Nyt se on nähtävillä ja samalla paljastuu 12 tunnin aamupuuron pehmeän maun salaisuus ja salat https://ibb.co/11Z5cs2
On maksaa ja vaikka mitä muttei maksa juuri mitään. Kriitikot sanoo että ei maksa vaivaa mennä katsomaan.
Uutuusleffa thaimaalaisesta aamupuurosta
14
88
Vastaukset
- Anonyymi00001
Löytyykö hunajaversiona?
- Anonyymi00002
Hunaja-aiheeseen liittyen kiitos että osoitat aivopesusi täydellisen onnistumisen, älä unohda aihetta hunaja koskaan, mutta muista toki myös KUKSA.
Trölliaiheeseen liittyen .....
Selvennän hieman aloitukseni tarkoitusta ja perustietona että en ole vieläkään Numba, vaan olen henkilö … jota väitteen mukaan ei ole olemassa.
Tarkoitus oli osoittaa että tröllillä on tukenaan erittäin aktiivinen turva-aikuinen, joka osoittaa oikeaksi kaiken väittämäni.
HönöHintti tavan mukaan kertoi että on syönyt jäätelöä ja turva-aikuinen hoitaa loput.
Tuosta jäätelöstä tuli mieleeni vanha feikki että oli perustamassa tänne Thaimaahan broidinsa kanssa maitotuotetehdasta. Sittemmin haukkunut broidinsa ja systerinsä tällä palstalla, vaan ei ole kyseiset koskaan vaivautunut käydä tervehtimässä täydellistä pikkuveljeään Eedenissä, koska eivät ole missään väleissä. Ei edes kolmikon selffietä peukkuineen, mutta homokaveristaan kyllä.
Mainituilla eväillä tämä palsta on tämän luonteinen ikuisuuden aiheena samat samat ja samat, maalitauluna ollen Numba. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hunaja-aiheeseen liittyen kiitos että osoitat aivopesusi täydellisen onnistumisen, älä unohda aihetta hunaja koskaan, mutta muista toki myös KUKSA.
Trölliaiheeseen liittyen .....
Selvennän hieman aloitukseni tarkoitusta ja perustietona että en ole vieläkään Numba, vaan olen henkilö … jota väitteen mukaan ei ole olemassa.
Tarkoitus oli osoittaa että tröllillä on tukenaan erittäin aktiivinen turva-aikuinen, joka osoittaa oikeaksi kaiken väittämäni.
HönöHintti tavan mukaan kertoi että on syönyt jäätelöä ja turva-aikuinen hoitaa loput.
Tuosta jäätelöstä tuli mieleeni vanha feikki että oli perustamassa tänne Thaimaahan broidinsa kanssa maitotuotetehdasta. Sittemmin haukkunut broidinsa ja systerinsä tällä palstalla, vaan ei ole kyseiset koskaan vaivautunut käydä tervehtimässä täydellistä pikkuveljeään Eedenissä, koska eivät ole missään väleissä. Ei edes kolmikon selffietä peukkuineen, mutta homokaveristaan kyllä.
Mainituilla eväillä tämä palsta on tämän luonteinen ikuisuuden aiheena samat samat ja samat, maalitauluna ollen Numba.Kun Posso suuttuu se Senssukakaski muuttuu .... bröööts potato potato pots !!!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun Posso suuttuu se Senssukakaski muuttuu .... bröööts potato potato pots !!!
On se örähdellyt Halmeen sanoja, että "Jumala armahtaa mutta minä en". Sanat ovat alunperin Rambo 1 elokuvasta kotoisin. Missä viipyy viimeisin uhkaus kuinka alkaa tapahtua pidätyksiä kattilakuvista? Tässä vähän mallia että miehet voi armahtaa, naiset ei armahda
https://www.youtube.com/shorts/6aVHu3VUv34 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se örähdellyt Halmeen sanoja, että "Jumala armahtaa mutta minä en". Sanat ovat alunperin Rambo 1 elokuvasta kotoisin. Missä viipyy viimeisin uhkaus kuinka alkaa tapahtua pidätyksiä kattilakuvista? Tässä vähän mallia että miehet voi armahtaa, naiset ei armahda
https://www.youtube.com/shorts/6aVHu3VUv34WAU mikä matsi ... KIITOS ... miten tuo on mennyt multa ohi.
- Anonyymi00006
Hieno kuva, vittuilu on taitolaji jossa Posso ei pärjää.
- Anonyymi00007
Kiitos kuvasta, tykkäsin, jo 16v. kaverit kertoi että sinua ei kannata haastaa vittuilemalla, olen vuoden varrella yrittänyt nostaa tasoa.
- Anonyymi00008
Kuva on lämpimässä hengessä tehty tekoälyn huumorikuva, jossa on parikin sanomaa.
Ensimmäinen sanoma on että ei tämä todellakaan ole vakavaa. Toinen sanoma on että olisikohan turismi ja matkailupalstalle olemassa joitakin paremmin soveltuvia aiheita kuin puuron haudutus, josta on laadittu sadoittain kirjoituksia tänne eikä loppua näy?
Sama koskee perunaa. Ei voi mennä peruna niin paljon tunteisiin mitä se on täällä mennyt .
Riisistä myös uskomaton selkkaus aina uudestaan,- Anonyymi00009
Kiitos kommentista olen valtaosaltaan samaa mieltä, ei tämä niin vakavaa ole, mutta olen saanut paljon ansiotonta arvonnousua, mihin minulla ei ole mitään osaa. Mutta kuitenkin osamaksu on omassa sarjassa, tehty kertakäyttömuotilla.
- Anonyymi00010
"Kuva on lämpimässä hengessä tehty" - siksipä se niin mainio onkin.
- Anonyymi00011
Pasalan veljekset molemmat ryypänneet taas itsensä osastolle tarkkailuun.
Muuten laulaisi näppis Pähkinävuorella.- Anonyymi00012
Laulata näppistäs ihan itsekses.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Laulata näppistäs ihan itsekses.
Haaveile sinä Posso hetkistä kun otit Pupelta hanuriin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haaveile sinä Posso hetkistä kun otit Pupelta hanuriin.
Nyt on Puppe saanut oman mestankin jossa vakipaikka Senssulle!
https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g297916-d3698154-Reviews-Pupen_Seafood-Chonburi_Chonburi_Province.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381