Alkaa olla pian 40v. eikä muksua näy eikä kuulu. Jos sellainen joskus putkahtaa on Sofia todella vanha eukko kun lapsi menee kouluun.
Böllörf on vanha eukko kun lapsi menee kouluun
384
711
Vastaukset
- Anonyymi00001
"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"
- Anonyymi00002
No sepä hyvä. Jatka haluamista. Kun aikas täällä vonkaat halujas voi joskus onnatakin. Voimia.
- Anonyymi00020
No johan sillä on mies olemassa, tai ainakin elättäjä Sofialla.
- Anonyymi00036
Eiks se Stefan Therman ollut Sofialle se läsnäoleva mies?
- Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Oli kyllä ja oikein kiltti ja uskollinen mies vielä 😂👏.
- Anonyymi00053
Anonyymi00036 kirjoitti:
Stefan ei ollut läsnäoleva, koska petti toisten naisten kanssa kokoajan Sofiaa.
- Anonyymi00071
Anonyymi00053 kirjoitti:
Stefan Therman on pettänyt kaikkia naisia, joiden kanssa on seurustellut. Missä mahtaa luuraa äijä, ei ole ollut näkyvissä vähään aikaan ollenkaan.
- Anonyymi00171
Martinakin halusi perheen, koska hänellä ei itsellään koskaan ollut isää läsnä eikä hän edes tiedä kuka hänen isänsä on.
– Mulla ei ole koskaan ollut isää. Mä en edes tiedä kuka mun isä on, Martina avautuu. ((MTV)
Menneisyyden abortit on puhtaasti siitä, että olen ollut epävarma, Martina kertoi.
Vai oisko niin, että niitten vaihtuvien miesten kanssa ei perhettä pystynyt perustaa?
- En ole koskaan itkenyt tai kärsinyt, ettei mulla ole ollut isää, mutta haluan, että mun lapsella on tämä kaikki, hän kommentoi.
Vaan kuinkas sitten kävikään? Lapsilla on tietysti biologinen isä (molemmilla eri) ja useampi isäpuoliehdokaskin ollut kierroksessa, mutta ne ovat kaikki häipyneet ennemmin tai vähän myöhemmin. Nyt on vaan hevoiset ja Eskon kanssa jauhavat menneitä. :D - Anonyymi00186
Anonyymi00171 kirjoitti:
Martinakin halusi perheen, koska hänellä ei itsellään koskaan ollut isää läsnä eikä hän edes tiedä kuka hänen isänsä on.
– Mulla ei ole koskaan ollut isää. Mä en edes tiedä kuka mun isä on, Martina avautuu. ((MTV)
Menneisyyden abortit on puhtaasti siitä, että olen ollut epävarma, Martina kertoi.
Vai oisko niin, että niitten vaihtuvien miesten kanssa ei perhettä pystynyt perustaa?
- En ole koskaan itkenyt tai kärsinyt, ettei mulla ole ollut isää, mutta haluan, että mun lapsella on tämä kaikki, hän kommentoi.
Vaan kuinkas sitten kävikään? Lapsilla on tietysti biologinen isä (molemmilla eri) ja useampi isäpuoliehdokaskin ollut kierroksessa, mutta ne ovat kaikki häipyneet ennemmin tai vähän myöhemmin. Nyt on vaan hevoiset ja Eskon kanssa jauhavat menneitä. :DEsko oli kyllä hyvä mies, ja näyttää olevan erittäin hyvä isäkin!
- Anonyymi00189
Anonyymi00053 kirjoitti:
Eikö Nikolla ollut myös joku Espanjassa asuva nainen, joka teki maailmanvanhan ammatin hommia?
- Anonyymi00204
Anonyymi00189 kirjoitti:
Eikö Nikolla ollut myös joku Espanjassa asuva nainen, joka teki maailmanvanhan ammatin hommia?
Oli ja Sofia heitti Nikon päälle lasin alkoholijuomaa.
- Anonyymi00283
Anonyymi00036 kirjoitti:
Stefanille oli Sofia ainoastaan laastari suhde ja ei yhtään mitään muuta ollut koskaan.
