Että et sä jätä sitä vaimoasi, koska lasten äiti, uraohjus, salimimmi osv. Realismia peliin hei! Mitä olisit saanut kuin ylipainoisen, omapäisen, mikä pahinta ongelmaisen naisen jota olisit voinut joutua jopa tukemaan ja rohkaisemaan. Ymmärrän, että hetken oli kivaa palstarakastella kanssani ja luoda yhteisiä tulevaisuudenkuvia. Mutta toivottavasti sai lisäpotkua makuukammariin. Ollaan kavereita, jos sopii.
Tokihan se ois pitäny heti älytä
15
192
Vastaukset
- Anonyymi00001
lösöt mt ongelmaiset naiset = samankaltainen pantteri. homma toimii.
- Anonyymi00002
En ymmärtänyt sanaakaan
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ymmärtänyt sanaakaan
olet mitä ilmeisimmin yli 40
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
olet mitä ilmeisimmin yli 40
Olen kyllä
- Anonyymi00005
Ai niin sanoinko jo köyhän ja yksinäisen...
- Anonyymi00015
Tämä nyt ei ole totta. Periaatteessa en ole köyhä enkä yksinäinenkään. Kaikkea on riittävästi.
- Anonyymi00006
Näet asian väärinpäin. Jos vaimo on uraohjus, salimimmi, jne. ja teillä on silti ollut jotain kipinää, niin sehän kertoo että sinulla on jotain syvempää annettavaa jos miestä koetellaan vaikka on avioliitossa sellaisen naisen kanssa.
Pisteet miehelle, että ei harrastanut uskottomuutta, ja sinulle muistutus että olet jotain syvää ja mielenkiintoista kun herätät sellaista mielenkiintoa. Sinulla on jotain enemmän kuin pinnallisuus <3- Anonyymi00007
Niin ehkäpä niinkin. Ei mulla ole mitään maallista mammonaa eikä urapolkuakaan. On vain niitä vähän kurjempia kokemuksia kertynyt, joilla ei voi brassailla. Pohjalla olen käynyt jonkun kerran, mutta aina noussut ylös. Ei ole edes sometilejä joissa esitellä upeaa elämää..vain siksi koska sellaista ei ole. On arjen pieniä iloja, kävelelylenkkejä luonnossa, hyvää ruokaa, yks tärkeä harrastus. Ja lopulta kiitollisuutta, että on suhteellisen terve ja on rakkaat lapset jo päässeet täysikään ja pärjäävät. Mitäpä sitä taivaita tavoittelemaankaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin ehkäpä niinkin. Ei mulla ole mitään maallista mammonaa eikä urapolkuakaan. On vain niitä vähän kurjempia kokemuksia kertynyt, joilla ei voi brassailla. Pohjalla olen käynyt jonkun kerran, mutta aina noussut ylös. Ei ole edes sometilejä joissa esitellä upeaa elämää..vain siksi koska sellaista ei ole. On arjen pieniä iloja, kävelelylenkkejä luonnossa, hyvää ruokaa, yks tärkeä harrastus. Ja lopulta kiitollisuutta, että on suhteellisen terve ja on rakkaat lapset jo päässeet täysikään ja pärjäävät. Mitäpä sitä taivaita tavoittelemaankaan.
Sehän sinussa varmaan onkin yksi kiinnostava puoli. Et esitä mitään, tai vedä mitään roolia. Se on harvinaista tässä ajassa, että on aito ja rehellinen. Älä väheksy itseäsi, tuota ihmiset arvostaa kun ei esitä. Olet mitä olet, ja juuri täydellinen sellaisena.
- Anonyymi00009
Ehkä minulla olisi ollut annettavana puhdas sieluni kun katseemme kohtasit ensi näkemällä ja katsoin häntä syvälle silmiin ja hetkeksi maailma pysähtyi. Mutta mitä sellaisella tekee kun on jo valmis paketti kaikkea mitä tarvitsee. Kohtaamisia tulee ja menee hänen elämässään, minun harvemmin niin ehkä se siksikin säväytti. Mutta hyvä näin. Eipä tarvii todistella olevansa jotain mitä ei koskaan pysty olemaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sehän sinussa varmaan onkin yksi kiinnostava puoli. Et esitä mitään, tai vedä mitään roolia. Se on harvinaista tässä ajassa, että on aito ja rehellinen. Älä väheksy itseäsi, tuota ihmiset arvostaa kun ei esitä. Olet mitä olet, ja juuri täydellinen sellaisena.
Pyrin olemaan mikä olen. En tiedä onnistunko aina siinäkään. Ja kehittyäkin haluan tietyissä asioissa edes vähän kerrallaan. Kyllä se vähän kirpaisee, kun näki jo yhteiset visiot tulevaisuudesta. Ne jäi haaveen asteelle. Tuli vähän luovuttajafiilis. En mä pysty yksin siihen mihin olisin pystynyt hänen tuellaan. Tai jos saan jostain kerättyä sisäistä voimaa vielä, niin ehkä pystynkin. Nyt on suvantovaihe, lepotila
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pyrin olemaan mikä olen. En tiedä onnistunko aina siinäkään. Ja kehittyäkin haluan tietyissä asioissa edes vähän kerrallaan. Kyllä se vähän kirpaisee, kun näki jo yhteiset visiot tulevaisuudesta. Ne jäi haaveen asteelle. Tuli vähän luovuttajafiilis. En mä pysty yksin siihen mihin olisin pystynyt hänen tuellaan. Tai jos saan jostain kerättyä sisäistä voimaa vielä, niin ehkä pystynkin. Nyt on suvantovaihe, lepotila
Suvi on hellä suvanto.
- Anonyymi00012
Ja onko sekään enää hyvä kun on ainakin viimeiset kolme iltaa vaan itkenyt ääneen silmät turvoksiin. Se käy pidemmän päälle raskaaksi tuntea niin syvästi.
- Anonyymi00013
Eikö se riitä et hänellä on vaimo. Pidät häntä ihmisenä joka ei rakastaisi vaimoaan jos hän ei olisi salimimmi ja uraohjus. Eikä tue häntä mitenkään. Hieno mies siis.
- Anonyymi00014
En minä tiedä mitä yrität sanoa. En tunne hänen vaimoaan enkä tiedä suhteestaan ja ei muuten vttujakaan kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051099
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611062Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528