eikä oo oikeestaan koskaan ollutkaan
eipä meillä oo mitään puhuttavaa
33
280
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puhuminen on jokseenkin turhaa, mutta teot sitä vastoin ovat tehokkaampia.
- Anonyymi00029
no eipä meillä oo hirveesti mitään tekemistäkään
- Anonyymi00002
joo, ok, jep, öö
- Anonyymi00005
En ymmärrä
- Anonyymi00003
Eikä tule olemaankaan?
- Anonyymi00004
Miten niin ei ole? Miksi sitten ollaan sovittu näkemisestä?
- Anonyymi00008
Trololololli aloitus. Haluan puhua ja tavata jos söpö mieskin haluaa.
- Anonyymi00009
Missä ja milloin se näkeminen on?
- Anonyymi00006
Sivusta. Mulla kyllä olisi puhuttavaa eräälle. Kertoisin mielelläni käytöksestäni, oudosta sellaisesta.
- Anonyymi00017
Muista että jos yrität lähestyä minua, minulta lähtee paljon tietoa eteenpäin liittyen siihen miten paljon pahaa olet saanut aikaan stalkkaamalla.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Muista että jos yrität lähestyä minua, minulta lähtee paljon tietoa eteenpäin liittyen siihen miten paljon pahaa olet saanut aikaan stalkkaamalla.
Liittyensinuun voin sanoa, että olet trolli ja liittyen mieheen ei mikään keskustelu mene kolmansille osapuolille. Siitä voidaan kirjoittaa vaikka salassapitosopimus.
- Anonyymi00010
nii no se on nääs vähän eri asia tulla toimeen 9v kun 19v
- Anonyymi00012
No aivan varmasti on.
- Anonyymi00013
Sama kun vieraalle ihmiselle puhuisi.
- Anonyymi00014
Ehkä niin. Joskus se on kuitenkin tarpeen. Ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan. Vaikka sekin on totta ettei itseään tarvitse selitellä kenellekään, mutta joskus ehkä vaan haluaa niin tehdä. Sen jälkeen- rauha.
- Anonyymi00019
Juuri noin minäkin ajattelen ja olen sitä mieltä, ettei meillä ole mitään puhuttavaa toistemme kanssa, koska en pidä sinusta millään tavalla!
- Anonyymi00020
Aha, että oon nyt nettikiusaaja jo. Jos oot se yksi tyyppi, niin kehotin sanomaan reilusti facen kautta, että lopeta. Ei tartte vastata valtakunnallisella foorumilla. Sehän se sitä kiusaamista on. Ja mitä ikään tulee, sen tiedän, että tämän tyypin kanssa ollaan melkeinpä samanikäiset.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juuri noin minäkin ajattelen ja olen sitä mieltä, ettei meillä ole mitään puhuttavaa toistemme kanssa, koska en pidä sinusta millään tavalla!
Oon huomannu joo. Voitko jättää mut rauhaan en kaipaa kiusaajaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aha, että oon nyt nettikiusaaja jo. Jos oot se yksi tyyppi, niin kehotin sanomaan reilusti facen kautta, että lopeta. Ei tartte vastata valtakunnallisella foorumilla. Sehän se sitä kiusaamista on. Ja mitä ikään tulee, sen tiedän, että tämän tyypin kanssa ollaan melkeinpä samanikäiset.
En oo tuttusi miksi olisin. Puran oloani minkä oma kiusaajani mulle aiheuttaa.
- Anonyymi00015
Ei niin, hyvä kun vihdoinkin ymmärsit sen! Jo pelkästään eri ikäisyys on todella iso miinus! Ja sinun arkuutesi puhua, on toinen todella iso miinus! Erilaiset harrastukset, etkä ole millään tavalla sellainen, jota haluaisin halata!
- Anonyymi00018
Se on myös iso miinus, että ei saa rsuhaa, joka ei ole itsestään selvyys!
- Anonyymi00022
No et kyllä itekkään ole mikään rakettitieteilijä!
- Anonyymi00030
eli jos puhuisin, niin sekö kuittaisi kaiken ? en kuitenkaan ole puhumassa
- Anonyymi00026
Pil lua jos sais! 🤤🙋🏼♂️
- Anonyymi00027
Et saa.
- Anonyymi00028
Tähän aloitukseen ei olis pitänyt vastata yhtään mitään, sen verran oudoksi meni touhu! Rakkautta kaikille :))))))
- Anonyymi00031
Me voisimme naisen kanssa keskustella siitä kuinka ihastuttava ja ihana hän on. Keskustelu varmaan lähtee siitä sitten rullaamaan. Tykkäisin käydä syvällisiä keskusteluja vaimoni kanssa, joka ei aina pysyisi mukana, mutta olisi kuuntelevinaan. Mieheltä.
- Anonyymi00032
Love bombing=🚩🚩
- Anonyymi00033
Mitä hel..ttiä sä jauhat. Sitä ei tule koskaan tapahtumaan että olisimme yhdessä toistemme kanssa. Olen mielummin köyhä kuin sinun kanssasi missään tekemisissä koskaan!
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mitä hel..ttiä sä jauhat. Sitä ei tule koskaan tapahtumaan että olisimme yhdessä toistemme kanssa. Olen mielummin köyhä kuin sinun kanssasi missään tekemisissä koskaan!
Alkaa olla aika lähettää tietoa viranomaisille!
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei ollut tuokaan mummolle. Miksi omit jokaisen viestin?
- Anonyymi00036
Minullapa olisi, mutta eniten haluaisin halata ja olla halauksessa.
- Anonyymi00037
Niinpä. Jos oikeasti haluaa jutella toisen kanssa niin eikö silloin hakeudu juttusille? Pelkkä palstalla kirjoittaminen ja aloitusten tekeminen harvoin vie oikeaan vuoropuheluun. Toki jos tunteiden ja vastausten kalastelu
riittää täällä niin se on ok. Kunhan totean tämän tänne.
sivusta tämä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961535- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403921- 163900
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632