- Anonyymi00284
Anonyymi00204 kirjoitti:
Oli ja Sofia heitti Nikon päälle lasin alkoholijuomaa.
Sehän löi ikkunakarmilla Nikoa ja heitti viinit lasista vielä sen päälle. On äkkipikainen akka ja pakko se on myöntää.
- Anonyymi00291
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hyvä kysymys 😂👍.
- Anonyymi00296
Anonyymi00020 kirjoitti:
No johan sillä on mies olemassa, tai ainakin elättäjä Sofialla.
Sofialla ei ole mitään miestä. On avioliitossa ja pienen lapsen isä tää elättäjä. Hyöty suhde ainoastaan ja ei yhtään mitään muuta.
- Anonyymi00297
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oliko yhtä kiltti, kuin tää Sofian nykyinen elättäjä tää Stefan 🤭.
- Anonyymi00298
Anonyymi00186 kirjoitti:
Esko oli kyllä hyvä mies, ja näyttää olevan erittäin hyvä isäkin!
Eskosta saisi joku nainen todellakin kunnon miehen. On vain niin, että Eskolla on kovat vaatimuksen naisen suhteen. On oltava naisella omat ansiotulonsa ja pystyy elää omaa itsenäistä elämäänsä ja ilman miehen rahoja käyttäen.
- Anonyymi00299
Anonyymi00298 kirjoitti:
Eskosta saisi joku nainen todellakin kunnon miehen. On vain niin, että Eskolla on kovat vaatimuksen naisen suhteen. On oltava naisella omat ansiotulonsa ja pystyy elää omaa itsenäistä elämäänsä ja ilman miehen rahoja käyttäen.
Esko Eerikäinen on kovaa tekee töitä ja ei käytä paljon ollenkaan enää kuulemma alkoholia juhliessaan 👍.
- Anonyymi00306
Anonyymi00171 kirjoitti:
Vaan kuinkas sitten kävikään? Lapsilla on tietysti biologinen isä (molemmilla eri) ja useampi isäpuoliehdokaskin ollut kierroksessa, mutta ne ovat kaikki häipyneet ennemmin tai vähän myöhemmin. Nyt on vaan hevoiset ja Eskon kanssa jauhavat menneitä. :DSofia otti abortin ja oli avioliitossa. Miksi ei aviomies Niko Nousiainen halunnut lasta Sofian kanssa?
- Anonyymi00307
Anonyymi00189 kirjoitti:
Sofia suuttui kun Niko toi samaan illamispöytään maksulisen pano naisensa. Sofia Belórf suuttui ja iski ikkunakarmilla Nikoa ja heitti viinit lasista vielä sen päälle.
- Anonyymi00328
Anonyymi00042 kirjoitti:
Todellakin uskollinen mies 😂👏.
- Anonyymi00331
Anonyymi00171 kirjoitti:
Vaan kuinkas sitten kävikään? Lapsilla on tietysti biologinen isä (molemmilla eri) ja useampi isäpuoliehdokaskin ollut kierroksessa, mutta ne ovat kaikki häipyneet ennemmin tai vähän myöhemmin. Nyt on vaan hevoiset ja Eskon kanssa jauhavat menneitä. :DEi ole yksikään mies häipynyt. Martina erosi. Esko Eerikäisestä. Stefan Thermanista. Samoin kihlatusta aussista. Muita ei isä puolia ole koskaan ollut. Seurusteli Hannun kanssa. Deittaili ja tapasi muutamaa tyyppiä, joka on normia kaikilla sinkku ihmisillä.
- Anonyymi00332
Anonyymi00283 kirjoitti:
Stefanille oli Sofia ainoastaan laastari suhde ja ei yhtään mitään muuta ollut koskaan.
Stefan sekosi ryyppään pahoin ja käyttää huumeita, kun Martina otti siitä eron.
- Anonyymi00333
Anonyymi00306 kirjoitti:
Sofia otti abortin ja oli avioliitossa. Miksi ei aviomies Niko Nousiainen halunnut lasta Sofian kanssa?
Nyt haluaa aviiittoon ja lapsen. Miksi sitten oli avioliitossa ja silti otatti abortin Sofia?
- Anonyymi00388
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hannu sopii hyvin Johanna Tukiaiselle ja Sofia B!
- Anonyymi00003
Vanhako tuo nyt on,Renny on jo yli 60 v.ja vauvan isä,vasta putkahti uusin Harlin maailmaan
- Anonyymi00005
Onko Sofia mielestäsi mies vai miksi vertaan Rennyyn?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Inhoan Martinaa ja myös sinua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toiset ovat palstalla haukkuneet Sofiaa transuksi.
- Anonyymi00031
Ei ole oikein lasta kohtaan on et lapsen isä on vaikka jo 60-vultias. Järki muijat käteen ja ei pidä eläke vaareille vääntää lapsia.
- Anonyymi00062
Miksi ihmeessä Rennyn vaimo vääntää noin paljon lapsia. Vanha mies ja voi pullahtaa koska vaan henki mieheltä pois.
- Anonyymi00072
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei pidä inhota ketään, jos ei tunne ihmistä edes henkilökohtaisesti.
- Anonyymi00115
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi Arabiprinssi inhoaa Martinaa? Huomion takia ilmeisesti nii ku muitaki!
- Anonyymi00184
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa inhota ketään?😀
- Anonyymi00185
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sohvi ei ole transu, vaan nuori upea nainen.
- Anonyymi00215
Anonyymi00185 kirjoitti:
Sohvi ei ole transu, vaan nuori upea nainen.
Mieti vielä uudemman kerran..
- Anonyymi00262
Anonyymi00062 kirjoitti:
Miksi ihmeessä Rennyn vaimo vääntää noin paljon lapsia. Vanha mies ja voi pullahtaa koska vaan henki mieheltä pois.
Sehän ei sulle kuulu.sultako pitäisi lupaa kysyä?Hieno,kunnollinen perhe .
- Anonyymi00285
Anonyymi00006 kirjoitti:
Inhoa vaan rauhassa ja kuka edes haluaisi olla sinun kans tekemisissä ?
- Anonyymi00292
Renny on jo 65-vuotias ukon käppänä.
- Anonyymi00293
Anonyymi00021 kirjoitti:
No jos silikonipussit heittää pois ihon alta, on aivan oikeesti transu näköinen Sofia.
- Anonyymi00004
Biologinen kello tikittää...
- Anonyymi00007
Toivottavasti kertoo lapselleen huumetuomiosta ja vankilassa olostaan.
- Anonyymi00008
Ei ehkä kannata kertoa sitä että löi ex-avomiestään, huumekauppiasta, ikkunankarmilla. Kyllä lapsi ehkä aikuisena hankkii äitinsä ex-avomiehen kirjan jossa tuo asia kerrotaan, ja paljon muutakin. Ehkä katsoo myös Katiska-dokumentit ja Sofian salaisuudet.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ehkä kannata kertoa sitä että löi ex-avomiestään, huumekauppiasta, ikkunankarmilla. Kyllä lapsi ehkä aikuisena hankkii äitinsä ex-avomiehen kirjan jossa tuo asia kerrotaan, ja paljon muutakin. Ehkä katsoo myös Katiska-dokumentit ja Sofian salaisuudet.
Lapsi joutuu häpeämään äitinsä tekoja.
- Anonyymi00016
Km Ei tarvitse kertoa, lapsi lukee jo teiniikäisenä netistä vanhempiensa menneisyydestä kaiken.
- Anonyymi00209
Miksi te höpisette jostain lapsesta kun sitä ei ole eikä tule. Nyt menee jo yli.
- Anonyymi00010
Jos on ehtinyt elää ja tehdä kaikenlaista ja kun saa lapsen aikuisiällä niin osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Moni aikuinen äiti tai isä huolehtii lapsestaan hyvin ja ymmärtää kuinka onnekas on. Mikä vanha nelikymppinen on , kun Antti Lindmanin akka lisääntyi kuusikymppisenä ja Krista Kiurukin kypsällä iällä. Kaikkien elämä ei vain mene niin, että ensin koulutus, hyvä ammatti, työpaikka, puoliso ja lapset vaan elämä menee ihan omaa rataansa.
