Pyäräiliä tymä taas

Anonyymi-ap

Nainen ajoi katualueella kuten pyöräilijäkin, tasa-arvoinen risteys.
Autoilija tuli vasemmalta ja oikealta tullut pyöräilijä joutui jarruttamaan jotta ei tullut osumaa, autoilija pysähtyi ja alkoi huutamaan että "tollai te aina ajatte, ette yhtään katto tulleeko autoa".

29

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      No yhyy.

      • Anonyymi00003

        Ei muuten olisi yhyy mutta on kovin yleinen ilmiö että moni autoilija kuvittelee pyörän olevan tilanteessa väistämisvelvollinen, jos ajaa puoli tuntia pyörällä niin näitä tulee kohdalle helposti kymmenenkin tapausta samalla reissulla.

        Että kun henki vaarannetaan 10 kertaa saman päivän aikana niin onhan se hieman yhyy.

        Minusta tuo on peruste ottaa ajokortti pois kun asenne ja tiedonpuute aiheuttaa muille kuolemanvaaran liikenteessä, erikoista että vajaakuntoiset saavat ajaa autolla yleisellä tiellä.


      • Anonyymi00005

        Opettele ämmä ajamaan :D


      • Anonyymi00006

        yhyy sulla tulee siinä vaiheessa ämmä kun sut revitään korvista ikkunan kautta ulos autosta ja potkaistaan jokeen


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        yhyy sulla tulee siinä vaiheessa ämmä kun sut revitään korvista ikkunan kautta ulos autosta ja potkaistaan jokeen

        melko vähällä ämmä selviäisi tapon yrityksestä


    • Anonyymi00002

      Ei taida kaikki autoilijat ymmärtää liikennesääntöjä. Tosi varovainen saa olla pyöräillessä ajoradalla ja aina täytyy katsoa että autoilija hiljentää varmasti ennen kuin uskaltaa mennä.

      • Anonyymi00004

        Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.

        osa autoilijoista ei edes tiedä mikä on ympyrä :D


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.

        Liikun paljon pyörällä Porissa ja nuo tilanteet tulevat siitä, että osa autoilijoista ei ennakoi tai havainnoi tilanteita riittäsästi, tietävät kyllä että heillä on väistämisvelvollisuus, mutta lähestyvät paikkoja riittämättömällä havainnoinnilla. Kaikki me erilaisia ollaan ja mikä kenelläkin joskus mielessä, kun liikenneympyräänkin ajetaan.

        Ajavat joskus vähän niin kuin korvakuulolla, räpläävät kännykkää tai mitä sitten mahdollista pahimmat tapaukset, mutta eivät keskity ajamiseen, kun eivät ymmärrä sen asian tärkeyttä. Niitä on kuitenkin aika vähän noin huonoja tapauksia.?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.

        Moni näistä ollut taxikuskeja, mikä kiire niillä on, kun mittari raksuttaa rahaa, vaikka väistäisivät muurahaisia.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ainakin liikenneympyrästä poistuttaessa autoilijat eivät ymmärrä väistää jalankulkijoita ja pyöräilijöitä, suojatiellä , on ollut monta kertaa autoilla jarrut pohjassa, ja hämmästynyt ilme, että pitääkö noita väistää.

        Pyöräilijöitä ei tarvi väistää suojatiellä


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Pyöräilijöitä ei tarvi väistää suojatiellä

        ei tarviikkaa nii ihku, mutta et saa tahallaan ajaa päälle vaan sinun pitää välttää onnettomuus


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Pyöräilijöitä ei tarvi väistää suojatiellä

        Kysymys oli suojatiestä, jossa saa ajaa myös pyörällä, ja toiset taluttaa pyöränsä tien yli.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        osa autoilijoista ei edes tiedä mikä on ympyrä :D

        Moni nainen ei tiedä kumman käden jakoavaimella yrittäisi laittaa ilmaa renkaaseen.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kysymys oli suojatiestä, jossa saa ajaa myös pyörällä, ja toiset taluttaa pyöränsä tien yli.

        ei ollut kyse suojatiestä vaan kadun reunassa pyöräilystä


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kysymys oli suojatiestä, jossa saa ajaa myös pyörällä, ja toiset taluttaa pyöränsä tien yli.

        Juu mutta pyöräillessä suojatien etuoikeus poistuu.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Juu mutta pyöräillessä suojatien etuoikeus poistuu.

        Lawnmover Man ajellut suojatiesi matalaksi :D


    • Anonyymi00008

      En väitä sitä, että isompi osa, mutta väitän, että iso osa pyöräilijöistä ei tiedä lainsäädännön mukaisista väistämissäännöksistä mitään varmaa, ajavat vaan kun joku osa autolla ajavista väistää heitä, kohnoja pyöräilijöitä, varovaisuutensa takia. Eivät halua aiheuttaa kolaria yms. hankaluuksia.

      Mutta ei ole hyvä tilanne, että ajetaan viidakon säännöillä, ei noudateta lain pykälillä määrättyjä sääntöjä. Suurimmaksi osaksi siksi, että niitä ei osata, osa ehkä osaakin, mutta röyhkeästi omaa etua tavoitellen ajetaan polkupyörällä miten satuu. Skuutttareista nyt puhumattakaan.

      Autoilijat antavat suojatiellä Porissakin erittäin hyvin jalankulkijoille "tietä", toisin kuin Satakunnan Kansan jutusta voi ymmärtää.

      • Anonyymi00013

        joo, mutta aloituksessa ämmä tuli väistämisvelvollisena tilanteeseen ja oli sitä mieltä että syy oli pyöräilijässä
        ämmä siis pysähtyi kun pyöräilijä oli välttänyt jarruttamalla onnettomuuden ämmän vain tyhmänä ajessa ja kirotessa
        ämmä oli jo kohdan ohitse kun pysähtyi ja alkoi huutaa auton ikkunasta pyöräilijää syylliseksi

        turpiin pitäisi aina antaa ja potkaista järveen tollaset kanapäät


    • Anonyymi00014

      turpiin niin että tukka lähtee

      • Anonyymi00022

        tulee huulipunaa nyrkkeihin


    • Anonyymi00015

      Yritetään ymmärtää, mutta vaikeaa se on. Naisilta puuttuu jotain sieltä korvien välistä. Kun naista tehtiin, niin isoon suuhun ja liukkaaseen kieleen meni niin paljon ylimääräistä lihaa, että loppui miehen kylkiluu kesken. Viimeiseksi kun piti valmistaa aivot, niin jäi vajaaksi. Piti ottaa varpuselta varaosaksi , ja tulokset kyllä näkyy ja kuuluu.

      • Anonyymi00018

        👍👍👍👍


      • Anonyymi00019

        Mun mielestä nbaiset ei todellakaan ole tyhmiä mutta evoluution tekemä primitiivireaktio ottaa helposti vallan, kun nainen tulee autolla kolmion takaa ja toinen nainen etuajo-oikeutettuna polkupyörällä, sitä tilaa löytyy aina pyöräilijälle.

        Mutta kun se pyöräilijä on mies niin reaktio on usein: "Menis ny vittuu tuaki äijä"

        Jotkut sanoo tuota naisten voimaantumiseksi, onhan se kauniisti sanottu asiasta jota ei saa edes kirurgisin menetelmin naisen päästä poistettua kun se on osa kokonaista aivojen ja klitoriksen arkkitehtuurin verkostoa.

        Mitään ei ole tehtävissä, pitää vain sietää kuten hyttysiä ja mäkäräisiä.

        Hyvää Jussia,
        muistakaa käyttää Offia.


    • Anonyymi00016

      🤣🤣🤣

    • Anonyymi00025

      Kun mikään ei riitä Kirsille ....

      • Anonyymi00027

        Paitsi paras, hyvä broidi avattuna ja kylmänä, vai oliko se olut.
        Mutta röhkikäämme.


    • Anonyymi00029

      tollaset akat on vailla Nokialaista Nuoriso-ohjaajaa, kantapäät paisuksiin niin muistaa

    • Anonyymi00030

      Kortit pois kanapäiltä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe