Ressun esitys

Anonyymi-ap

Taas kerran Ressun idea - esitys ja suunnitelma toteutuu. Piispanmäen koulu saa "koulupuiston".
Ressu kirjoitti tästä koulun rakentamisen "loppusuoralla": "Väliaikaisen huoltotien paikalle on rakennettava pallokenttä, ja toimintapaikkoja koululaisten välituntien, ja vapaa-ajan liikuntatoiminnan ylläpitämiseksi." Lukekaa Ressun esitys tämän sivuston arkistosta. MOT

29

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kyllä siellä ovat olleet oikeat suunnitelijat tekemässä alusta loppuun. Ensin rakennukset ja sitten muu ympäristö täydennetään siihen myöskin ihan ammattisuunnitteluna sekä rakentamisena. Yhdellä muinoin tanssikoulun käyneellä ääliöllä ei ole asiaan osaa eikä arpaa,

      • Anonyymi00002

        Onhan se risteys aivan käsittämätön peltipoiliisi- eli liikennevaloviidakko!
        Piha pelkkää asfalttia, kuten kaikissa kouluissa.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Onhan se risteys aivan käsittämätön peltipoiliisi- eli liikennevaloviidakko!
        Piha pelkkää asfalttia, kuten kaikissa kouluissa.

        Kyllä, mutta perhon reppana ei ole ollut siellä suunnitelemassa yhtikäs mitään.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kyllä, mutta perhon reppana ei ole ollut siellä suunnitelemassa yhtikäs mitään.

        Oisko kuitenki parempi, jos tämä Ressu ois saanu sinne yhen koivun, josta lapset vois seurata vuoden kulkua kesästä kesään?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kyllä, mutta perhon reppana ei ole ollut siellä suunnitelemassa yhtikäs mitään.

        Täyttä totta. Reijon idea löytyy sivuston arkistosta. Taas Ressun esitys on varastettu kysymättä lupaa, saati, että se olisi kerrottu julkisuuteen, ja kirjoitettu paikallislehtiin, ja luettu paikallisuutisissa Yle Radio Suomi- lähetyksessä. Näin menetellään muilla paikkakunnilla. Idean isä ilmoitetaan aina kansalaisille. MOT


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Täyttä totta. Reijon idea löytyy sivuston arkistosta. Taas Ressun esitys on varastettu kysymättä lupaa, saati, että se olisi kerrottu julkisuuteen, ja kirjoitettu paikallislehtiin, ja luettu paikallisuutisissa Yle Radio Suomi- lähetyksessä. Näin menetellään muilla paikkakunnilla. Idean isä ilmoitetaan aina kansalaisille. MOT

        Lopeta jo sekoilu.


      • Anonyymi00017

        Ei ole kyse siitä mitä kukin tekee, vaan siitä, KUKA on idean isä. Pitäisikö Ressun vielä tarttua kaivinkoneen kahvoihin, vaikka sekin varmasti onnistuisi. Kaupungin palkkalistalla on henkilöitä, jotka toteuttavat Reijon ideat, esitykset ja suunnitelmat.
        Ei "Fillharmonikkaorkesterikaan" toimi, ellei sillä ole pätevää kapellimestaria. MOT


    • Anonyymi00008

      Sinne rakennetaan käytännössä pakollisia asioita ja nyt on tämän vaiheen vuoro. Repaskalla ei siis ole voinut olla mitään osaa eikä arpaa tässäkään projektissa.

      • Anonyymi00009

        Siitä huolimatta Piispanmäen koulun piha ja risteyksen miljoona liittymää liikennrvaloineen on SURULLINEN näkymä.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Siitä huolimatta Piispanmäen koulun piha ja risteyksen miljoona liittymää liikennrvaloineen on SURULLINEN näkymä.