Miten se sinun elämään vaikuttaa jos ja kun Sofia saattelee lastaan kouluun keskivertoa iäkkäämpänä äitinä? Kysy samaa noilta muilta julkisuudessa aikuisiällä lapsia saaneilta.
Kuka on vanha eukko? Mielestäni vasta 90 - 100 vuotias.- Anonyymi00012
Sofialla ei ole vieläkään koulutusta, hyvää ammattia, työpaikkaa eikä odes omaa puolisoa. Joku elättäjämies on koska sellaisen kynsiinsä saanut. Toisen kanssa vielä aviossa tämä mies. Mutta Sofialla on halu väkisin lisääntyä juuri tämä miljonäärin kanssa.
- Anonyymi00013
Inhoan kaikkia muita naisia paitsi Sofiaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sofialla ei ole vieläkään koulutusta, hyvää ammattia, työpaikkaa eikä odes omaa puolisoa. Joku elättäjämies on koska sellaisen kynsiinsä saanut. Toisen kanssa vielä aviossa tämä mies. Mutta Sofialla on halu väkisin lisääntyä juuri tämä miljonäärin kanssa.
Sofialla ei ole edes omaa kotia.
- Anonyymi00015
Miksi tää yksi henkilö ja aina on halveksimassa toisia naisia ? Onko oma elämä täysin tuskaa täynnä ja siksi on sen niin paha olla? Nyt kylläkin on kaksi jo ketjussa, ketkä työntää oksenustaan ketjuun.
- Anonyymi00018
Sofia toivoo kaunista Marokkolaista poikaa itselleen. Työkavereni kans kehui ennen synnytystä, että heille syntyy kaunis tytär. Tytär syntyi ja hänellä oli kita ja huulihalkio. Pitäisi toivoa ainoastaan tervettä lasta ja kauneus on toissijainen asia vasta syntyneestä lapsesta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sofialla ei ole edes omaa kotia.
Ei pidä välittää, onhan sillä laukkuja 👜🛍️👠.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sofia voi kuitenkin inhota sinua ja olet sille ainoastaan sokea palvoja.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nyt jo kolmas aloitus tehty Sofiasta. Miksi ei noi kommentit mahdu samaan ketjuun? Olisi kiva jos olisi muistakin julkisuudessa olevista aloituksia, kuin ainoastaan Sofia Belórf.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nyt jo kolmas aloitus tehty Sofiasta. Miksi ei noi kommentit mahdu samaan ketjuun? Olisi kiva jos olisi muistakin julkisuudessa olevista aloituksia, kuin ainoastaan Sofia Belórf.
Nyt sitten aloitus erikseen sen laukuista ja että ne ovat toivottavasti selvinnyt hengissä pommituksesta Dubaissa 😂.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sopeudu 🐪
- Anonyymi00032
Anonyymi00012 kirjoitti:
On Sofia käynyt ainakin 2-tunnin meikkaus kurssin Dubaissa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00022 kirjoitti:
Totta kirjoitit. Ei Sofia oikeasti välitä toisista ihmisistä, ainoastaan ottaa hyödyt irti ja haukkuu sen jälkeen henkilöt kaikki.
- Anonyymi00063
Anonyymi00032 kirjoitti:
On Sofia käynyt ainakin 2-tunnin meikkaus kurssin Dubaissa.
No osaako nyt sitten paremmin meikata kasvonsa, kun käynyt 2 - tunnin meikkaus kurssin Dubaissa 2?
- Anonyymi00073
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi sinun ihanteesi on Sofia Belórf? Tunnetko ehkä hänet henkilökohtaisesti ja siinnä on syy.
- Anonyymi00173
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi tää yksi henkilö ja aina on halveksimassa toisia naisia ? Onko oma elämä täysin tuskaa täynnä ja siksi on sen niin paha olla? Nyt kylläkin on kaksi jo ketjussa, ketkä työntää oksenustaan ketjuun.
Tämä arabiprinssi kirjoittaa toisten nimillä ja siitä ei tykätä. Esiintyy täällä muina henkilöinä. Identiteettivarkaus on RIKOS!
- Anonyymi00026
Tuskin tekee itse muksua. Sijais synnyttäjä sen tekee rahalla. Hoitokin rahalla. Eihän daami likaa käsiään lapsen ulosteilla.
- Anonyymi00027
En usko edes että Sofia haluaa lasta itselleen. Tsoppailu ja juhliminen on tärkeintä ja tietenkin laukkujen esittely instas ja kaduilla kävelessä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
En usko edes että Sofia haluaa lasta itselleen. Tsoppailu ja juhliminen on tärkeintä ja tietenkin laukkujen esittely instas ja kaduilla kävelessä.
Vois kyllä tulla käymään Sofia nyt kesällä Suomessa ja kyllä kai toi mies pitää jonkinlaista kesälomaa itsekkin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vois kyllä tulla käymään Sofia nyt kesällä Suomessa ja kyllä kai toi mies pitää jonkinlaista kesälomaa itsekkin.
Nyt näköjään on Sofian Bink Bink TV-ohjelma loppunut ja mitä seuraavaksi on Sofialla suunnitteilla?
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eiköhän toi mies mene lastensa ja sukulaistensa luokse Yhdysvallotoihin ja jättää Sofian yksin taas hotelli asuntoon. Saa herrmorohmaduksen ja mites sitten tapahtuu?
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eiköhän toi mies mene lastensa ja sukulaistensa luokse Yhdysvallotoihin ja jättää Sofian yksin taas hotelli asuntoon. Saa herrmorohmaduksen ja mites sitten tapahtuu?
Elättäjän synttärit on nyt kai viikonloppuna täyttää 52-vuotta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Elättäjän synttärit on nyt kai viikonloppuna täyttää 52-vuotta.
Vanha mies, miksi ihmeessä Sofia edes on tuolaisen näköisen 160cm-pätkän kanssa. Onko ainoastaan raha ainut asia tuota miestä kohtaan?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vanha mies, miksi ihmeessä Sofia edes on tuolaisen näköisen 160cm-pätkän kanssa. Onko ainoastaan raha ainut asia tuota miestä kohtaan?
En ole hyötysuhteessa ja näin kertoi itse Sofia. 😂. Käyttää miehen luottokorttia kokoajan ja ei ole hyöty suhteessa. Toi muija ei ole kyllä terve päästään.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
En ole hyötysuhteessa ja näin kertoi itse Sofia. 😂. Käyttää miehen luottokorttia kokoajan ja ei ole hyöty suhteessa. Toi muija ei ole kyllä terve päästään.
Sofian pitäisi ensin edes vähän ajatella, että mitä sanoo koska typeryys loistaa liikaa l
läpi noissa sen sanomisissaan. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sofian pitäisi ensin edes vähän ajatella, että mitä sanoo koska typeryys loistaa liikaa l
läpi noissa sen sanomisissaan.Ei voi kaikkia totuuksia kertoa asioista, menee pois kokonaan mielenkiinto Sofian luksus elämästään. Vähän sitä vähän tätä ja elämä maistuu silloin parhaimalle.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei voi kaikkia totuuksia kertoa asioista, menee pois kokonaan mielenkiinto Sofian luksus elämästään. Vähän sitä vähän tätä ja elämä maistuu silloin parhaimalle.
Pitääkö muuten Sofian mies heidän häissään apinanaamaria, vai rohkeneeko olla vihdoinkin ilman naamaria kasvoillaan ?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Pitääkö muuten Sofian mies heidän häissään apinanaamaria, vai rohkeneeko olla vihdoinkin ilman naamaria kasvoillaan ?
Onko miehellä piilokorko pohjalliset sen kengissä ? Sofialla korko piikkarit ja ukkeli näyttäisi todella paljon pienelmältä, jos ei olisi sen kengissä piilopohjaliset.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Onko miehellä piilokorko pohjalliset sen kengissä ? Sofialla korko piikkarit ja ukkeli näyttäisi todella paljon pienelmältä, jos ei olisi sen kengissä piilopohjaliset.
Mitä sillä on merkitystä, jos sil on kuitenkin pätykkää kunnolla tileillä ja Sofia voi rauhassa käyttää äijän luottokortteja 😎.
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mites mallivaimo korkokenkineen, miltä näyttää/on näyttänyt miehen vierellä? Ei kuule normaalit ihmiset mitään pituuseroja tuijota eikä ikää. Huomattavan paljon on lyhyemmillä miehillä pitkiä vaimoja. Ja Sofia on suunnilleen samanpituinen Jeffin kanssa, ehkä hiukan lyhyempi. Ei ne korot paljon pituutta jatka, ei ainakaan haittaavasti.
Lyhyissä miehissä on usein sitä jotakin...karismaa, seksikkyyttä ja paljon muuta. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mites mallivaimo korkokenkineen, miltä näyttää/on näyttänyt miehen vierellä? Ei kuule normaalit ihmiset mitään pituuseroja tuijota eikä ikää. Huomattavan paljon on lyhyemmillä miehillä pitkiä vaimoja. Ja Sofia on suunnilleen samanpituinen Jeffin kanssa, ehkä hiukan lyhyempi. Ei ne korot paljon pituutta jatka, ei ainakaan haittaavasti.
Lyhyissä miehissä on usein sitä jotakin...karismaa, seksikkyyttä ja paljon muuta.Lyhyt mies seksikäs 😂👏!
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Lyhyt mies seksikäs 😂👏!
Sofia käyttänyt hyväkseen Marokon valtiota. Toi nainen kyllä osaa vetää kaikki, minkä ikinä mistäkin saa hyödyn.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sofia käyttänyt hyväkseen Marokon valtiota. Toi nainen kyllä osaa vetää kaikki, minkä ikinä mistäkin saa hyödyn.
Ihan normaali ja hyväksytty tilanne. Jokainen muukin olisi tehnyt samoin, jos se olisi ollut mahdollista. Siinä ei tapahtunut mitään laitonta.
- Anonyymi00047
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mitä sillä on merkitystä, jos sil on kuitenkin pätykkää kunnolla tileillä ja Sofia voi rauhassa käyttää äijän luottokortteja 😎.
Se on miehen oma valinta. Sinua se tuntuu kismittävän ihan jatkuvasti.
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ihan normaali ja hyväksytty tilanne. Jokainen muukin olisi tehnyt samoin, jos se olisi ollut mahdollista. Siinä ei tapahtunut mitään laitonta.
Kullankaivaja kyllä ottaa hyödyn oli sitten kysymys mistä hyvänsä ja asioista En ole hyötysuhteessa😂. Käyttää miehen luottokortteja ja elää kokoajan miehen rahoilla. Vai ei hyötysuhde ?
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Sofia ei ole Marokon kansalainen, joten kyllä toi vaikuttaa selvästi laittomalta touhulta. No onhan Sofia tuomittu huumeiden käytöstä ja hallussa ja istunut poliisivankilassa.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sofia ei ole Marokon kansalainen, joten kyllä toi vaikuttaa selvästi laittomalta touhulta. No onhan Sofia tuomittu huumeiden käytöstä ja hallussa ja istunut poliisivankilassa.
Eihän Sofia edes tiennyt, että sen matkalaukussa oli rahaa iso paketti. Siitäkin selvisi oikeudessa ja ei saanut tuomiota. Kyllä toiset osaavat kikkailla hyvin omas elämässään.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sofia kuitenkin instassakin esittää olevansa sekä Suomen että Marokon kansalainen ja äskettäin laittoi instaansa kun katsoi jalkapalloa, jossa marokkolainen joukkue pelasi että "toinen kotini" eli tarkoitti Marokkoa. Eikös Sofia ole siellä käynytkin jopa kaksi kertaa. Joskus lapsena kun ystäväperhe vei ja sitten aikuisena sarjan kuvauksissa, kun sarjansa tuottaja Soila vei.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Eihän Sofia edes tiennyt, että sen matkalaukussa oli rahaa iso paketti. Siitäkin selvisi oikeudessa ja ei saanut tuomiota. Kyllä toiset osaavat kikkailla hyvin omas elämässään.
Nyt on seislehden uutiset alkanee kirjoittaa nekatiivisia asioita Sofiasta. Joku kirjoittikin aikaisemmin, et kun kuvaukset ja TV-ohjelma loppuu. Alkaa seiskalehti kertoo totuuksia Sofiasta.
- Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Nyt on seislehden uutiset alkanee kirjoittaa nekatiivisia asioita Sofiasta. Joku kirjoittikin aikaisemmin, et kun kuvaukset ja TV-ohjelma loppuu. Alkaa seiskalehti kertoo totuuksia Sofiasta.
Kun uutisaiheet loppuvat, niin joku pitää ottaa hampaisiin. Ilkeät ihmiset tykkäävät näköjään kun jotain haukutaan ja mollataan. Pitävät kaikkea lukemaansa totuutena.
- Anonyymi00056
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kullankaivaja kyllä ottaa hyödyn oli sitten kysymys mistä hyvänsä ja asioista En ole hyötysuhteessa😂. Käyttää miehen luottokortteja ja elää kokoajan miehen rahoilla. Vai ei hyötysuhde ?
Onko tuo sinulta pois?
- Anonyymi00057
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mitä aiot tehdä asian suhteen? Muuta kuin voivotella sitä täällä.
- Anonyymi00058
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kun uutisaiheet loppuvat, niin joku pitää ottaa hampaisiin. Ilkeät ihmiset tykkäävät näköjään kun jotain haukutaan ja mollataan. Pitävät kaikkea lukemaansa totuutena.
Toimittajat kirjoittavat ikävätkin asiat ja saavat siitä tietenkin lisä palkkion. Mitä iskevämpi on otsikko, sitä enämän luetaan jutun aihetta.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Toimittajat kirjoittavat ikävätkin asiat ja saavat siitä tietenkin lisä palkkion. Mitä iskevämpi on otsikko, sitä enämän luetaan jutun aihetta.
Mistä ihmeestä ne yleensä kaivaa esiin kaikki asiat, niin kuin tuokin Sofian Marokon valtion hyväksikäytön asiat.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Mistä ihmeestä ne yleensä kaivaa esiin kaikki asiat, niin kuin tuokin Sofian Marokon valtion hyväksikäytön asiat.
Juokseehan toimittajat ulkomaille asti kyttää toisia julkisuudessa olevia henkilöitä. Alkaako nyt Sofian kyttämiset Dubaissa, kun kuvaukset ovat loppuneet ?
- Anonyymi00064
Anonyymi00060 kirjoitti:
Juokseehan toimittajat ulkomaille asti kyttää toisia julkisuudessa olevia henkilöitä. Alkaako nyt Sofian kyttämiset Dubaissa, kun kuvaukset ovat loppuneet ?
Hörkkö kyttää määryttyjä henkilöitä ainoastaan ja toiset kyllä osaa jättää hyvin rauhaan.
- Anonyymi00066
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ilkeämielisyys ja pahansuopuus kiinnostaa tiettyjä ihmisiä.
- Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Hörkkö kyttää määryttyjä henkilöitä ainoastaan ja toiset kyllä osaa jättää hyvin rauhaan.
Siitähän ne juorulehtien toimittajat saavat palkkansa, et kaivataan paskaa julkisuudessa olevista henkilöistä.
- Anonyymi00123
Anonyymi00044 kirjoitti:
Lyhyt mies seksikäs 😂👏!
Kyllä. Seksikkyys ei ole pituudessa eikä kiiltokuvamaisessa ulkonäössä. Se on ihan muuta, mutta ei taida monikaan ymmärtää asiasta mitään. Kuvia vain kumartelevat.
- Anonyymi00125
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sinulla taitaa olla pakkomielle poliisivankilasta ja huumeista. Nimeenomaan Sofian kohdalla se on jotain ennenkuulumatonta. Taitaa tuo huumeidenkäyttö olla niin yleistä Suomessa nykyisin, että Sofiakin on jo poikkeus, kun tuskin vuosiin on käyttänyt.
