvollisena tilanteeseen ja oli sitä mieltä että syy oli pyöräilijässä
ämmä siis pysähtyi kun pyöräilijä oli välttänyt jarruttamalla onnettomuuden ämmän vain tyhmänä ajessa ja kirotessa
ämmä oli jo kohdan ohitse kun pysähtyi ja alkoi huutaa auton ikkunasta pyöräilijää syylliseksi
turpiin pitäisi aina antaa ja potkaista järveen tollaset kanapäät
- Anonyymi00014
turpiin niin että tukka lähtee
- Anonyymi00022
tulee huulipunaa nyrkkeihin
- Anonyymi00015
Yritetään ymmärtää, mutta vaikeaa se on. Naisilta puuttuu jotain sieltä korvien välistä. Kun naista tehtiin, niin isoon suuhun ja liukkaaseen kieleen meni niin paljon ylimääräistä lihaa, että loppui miehen kylkiluu kesken. Viimeiseksi kun piti valmistaa aivot, niin jäi vajaaksi. Piti ottaa varpuselta varaosaksi , ja tulokset kyllä näkyy ja kuuluu.
- Anonyymi00018
👍👍👍👍
- Anonyymi00019
Mun mielestä nbaiset ei todellakaan ole tyhmiä mutta evoluution tekemä primitiivireaktio ottaa helposti vallan, kun nainen tulee autolla kolmion takaa ja toinen nainen etuajo-oikeutettuna polkupyörällä, sitä tilaa löytyy aina pyöräilijälle.
Mutta kun se pyöräilijä on mies niin reaktio on usein: "Menis ny vittuu tuaki äijä"
Jotkut sanoo tuota naisten voimaantumiseksi, onhan se kauniisti sanottu asiasta jota ei saa edes kirurgisin menetelmin naisen päästä poistettua kun se on osa kokonaista aivojen ja klitoriksen arkkitehtuurin verkostoa.
Mitään ei ole tehtävissä, pitää vain sietää kuten hyttysiä ja mäkäräisiä.
Hyvää Jussia,
muistakaa käyttää Offia.
- Anonyymi00016
🤣🤣🤣
- Anonyymi00025
Kun mikään ei riitä Kirsille ....
- Anonyymi00027
Paitsi paras, hyvä broidi avattuna ja kylmänä, vai oliko se olut.
Mutta röhkikäämme.
- Anonyymi00029
tollaset akat on vailla Nokialaista Nuoriso-ohjaajaa, kantapäät paisuksiin niin muistaa
- Anonyymi00030
Kortit pois kanapäiltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483