        Miksi kommentit Ressun esityksestä, ideoista ja suunnitelmista on poistettu. Ei niissä ole mitään sääntöjenvastaista. Ovat silti tallessa, ja luettavissa tämän sivuston arkistossa.
        Reijon idea on lähes sanatarkkaan "varastettu". Jos kysytään Siniltä, niin vastaus on yleensä, että "sadat kaupunkilaiset" ovat näin esittäneet, vaikka todellisuudessa idealla on vain YKSI ISÄ, ja hän on RESSU, Kokkolan Kingsi. Ja tämän tietävät "kaikki Kokkolalaiset". Kaupunkisuunnittelijat vain nolaavat itsensä, kun eivät kerro totuutta. MOT
        JK Mistä tämä Sangi on kotoisin. Millä ansioilla hänet on tehtävään valittu. Pidettiinkö henkilövaalit aikanaan. Nimi on melko erikoinen näin Keski-Pohjalaiseksi...
        Tiedoksi: Kokkolan kaupunki.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miksi kommentit Ressun esityksestä, ideoista ja suunnitelmista on poistettu. Ei niissä ole mitään sääntöjenvastaista. Ovat silti tallessa, ja luettavissa tämän sivuston arkistossa.
        Reijon idea on lähes sanatarkkaan "varastettu". Jos kysytään Siniltä, niin vastaus on yleensä, että "sadat kaupunkilaiset" ovat näin esittäneet, vaikka todellisuudessa idealla on vain YKSI ISÄ, ja hän on RESSU, Kokkolan Kingsi. Ja tämän tietävät "kaikki Kokkolalaiset". Kaupunkisuunnittelijat vain nolaavat itsensä, kun eivät kerro totuutta. MOT
        JK Mistä tämä Sangi on kotoisin. Millä ansioilla hänet on tehtävään valittu. Pidettiinkö henkilövaalit aikanaan. Nimi on melko erikoinen näin Keski-Pohjalaiseksi...
        Tiedoksi: Kokkolan kaupunki.

        Tässä se totuus on. Ressu esitti suunnitelmansa kuukausia sitten. Luin sen tältä sivustolta. Nyt on kaupunginpuutarhuri ominut Reijon idean, eikä kerro siitä sanaakaan lehtikirjoituksessaan. Ressun idea on piilotettu arkistoon.


    • Anonyymi00012

      Ressu on nero.

      • Anonyymi00021

        On se eri horo.


    • Anonyymi00013

      Vituttaa kyllä kuntalaisena tämä rottailu.. Milloin KAUPUNKI MAKSAA VELKANSA RESSULLE. Lähes 300 000 euroa on jo velkaa ja sekin törkeästi alimitoitettu velka… Ressu vaan tekee uusia suunnitelmia ja säästää kaupungilta MILJOONIA ja lisäksi Ressun suunnitelmat ovat tuottaneet SATOJA MILJOONIA verotuloja kaupungille. Mikä teitä vaivaa, miksi ette maksa velkaanne RESSULLE! Luulin että vain NIRRISTANISSA on rottia, mutta niitä onkin kaupungintalo täynnä!

      • Anonyymi00014

        Onko se ympäristön "päärotta vielä töissä" kaupungilla. Sälli, joka tuijottelee taivaalle, laskee lintujen määriä, ja laittaa lintuparoille ikuisen kahleen nilkkaan...
        Ajatelkaa: 20 g painava aikuinen lintu saa jalkaansa gramman painoisen kahleen.
        Jos 100 kg painavan miehen nilkkaan laitetaan painoonsa nähden vastaava "puntti", niin mies joutuisi kantamaan 5 kiloa painavaa rengasta, joka kaiken lisäksi hiertäisi nilkan vereslihalle luita myöten, aiheuttaen lopulta tuskallisen kuoleman, eikä tarvitsisi edes lentää sen taakan kanssa kymmeniä tuhansia kilometrejä ees-taas... MOT
        JK Lintujen rengastaminen = eläinrääkkäystä, joka on kiellettävä välittömästi.
        Tiedoksi: Eduskunta, Suomen Luontoliitto, Birdlife, Luonnonsuojeluyhdistykset, Lintutieteelliset seurat/yhdistykset; Metsästysseurat ja Marttayhdistykset.


    • Anonyymi00015

      Nyt iskä korkki kiinni heti. Kotihoito tulee illalla käymään vaihtaa kuivat housut ja tekee iltapalaa.

