Uutuusleffa thaimaalaisesta aamupuurosta

Anonyymi-ap

Nyt se on nähtävillä ja samalla paljastuu 12 tunnin aamupuuron pehmeän maun salaisuus ja salat https://ibb.co/11Z5cs2
On maksaa ja vaikka mitä muttei maksa juuri mitään. Kriitikot sanoo että ei maksa vaivaa mennä katsomaan.

14

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Löytyykö hunajaversiona?

      • Anonyymi00002

        Hunaja-aiheeseen liittyen kiitos että osoitat aivopesusi täydellisen onnistumisen, älä unohda aihetta hunaja koskaan, mutta muista toki myös KUKSA.

        Trölliaiheeseen liittyen .....

        Selvennän hieman aloitukseni tarkoitusta ja perustietona että en ole vieläkään Numba, vaan olen henkilö … jota väitteen mukaan ei ole olemassa.
        Tarkoitus oli osoittaa että tröllillä on tukenaan erittäin aktiivinen turva-aikuinen, joka osoittaa oikeaksi kaiken väittämäni.
        HönöHintti tavan mukaan kertoi että on syönyt jäätelöä ja turva-aikuinen hoitaa loput.
        Tuosta jäätelöstä tuli mieleeni vanha feikki että oli perustamassa tänne Thaimaahan broidinsa kanssa maitotuotetehdasta. Sittemmin haukkunut broidinsa ja systerinsä tällä palstalla, vaan ei ole kyseiset koskaan vaivautunut käydä tervehtimässä täydellistä pikkuveljeään Eedenissä, koska eivät ole missään väleissä. Ei edes kolmikon selffietä peukkuineen, mutta homokaveristaan kyllä.
        Mainituilla eväillä tämä palsta on tämän luonteinen ikuisuuden aiheena samat samat ja samat, maalitauluna ollen Numba.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Hunaja-aiheeseen liittyen kiitos että osoitat aivopesusi täydellisen onnistumisen, älä unohda aihetta hunaja koskaan, mutta muista toki myös KUKSA.

        Trölliaiheeseen liittyen .....

        Selvennän hieman aloitukseni tarkoitusta ja perustietona että en ole vieläkään Numba, vaan olen henkilö … jota väitteen mukaan ei ole olemassa.
        Tarkoitus oli osoittaa että tröllillä on tukenaan erittäin aktiivinen turva-aikuinen, joka osoittaa oikeaksi kaiken väittämäni.
        HönöHintti tavan mukaan kertoi että on syönyt jäätelöä ja turva-aikuinen hoitaa loput.
        Tuosta jäätelöstä tuli mieleeni vanha feikki että oli perustamassa tänne Thaimaahan broidinsa kanssa maitotuotetehdasta. Sittemmin haukkunut broidinsa ja systerinsä tällä palstalla, vaan ei ole kyseiset koskaan vaivautunut käydä tervehtimässä täydellistä pikkuveljeään Eedenissä, koska eivät ole missään väleissä. Ei edes kolmikon selffietä peukkuineen, mutta homokaveristaan kyllä.
        Mainituilla eväillä tämä palsta on tämän luonteinen ikuisuuden aiheena samat samat ja samat, maalitauluna ollen Numba.

        Kun Posso suuttuu se Senssukakaski muuttuu .... bröööts potato potato pots !!!


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kun Posso suuttuu se Senssukakaski muuttuu .... bröööts potato potato pots !!!

        On se örähdellyt Halmeen sanoja, että "Jumala armahtaa mutta minä en". Sanat ovat alunperin Rambo 1 elokuvasta kotoisin. Missä viipyy viimeisin uhkaus kuinka alkaa tapahtua pidätyksiä kattilakuvista? Tässä vähän mallia että miehet voi armahtaa, naiset ei armahda
        https://www.youtube.com/shorts/6aVHu3VUv34


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        On se örähdellyt Halmeen sanoja, että "Jumala armahtaa mutta minä en". Sanat ovat alunperin Rambo 1 elokuvasta kotoisin. Missä viipyy viimeisin uhkaus kuinka alkaa tapahtua pidätyksiä kattilakuvista? Tässä vähän mallia että miehet voi armahtaa, naiset ei armahda
        https://www.youtube.com/shorts/6aVHu3VUv34

        WAU mikä matsi ... KIITOS ... miten tuo on mennyt multa ohi.


    • Anonyymi00006

      Hieno kuva, vittuilu on taitolaji jossa Posso ei pärjää.

      • Anonyymi00007

        Kiitos kuvasta, tykkäsin, jo 16v. kaverit kertoi että sinua ei kannata haastaa vittuilemalla, olen vuoden varrella yrittänyt nostaa tasoa.


    • Anonyymi00008

      Kuva on lämpimässä hengessä tehty tekoälyn huumorikuva, jossa on parikin sanomaa.
      Ensimmäinen sanoma on että ei tämä todellakaan ole vakavaa. Toinen sanoma on että olisikohan turismi ja matkailupalstalle olemassa joitakin paremmin soveltuvia aiheita kuin puuron haudutus, josta on laadittu sadoittain kirjoituksia tänne eikä loppua näy?

      Sama koskee perunaa. Ei voi mennä peruna niin paljon tunteisiin mitä se on täällä mennyt .
      Riisistä myös uskomaton selkkaus aina uudestaan,

      • Anonyymi00009

        Kiitos kommentista olen valtaosaltaan samaa mieltä, ei tämä niin vakavaa ole, mutta olen saanut paljon ansiotonta arvonnousua, mihin minulla ei ole mitään osaa. Mutta kuitenkin osamaksu on omassa sarjassa, tehty kertakäyttömuotilla.


      • Anonyymi00010

        "Kuva on lämpimässä hengessä tehty" - siksipä se niin mainio onkin.


    • Anonyymi00011

      Pasalan veljekset molemmat ryypänneet taas itsensä osastolle tarkkailuun.
      Muuten laulaisi näppis Pähkinävuorella.

      • Anonyymi00012

        Laulata näppistäs ihan itsekses.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Laulata näppistäs ihan itsekses.

        Haaveile sinä Posso hetkistä kun otit Pupelta hanuriin.


      • Anonyymi00015

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe