Rakkaan lapsen nimi valinta.sehän täytyy valita,mahdollisimman erikoinen.Minä olisin sitä mieltä.nimen voi ottaa myöhemmin.Ei se lapsi tiedä.on pieni.Kyllä vanhempien ,olis otettava huomioon.siinä on yksi asia,lasta ajatellen.kun on monta nimeä.Koulu.ym.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Mee. jo oikeesti. katkasuun kun ei näistä kukaan ota selvää. Tai. Lue
- Anonyymi00002
Kyllä lasta voi lyödä rivakasti naamaan tai oikeasti koko kehoon jo taiteellisella nimen valinnalla. Tässä maassa hiipii tuhansia nimellä lyötyjä/ alistettuja, jotka joutuvat tolkuttamaan omaa nimeään (Perse, Palli, Pippeliina, jne.) kelan asiakasjonossa joihin heidät on alistettu nimensä vuoksi. Papitkin voisivat olla nimenantotilaisuudessa sen verran selvinpäin etteivät ihan kaikkea hyväksy.
Eipä tarvinnut omia lapsia nimetessä kuin nimitoimiston luettelon 50 suosituimmasta sen hetkisestä nimestä. Niistä valittiin ja rumimmat (10) karsittiin heti pois ja sen jälkeen valitsemaan. Jos lapsessa on taiteilijan lahjoja ne nousee pintaan kyllä ilman syntymässä annettua taiteilijanimeä. - Anonyymi00004
Erkki ja Yrjö ovat mielekkäitä nimiä. Elma ja Iita hyviä naisten nimiä, enempää ei tarvita ridgejä tai adeleineja.
- Anonyymi00005
Terapeutti piti ryhmäistuntoa esikoululaisille ja heidän äideilleen.
– Meillä kaikilla on intohimo, joka vaikuttaa siihen miten nimeämme lapsemme. Esimerkiksi Sadun äiti pitää selvästi lukemisesta ja Ruusun äiti taas puutarhanhoidosta. Tuuli on varmaan saanut nimensä äidin purjeveneharrastuksesta.
Samassa yksi äiti nappasi lapsensa kainaloon ja kuiskasi:
– Laitappas kengät jalkaan Jorma, me lähdemme nyt kotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510