Koljonvirran grilli

Anonyymi-ap

Kohtuuttoman hidas palvelu, ruoka parhaimmillaankin keskinkertaista tai alle. Tulevaisuudessa ajan ohi.

21

550

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Erittäin keskiverto/huono grilli kaikkiaan. Huonot sapuskat olleet aina. Ihmeen paljon tuolla ihmisiä kuitenkin käy.

• Anonyymi00002

Suosittelen menemään Olutmestariin, sieltä saa nopeasti hyvää ruokaa. On muuttunut touhu aiemmista vuosista.

• Anonyymi00003

Iisalmesta puuttuu hyvä grilli, torigrilli oli aikoinaan paras hintalaatu suhteeltaan. kerran olen käynnyt koljonvirran grillillä parivuotta sitten ja isot makkaraperunat ostin, oli kolme makkaran palasta annoksessa. en ole sen jälkeen käynnyt. Savipellon kioskilla on hampurilaiset ihan ok

• Anonyymi00004

Savipellon kioski on ihan laatupaikka grillin osalta. Koljonvirta huono, viimeksi palaneet ranskalaiset ja makkarat.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Savipellon kioski on ihan laatupaikka grillin osalta. Koljonvirta huono, viimeksi palaneet ranskalaiset ja makkarat.

Minä olen kiitollinen että minulla on vielä ruokaa,kurjuuden ajat on edessäpäin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä olen kiitollinen että minulla on vielä ruokaa,kurjuuden ajat on edessäpäin.

Pettua juutalaiskirkossa

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Koeta jaksaa 👍

• Anonyymi00012

Älä jauha paskaa. Söit makkarat ja tajusit laskee vasta kun 3 palaa jäljellä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Älä jauha paskaa. Söit makkarat ja tajusit laskee vasta kun 3 palaa jäljellä.

🤣🤣

• Anonyymi00008

Ei tarvitse ruuista valittaa,olkaa tyytyväisiä että on vielä ruokaa ja kotimaista.
      Pian ei ole Suomessa maanviljelijöitä.

• Anonyymi00009

Eikä grillin pitäjiä! Aina vaan valitetaan. Miksi paskempi ja huonosti tehty ruoka ei kermaperseille kelpaa????

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eikä grillin pitäjiä! Aina vaan valitetaan. Miksi paskempi ja huonosti tehty ruoka ei kermaperseille kelpaa????

Kuha ootte prkleen kermaperseet oikeesti nälissänne niin alakaa se vähän kärynny ranuki maistamaan! Buahhahhaaa 🤣😂😂

• Anonyymi00011

Pari kolme kertaa käyny tälle suvelle. Ei oo kyllä mikään ollu palanut. Kebapit makkaraperunat ja burgeri olleet paremmat kuin hyväeväässä. Eikä ole mitään väkisinympättyjä savu paholaisen hillo ja chili sotkuja.

• Anonyymi00013

No sillä lailla 😂

• Anonyymi00015

Hulivili paras vili hyvät annokset

• Anonyymi00016

Kirjoitusasusta selviää asiakaskunnan äo.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kirjoitusasusta selviää asiakaskunnan äo.

Se on äö.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se on äö.

Toinen hulivililäinen.🤣🤣

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Toinen hulivililäinen.🤣🤣

Alkoholi ja kyllästeaineet vaikuttaa kognitiivisiin kykyihin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Alkoholi ja kyllästeaineet vaikuttaa kognitiivisiin kykyihin.

Melkoisia suuhengittäjiä

• Anonyymi00022

No siinä se vasta stanugrilli onkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1706
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1111
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1055
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      95
      958
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      802
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe