Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun suhteen.
Olet hurmaava
14
421
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olispa tämä minulle yksinäiselle miehelle, mutta en vain pysty ymmärtämään mitä sellaista hyvää minussa olisi, että noin kaunis, ihana ja fiksu nainen olisi kiinostunut minusta. 😢
- Anonyymi00002UUSI
En tiedä, tarkoitatko minua. Mutta koen häntä kohtaan vahvaa samankaltaisuutta.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Taas opeteltu palstalta sana. Sinä se jaksat vuodesta toiseen!!!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hän nainen tuntuu myös jotenkin omalta. 🤗🫠
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
En tunnista millään itseäni aloituksesta, mutta vastaan kuitenkin.
Minun suhteen olisi oikein kertoa mitä tunnet. Oletko ikävöinyt, kuten minä olen? Onko sinulla parempi olla minun kanssa kuin ilman? - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En tunnista millään itseäni aloituksesta, mutta vastaan kuitenkin.
Minun suhteen olisi oikein kertoa mitä tunnet. Oletko ikävöinyt, kuten minä olen? Onko sinulla parempi olla minun kanssa kuin ilman?Olen ikävöinyt, mutta koska hän meni elämässä eteenpäin, piti minunkin… Emme tunne vielä oikeasti, mikä on outoa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän nainen tuntuu myös jotenkin omalta. 🤗🫠
Ehkä sitten voi jotain joskus tapahtua. Vai pelottaako jompaa kumpaa jokin?
- Anonyymi00005UUSI
hahah voiks tollasta edes olla
- Anonyymi00008UUSI
Sinusta sanoisin samoin. Ihastuttava nainen, tänäänkin kun kohdattiin. Sekin olisi kanssasi toiveissa...
- Anonyymi00009UUSI
Olen itsekin hurmaava nainen
- Anonyymi00011UUSI
Nyt kerron teille suuren salaisuuden. Jos joku ihminen tuntuu erilaiselta, niin hän epäilemättä sitä on. Käytännössä hän uskaltaa olla oma itsensä, rohkeasti, ovatpa muut mitä mieltä tahansa hänestä, hän säteilee sydäntään ja sieluaan ympäröiville ihmisille, pidetään siitä tai ei, se kuitenkin usein huomataan. Tottakai samankaltainen tunnistaa helposti tällaisen ihmisen ja yhteys on helppo luoda, koska olla tavallaan jo puoliksi valmiina yhteyteen.
- Anonyymi00013UUSI
Hyvä kommentti.
- Anonyymi00014UUSI
Ainakin huomenna meidän pitää halata.
- Anonyymi00015UUSI
Sanot vaan jes👍♥️ja tapahtuu minkä on tarkoitus tapahtua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418