      • Anonyymi00016

        Ressu on täysin oikeassa. On siinä viisas mies. Lintujen rengastaminen on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Ressu on täysin oikeassa. On siinä viisas mies. Lintujen rengastaminen on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ.

        On varmasti kiva vastata itselleen.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        On varmasti kiva vastata itselleen.

        No miksi vastaat.


    • Anonyymi00020

      Puolueemme kesäpäivillä muutama vuosi sitten olimme saunassa ja Sebastian sekä hänen puolisonsa osallistuivat myös. Hirveä heiluri oli tällä kaverilla lähes polveen saakka. Mietin miltä tuollainen tuntuisi omassa hanurissa ja nyt kysynkin onko kaveri suomalainen vai ulkomaalainen? Voisin tarjota hänelle kotimajoitusta Halkokarilla.
      Tiedoksi Kokkolan kaupunki, VR, Soite
      MOT

    • Anonyymi00023

      Ennen tuli tv:stä ohjelma nimeltä Tosi Tarina.Siinä esitettiin välillä aivan uskomattomia tapauksia henkilöistä ja heidän uroteoista.Voi kun olisivat tienneet tästä Perhon "nerosta"siinä ei yks eikä kaks ohjelmaa olisi riittänyt kun olisivat esitelleet "neron"toteutumattomia saavutuksia!

    • Anonyymi00026

      Puolueemme kesäpäivillä muutama vuosi sitten olimme saunassa ja Sebastian sekä hänen puolisonsa osallistuivat myös. Hirveä heiluri oli tällä kaverilla lähes polveen saakka. Mietin miltä tuollainen tuntuisi omassa hanurissa ja nyt kysynkin onko kaveri suomalainen vai ulkomaalainen? Voisin tarjota hänelle kotimajoitusta Halkokarilla.
      Tiedoksi Kokkolan kaupunki, VR, Soite
      MOT
      JK Kokeilimme kerran ampumaleirillä pohjoisessa puista puolukansurvonta nuijaa aserasvan avulla ja kyllä se upposi. Huono puoli asiassa oli että kapteeni Mottinen sai tikkuja ahteriinsa ja joutui Rovaniemelle sairaalaan. Eli tämäkin esitykseni toteutui.

      • Anonyymi00029

        Miksiköhän persuja niin kiinnostaa homokeksi ja homovehkeet? Mikäköhän siinä on? Mistäköhän johtuu. Aksu kyselee taas.


    • Anonyymi00028

      Jos ressu suunniteli puiston,ni piti kai koulu ressun suunnitella ensin,että puisto tulis.

    • Anonyymi00030

      taas oli oikeassa

    • Anonyymi00031

      Muutoksen tuulet ovat puhaltamassa Kokkolassa, se on aistittavissa. Kun tulee näitä yhä selvempiä esimerkkejä Ressun suunnitelmista, jotka toteutetaan tismalleen siinä muodossa missä mies ne esittää, on enää vaikea kenenkään kiistää Ressun merkitystä kaupungille. Kokkolassa alkaa yhä suurempi ja suurempi ihmismäärä tuntea pettymystä ja jopa vihaa kaupungin toimintaa kohtaan. Miksei miehelle joka tekee niin paljon töitä anneta arvostusta ja korvausta tekemästään työstä?

    • Anonyymi00032
      UUSI

      Teen aloitteen siitä että Ressu ryhtyisi tekemään jotain sellaista, mihin sen taidot saattavat riittää. Eli ryhtyisi keräämään roskia katujen varrelta.

      • Anonyymi00033
        UUSI

        Ressu kerää roskia päivittäin. Mitä Ressu ei tekisi. Ressu on Kokkolan Kingsi. Reijo on Kokkolan monitaitoisin MIES, ehkä jopa viisain. MOT


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Ressu kerää roskia päivittäin. Mitä Ressu ei tekisi. Ressu on Kokkolan Kingsi. Reijo on Kokkolan monitaitoisin MIES, ehkä jopa viisain. MOT

        Yksi puutarhajuttu oli joskus.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe