Rakkaan lapsen nimi valinta.sehän täytyy valita,mahdollisimman erikoinen.Minä olisin sitä mieltä.nimen voi ottaa myöhemmin.Ei se lapsi tiedä.on pieni.Kyllä vanhempien ,olis otettava huomioon.siinä on yksi asia,lasta ajatellen.kun on monta nimeä.Koulu.ym.
Rakkaan lapsen nimi
2
270
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mee. jo oikeesti. katkasuun kun ei näistä kukaan ota selvää. Tai. Lue
- Anonyymi00002
Kyllä lasta voi lyödä rivakasti naamaan tai oikeasti koko kehoon jo taiteellisella nimen valinnalla. Tässä maassa hiipii tuhansia nimellä lyötyjä/ alistettuja, jotka joutuvat tolkuttamaan omaa nimeään (Perse, Palli, Pippeliina, jne.) kelan asiakasjonossa joihin heidät on alistettu nimensä vuoksi. Papitkin voisivat olla nimenantotilaisuudessa sen verran selvinpäin etteivät ihan kaikkea hyväksy.
Eipä tarvinnut omia lapsia nimetessä kuin nimitoimiston luettelon 50 suosituimmasta sen hetkisestä nimestä. Niistä valittiin ja rumimmat (10) karsittiin heti pois ja sen jälkeen valitsemaan. Jos lapsessa on taiteilijan lahjoja ne nousee pintaan kyllä ilman syntymässä annettua taiteilijanimeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522