Uutuusleffa thaimaalaisesta aamupuurosta

Anonyymi-ap

Nyt se on nähtävillä ja samalla paljastuu 12 tunnin aamupuuron pehmeän maun salaisuus ja salat https://ibb.co/11Z5cs2
On maksaa ja vaikka mitä muttei maksa juuri mitään. Kriitikot sanoo että ei maksa vaivaa mennä katsomaan.

14

91

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Löytyykö hunajaversiona?

• Anonyymi00002

Hunaja-aiheeseen liittyen kiitos että osoitat aivopesusi täydellisen onnistumisen, älä unohda aihetta hunaja koskaan, mutta muista toki myös KUKSA.

Trölliaiheeseen liittyen .....

Selvennän hieman aloitukseni tarkoitusta ja perustietona että en ole vieläkään Numba, vaan olen henkilö … jota väitteen mukaan ei ole olemassa.
        Tarkoitus oli osoittaa että tröllillä on tukenaan erittäin aktiivinen turva-aikuinen, joka osoittaa oikeaksi kaiken väittämäni.
        HönöHintti tavan mukaan kertoi että on syönyt jäätelöä ja turva-aikuinen hoitaa loput.
        Tuosta jäätelöstä tuli mieleeni vanha feikki että oli perustamassa tänne Thaimaahan broidinsa kanssa maitotuotetehdasta. Sittemmin haukkunut broidinsa ja systerinsä tällä palstalla, vaan ei ole kyseiset koskaan vaivautunut käydä tervehtimässä täydellistä pikkuveljeään Eedenissä, koska eivät ole missään väleissä. Ei edes kolmikon selffietä peukkuineen, mutta homokaveristaan kyllä.
        Mainituilla eväillä tämä palsta on tämän luonteinen ikuisuuden aiheena samat samat ja samat, maalitauluna ollen Numba.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hunaja-aiheeseen liittyen kiitos että osoitat aivopesusi täydellisen onnistumisen, älä unohda aihetta hunaja koskaan, mutta muista toki myös KUKSA.

Trölliaiheeseen liittyen .....

Selvennän hieman aloitukseni tarkoitusta ja perustietona että en ole vieläkään Numba, vaan olen henkilö … jota väitteen mukaan ei ole olemassa.
        Tarkoitus oli osoittaa että tröllillä on tukenaan erittäin aktiivinen turva-aikuinen, joka osoittaa oikeaksi kaiken väittämäni.
        HönöHintti tavan mukaan kertoi että on syönyt jäätelöä ja turva-aikuinen hoitaa loput.
        Tuosta jäätelöstä tuli mieleeni vanha feikki että oli perustamassa tänne Thaimaahan broidinsa kanssa maitotuotetehdasta. Sittemmin haukkunut broidinsa ja systerinsä tällä palstalla, vaan ei ole kyseiset koskaan vaivautunut käydä tervehtimässä täydellistä pikkuveljeään Eedenissä, koska eivät ole missään väleissä. Ei edes kolmikon selffietä peukkuineen, mutta homokaveristaan kyllä.
        Mainituilla eväillä tämä palsta on tämän luonteinen ikuisuuden aiheena samat samat ja samat, maalitauluna ollen Numba.

Kun Posso suuttuu se Senssukakaski muuttuu .... bröööts potato potato pots !!!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kun Posso suuttuu se Senssukakaski muuttuu .... bröööts potato potato pots !!!

On se örähdellyt Halmeen sanoja, että "Jumala armahtaa mutta minä en". Sanat ovat alunperin Rambo 1 elokuvasta kotoisin. Missä viipyy viimeisin uhkaus kuinka alkaa tapahtua pidätyksiä kattilakuvista? Tässä vähän mallia että miehet voi armahtaa, naiset ei armahda
        https://www.youtube.com/shorts/6aVHu3VUv34

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

On se örähdellyt Halmeen sanoja, että "Jumala armahtaa mutta minä en". Sanat ovat alunperin Rambo 1 elokuvasta kotoisin. Missä viipyy viimeisin uhkaus kuinka alkaa tapahtua pidätyksiä kattilakuvista? Tässä vähän mallia että miehet voi armahtaa, naiset ei armahda
        https://www.youtube.com/shorts/6aVHu3VUv34

WAU mikä matsi ... KIITOS ... miten tuo on mennyt multa ohi.

• Anonyymi00006

Hieno kuva, vittuilu on taitolaji jossa Posso ei pärjää.

• Anonyymi00007

Kiitos kuvasta, tykkäsin, jo 16v. kaverit kertoi että sinua ei kannata haastaa vittuilemalla, olen vuoden varrella yrittänyt nostaa tasoa.

• Anonyymi00008

Kuva on lämpimässä hengessä tehty tekoälyn huumorikuva, jossa on parikin sanomaa.
      Ensimmäinen sanoma on että ei tämä todellakaan ole vakavaa. Toinen sanoma on että olisikohan turismi ja matkailupalstalle olemassa joitakin paremmin soveltuvia aiheita kuin puuron haudutus, josta on laadittu sadoittain kirjoituksia tänne eikä loppua näy?

Sama koskee perunaa. Ei voi mennä peruna niin paljon tunteisiin mitä se on täällä mennyt .
      Riisistä myös uskomaton selkkaus aina uudestaan,

• Anonyymi00009

Kiitos kommentista olen valtaosaltaan samaa mieltä, ei tämä niin vakavaa ole, mutta olen saanut paljon ansiotonta arvonnousua, mihin minulla ei ole mitään osaa. Mutta kuitenkin osamaksu on omassa sarjassa, tehty kertakäyttömuotilla.

• Anonyymi00010

"Kuva on lämpimässä hengessä tehty" - siksipä se niin mainio onkin.

• Anonyymi00011

Pasalan veljekset molemmat ryypänneet taas itsensä osastolle tarkkailuun.
      Muuten laulaisi näppis Pähkinävuorella.

• Anonyymi00012

Laulata näppistäs ihan itsekses.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Laulata näppistäs ihan itsekses.

Haaveile sinä Posso hetkistä kun otit Pupelta hanuriin.

• Anonyymi00015

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      848
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      134
      569
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      550
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    Aihe