Taas kerran Ressun idea - esitys ja suunnitelma toteutuu. Piispanmäen koulu saa "koulupuiston".
Ressu kirjoitti tästä koulun rakentamisen "loppusuoralla": "Väliaikaisen huoltotien paikalle on rakennettava pallokenttä, ja toimintapaikkoja koululaisten välituntien, ja vapaa-ajan liikuntatoiminnan ylläpitämiseksi." Lukekaa Ressun esitys tämän sivuston arkistosta. MOT
Ressun esitys
29
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä siellä ovat olleet oikeat suunnitelijat tekemässä alusta loppuun. Ensin rakennukset ja sitten muu ympäristö täydennetään siihen myöskin ihan ammattisuunnitteluna sekä rakentamisena. Yhdellä muinoin tanssikoulun käyneellä ääliöllä ei ole asiaan osaa eikä arpaa,
- Anonyymi00002
Onhan se risteys aivan käsittämätön peltipoiliisi- eli liikennevaloviidakko!
Piha pelkkää asfalttia, kuten kaikissa kouluissa. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onhan se risteys aivan käsittämätön peltipoiliisi- eli liikennevaloviidakko!
Piha pelkkää asfalttia, kuten kaikissa kouluissa.Kyllä, mutta perhon reppana ei ole ollut siellä suunnitelemassa yhtikäs mitään.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä, mutta perhon reppana ei ole ollut siellä suunnitelemassa yhtikäs mitään.
Oisko kuitenki parempi, jos tämä Ressu ois saanu sinne yhen koivun, josta lapset vois seurata vuoden kulkua kesästä kesään?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä, mutta perhon reppana ei ole ollut siellä suunnitelemassa yhtikäs mitään.
Täyttä totta. Reijon idea löytyy sivuston arkistosta. Taas Ressun esitys on varastettu kysymättä lupaa, saati, että se olisi kerrottu julkisuuteen, ja kirjoitettu paikallislehtiin, ja luettu paikallisuutisissa Yle Radio Suomi- lähetyksessä. Näin menetellään muilla paikkakunnilla. Idean isä ilmoitetaan aina kansalaisille. MOT
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Täyttä totta. Reijon idea löytyy sivuston arkistosta. Taas Ressun esitys on varastettu kysymättä lupaa, saati, että se olisi kerrottu julkisuuteen, ja kirjoitettu paikallislehtiin, ja luettu paikallisuutisissa Yle Radio Suomi- lähetyksessä. Näin menetellään muilla paikkakunnilla. Idean isä ilmoitetaan aina kansalaisille. MOT
Lopeta jo sekoilu.
- Anonyymi00017
Ei ole kyse siitä mitä kukin tekee, vaan siitä, KUKA on idean isä. Pitäisikö Ressun vielä tarttua kaivinkoneen kahvoihin, vaikka sekin varmasti onnistuisi. Kaupungin palkkalistalla on henkilöitä, jotka toteuttavat Reijon ideat, esitykset ja suunnitelmat.
Ei "Fillharmonikkaorkesterikaan" toimi, ellei sillä ole pätevää kapellimestaria. MOT
- Anonyymi00008
Sinne rakennetaan käytännössä pakollisia asioita ja nyt on tämän vaiheen vuoro. Repaskalla ei siis ole voinut olla mitään osaa eikä arpaa tässäkään projektissa.
- Anonyymi00009
Siitä huolimatta Piispanmäen koulun piha ja risteyksen miljoona liittymää liikennrvaloineen on SURULLINEN näkymä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siitä huolimatta Piispanmäen koulun piha ja risteyksen miljoona liittymää liikennrvaloineen on SURULLINEN näkymä.
Miksi kommentit Ressun esityksestä, ideoista ja suunnitelmista on poistettu. Ei niissä ole mitään sääntöjenvastaista. Ovat silti tallessa, ja luettavissa tämän sivuston arkistossa.
Reijon idea on lähes sanatarkkaan "varastettu". Jos kysytään Siniltä, niin vastaus on yleensä, että "sadat kaupunkilaiset" ovat näin esittäneet, vaikka todellisuudessa idealla on vain YKSI ISÄ, ja hän on RESSU, Kokkolan Kingsi. Ja tämän tietävät "kaikki Kokkolalaiset". Kaupunkisuunnittelijat vain nolaavat itsensä, kun eivät kerro totuutta. MOT
JK Mistä tämä Sangi on kotoisin. Millä ansioilla hänet on tehtävään valittu. Pidettiinkö henkilövaalit aikanaan. Nimi on melko erikoinen näin Keski-Pohjalaiseksi...
Tiedoksi: Kokkolan kaupunki. - Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi kommentit Ressun esityksestä, ideoista ja suunnitelmista on poistettu. Ei niissä ole mitään sääntöjenvastaista. Ovat silti tallessa, ja luettavissa tämän sivuston arkistossa.
Reijon idea on lähes sanatarkkaan "varastettu". Jos kysytään Siniltä, niin vastaus on yleensä, että "sadat kaupunkilaiset" ovat näin esittäneet, vaikka todellisuudessa idealla on vain YKSI ISÄ, ja hän on RESSU, Kokkolan Kingsi. Ja tämän tietävät "kaikki Kokkolalaiset". Kaupunkisuunnittelijat vain nolaavat itsensä, kun eivät kerro totuutta. MOT
JK Mistä tämä Sangi on kotoisin. Millä ansioilla hänet on tehtävään valittu. Pidettiinkö henkilövaalit aikanaan. Nimi on melko erikoinen näin Keski-Pohjalaiseksi...
Tiedoksi: Kokkolan kaupunki.Tässä se totuus on. Ressu esitti suunnitelmansa kuukausia sitten. Luin sen tältä sivustolta. Nyt on kaupunginpuutarhuri ominut Reijon idean, eikä kerro siitä sanaakaan lehtikirjoituksessaan. Ressun idea on piilotettu arkistoon.
- Anonyymi00012
Ressu on nero.
- Anonyymi00021
On se eri horo.
- Anonyymi00013
Vituttaa kyllä kuntalaisena tämä rottailu.. Milloin KAUPUNKI MAKSAA VELKANSA RESSULLE. Lähes 300 000 euroa on jo velkaa ja sekin törkeästi alimitoitettu velka… Ressu vaan tekee uusia suunnitelmia ja säästää kaupungilta MILJOONIA ja lisäksi Ressun suunnitelmat ovat tuottaneet SATOJA MILJOONIA verotuloja kaupungille. Mikä teitä vaivaa, miksi ette maksa velkaanne RESSULLE! Luulin että vain NIRRISTANISSA on rottia, mutta niitä onkin kaupungintalo täynnä!
- Anonyymi00014
Onko se ympäristön "päärotta vielä töissä" kaupungilla. Sälli, joka tuijottelee taivaalle, laskee lintujen määriä, ja laittaa lintuparoille ikuisen kahleen nilkkaan...
Ajatelkaa: 20 g painava aikuinen lintu saa jalkaansa gramman painoisen kahleen.
Jos 100 kg painavan miehen nilkkaan laitetaan painoonsa nähden vastaava "puntti", niin mies joutuisi kantamaan 5 kiloa painavaa rengasta, joka kaiken lisäksi hiertäisi nilkan vereslihalle luita myöten, aiheuttaen lopulta tuskallisen kuoleman, eikä tarvitsisi edes lentää sen taakan kanssa kymmeniä tuhansia kilometrejä ees-taas... MOT
JK Lintujen rengastaminen = eläinrääkkäystä, joka on kiellettävä välittömästi.
Tiedoksi: Eduskunta, Suomen Luontoliitto, Birdlife, Luonnonsuojeluyhdistykset, Lintutieteelliset seurat/yhdistykset; Metsästysseurat ja Marttayhdistykset.
- Anonyymi00015
Nyt iskä korkki kiinni heti. Kotihoito tulee illalla käymään vaihtaa kuivat housut ja tekee iltapalaa.
