Olet hurmaava

Anonyymi-ap

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun suhteen.

14

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olispa tämä minulle yksinäiselle miehelle, mutta en vain pysty ymmärtämään mitä sellaista hyvää minussa olisi, että noin kaunis, ihana ja fiksu nainen olisi kiinostunut minusta. 😢

• Anonyymi00002
        UUSI

En tiedä, tarkoitatko minua. Mutta koen häntä kohtaan vahvaa samankaltaisuutta.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Taas opeteltu palstalta sana. Sinä se jaksat vuodesta toiseen!!!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hän nainen tuntuu myös jotenkin omalta. 🤗🫠

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En tunnista millään itseäni aloituksesta, mutta vastaan kuitenkin.

Minun suhteen olisi oikein kertoa mitä tunnet. Oletko ikävöinyt, kuten minä olen? Onko sinulla parempi olla minun kanssa kuin ilman?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En tunnista millään itseäni aloituksesta, mutta vastaan kuitenkin.

Minun suhteen olisi oikein kertoa mitä tunnet. Oletko ikävöinyt, kuten minä olen? Onko sinulla parempi olla minun kanssa kuin ilman?

Olen ikävöinyt, mutta koska hän meni elämässä eteenpäin, piti minunkin… Emme tunne vielä oikeasti, mikä on outoa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hän nainen tuntuu myös jotenkin omalta. 🤗🫠

Ehkä sitten voi jotain joskus tapahtua. Vai pelottaako jompaa kumpaa jokin?

• Anonyymi00005
      UUSI

hahah voiks tollasta edes olla

• Anonyymi00008
      UUSI

Sinusta sanoisin samoin. Ihastuttava nainen, tänäänkin kun kohdattiin. Sekin olisi kanssasi toiveissa...

• Anonyymi00009
      UUSI

Olen itsekin hurmaava nainen

• Anonyymi00011
      UUSI

Nyt kerron teille suuren salaisuuden. Jos joku ihminen tuntuu erilaiselta, niin hän epäilemättä sitä on. Käytännössä hän uskaltaa olla oma itsensä, rohkeasti, ovatpa muut mitä mieltä tahansa hänestä, hän säteilee sydäntään ja sieluaan ympäröiville ihmisille, pidetään siitä tai ei, se kuitenkin usein huomataan. Tottakai samankaltainen tunnistaa helposti tällaisen ihmisen ja yhteys on helppo luoda, koska olla tavallaan jo puoliksi valmiina yhteyteen.

• Anonyymi00013
        UUSI

Hyvä kommentti.

• Anonyymi00014
      UUSI

Ainakin huomenna meidän pitää halata.

• Anonyymi00015
      UUSI

Sanot vaan jes👍♥️ja tapahtuu minkä on tarkoitus tapahtua

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      89
      1027
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      722
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      604
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      48
      468
    7. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      41
      429
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      421
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      418
    Aihe