- Anonyymi00016
Ressu on täysin oikeassa. On siinä viisas mies. Lintujen rengastaminen on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ressu on täysin oikeassa. On siinä viisas mies. Lintujen rengastaminen on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ.
On varmasti kiva vastata itselleen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
On varmasti kiva vastata itselleen.
No miksi vastaat.
- Anonyymi00020
Puolueemme kesäpäivillä muutama vuosi sitten olimme saunassa ja Sebastian sekä hänen puolisonsa osallistuivat myös. Hirveä heiluri oli tällä kaverilla lähes polveen saakka. Mietin miltä tuollainen tuntuisi omassa hanurissa ja nyt kysynkin onko kaveri suomalainen vai ulkomaalainen? Voisin tarjota hänelle kotimajoitusta Halkokarilla.
Tiedoksi Kokkolan kaupunki, VR, Soite
MOT - Anonyymi00023
Ennen tuli tv:stä ohjelma nimeltä Tosi Tarina.Siinä esitettiin välillä aivan uskomattomia tapauksia henkilöistä ja heidän uroteoista.Voi kun olisivat tienneet tästä Perhon "nerosta"siinä ei yks eikä kaks ohjelmaa olisi riittänyt kun olisivat esitelleet "neron"toteutumattomia saavutuksia!
- Anonyymi00026
Puolueemme kesäpäivillä muutama vuosi sitten olimme saunassa ja Sebastian sekä hänen puolisonsa osallistuivat myös. Hirveä heiluri oli tällä kaverilla lähes polveen saakka. Mietin miltä tuollainen tuntuisi omassa hanurissa ja nyt kysynkin onko kaveri suomalainen vai ulkomaalainen? Voisin tarjota hänelle kotimajoitusta Halkokarilla.
Tiedoksi Kokkolan kaupunki, VR, Soite
MOT
JK Kokeilimme kerran ampumaleirillä pohjoisessa puista puolukansurvonta nuijaa aserasvan avulla ja kyllä se upposi. Huono puoli asiassa oli että kapteeni Mottinen sai tikkuja ahteriinsa ja joutui Rovaniemelle sairaalaan. Eli tämäkin esitykseni toteutui.- Anonyymi00029
Miksiköhän persuja niin kiinnostaa homokeksi ja homovehkeet? Mikäköhän siinä on? Mistäköhän johtuu. Aksu kyselee taas.
- Anonyymi00028
Jos ressu suunniteli puiston,ni piti kai koulu ressun suunnitella ensin,että puisto tulis.
- Anonyymi00030
taas oli oikeassa
- Anonyymi00031
Muutoksen tuulet ovat puhaltamassa Kokkolassa, se on aistittavissa. Kun tulee näitä yhä selvempiä esimerkkejä Ressun suunnitelmista, jotka toteutetaan tismalleen siinä muodossa missä mies ne esittää, on enää vaikea kenenkään kiistää Ressun merkitystä kaupungille. Kokkolassa alkaa yhä suurempi ja suurempi ihmismäärä tuntea pettymystä ja jopa vihaa kaupungin toimintaa kohtaan. Miksei miehelle joka tekee niin paljon töitä anneta arvostusta ja korvausta tekemästään työstä?
- Anonyymi00032UUSI
Teen aloitteen siitä että Ressu ryhtyisi tekemään jotain sellaista, mihin sen taidot saattavat riittää. Eli ryhtyisi keräämään roskia katujen varrelta.
- Anonyymi00033UUSI
Ressu kerää roskia päivittäin. Mitä Ressu ei tekisi. Ressu on Kokkolan Kingsi. Reijo on Kokkolan monitaitoisin MIES, ehkä jopa viisain. MOT
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ressu kerää roskia päivittäin. Mitä Ressu ei tekisi. Ressu on Kokkolan Kingsi. Reijo on Kokkolan monitaitoisin MIES, ehkä jopa viisain. MOT
Yksi puutarhajuttu oli joskus.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483