- Anonyymi00126
Anonyymi00055 kirjoitti:
Jotkut elävät katkerana ja toivovat vaan pahaa toisille. En tiedä parantaako tuollainen heidän olotilaansa vai eivätkö osaa muuta.
- Anonyymi00190
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tää Sohvin sairastelu on outoa...
- Anonyymi00191
Anonyymi00060 kirjoitti:
Jos joku toimittaja Dubaihin menee ottamaan salakuvia niin kyllä ne on oikeasti yhdessä sovittu, sama koskee Suomessa asuvia julkisuuden henkilöitä. Saavat muutaman tonnin ja thats it.
- Anonyymi00194
Anonyymi00043 kirjoitti:
Lyhyissä miehissä on usein sitä jotakin...karismaa, seksikkyyttä ja paljon muuta.Googlasin tämän mallivaimon, kyllä on kauniin vaimon tämä mies joskus löytänyt..
- Anonyymi00198
Anonyymi00043 kirjoitti:
Lyhyissä miehissä on usein sitä jotakin...karismaa, seksikkyyttä ja paljon muuta."Ei ne korot paljon pituutta jatka, ei ainakaan haittaavasti" No eipä korot, mutta noissa muokatuissa kuvissaan jalat ovat 2 metriset🤭
- Anonyymi00199
Anonyymi00051 kirjoitti:
Sofia kuitenkin instassakin esittää olevansa sekä Suomen että Marokon kansalainen ja äskettäin laittoi instaansa kun katsoi jalkapalloa, jossa marokkolainen joukkue pelasi että "toinen kotini" eli tarkoitti Marokkoa. Eikös Sofia ole siellä käynytkin jopa kaksi kertaa. Joskus lapsena kun ystäväperhe vei ja sitten aikuisena sarjan kuvauksissa, kun sarjansa tuottaja Soila vei.
Onko toinen koti Dubai? Toivottavasti ei ainakaan Suomi...
- Anonyymi00208
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miksi täällä kirjoitella apinoista? Ruskeat silmät nii siksi.. Suola ja sokeri tosiaan näyttää samalta.
- Anonyymi00061
Miksi Sofialla ei ole lasta?
- Anonyymi00065
Mitäpä se sinulle kuuluu? Tuo on Sofian yksityisasia.
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mitäpä se sinulle kuuluu? Tuo on Sofian yksityisasia.
Sofia ehtii vielä tekee lapsia, mutta haluaako loppujen lopuksi oikeesti edes lapsia itselleen ?
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Sofia ehtii vielä tekee lapsia, mutta haluaako loppujen lopuksi oikeesti edes lapsia itselleen ?
"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"
- Anonyymi00100
Tämäkin on vittuilua tuolta arabiprinssiltä... Tietää et Sohvi tahtois mutta kettuilee, olihan Kim Kardashian naimisissa ku odotti lasta eri miehelle. Sohville sanon anna mennä vaan vaikka avioero ei olis virallinen vielä. Se, että lapsi saa rakastavan äidin on parempi ku tuollainen sekopää ystävä hämmentämässä soppaa kunnolla.
Sohvi, ota rakastavat ihmiset lähelle ja poista kaikki negatiivisuus...
- Anonyymi00070
On olemassa ihmisiä, joita sanotaan paskankaivajiksi.
- Anonyymi00074
Totta ja niitä riittää ja oikein tekevät sitä työkseen suolipalstoilla ja vuodesta toiseen vielä.
- Anonyymi00075
Sitten on myös itserakkaita kullankaivajia jotka tunkeutuvat rahan ja laukkujen kiilto silmissään perheellisten elämään.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Sitten on myös itserakkaita kullankaivajia jotka tunkeutuvat rahan ja laukkujen kiilto silmissään perheellisten elämään.
Juurikin niitäkin riittää ja ainoat kärsijät ovat lapset, kun heidän vanhemmat eroavat kullankaivajien tähden.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Juurikin niitäkin riittää ja ainoat kärsijät ovat lapset, kun heidän vanhemmat eroavat kullankaivajien tähden.
"mitäs toi lapsensa tänne kun MINÄ olen täällä"
- Anonyymi00192
Anonyymi00077 kirjoitti:
"mitäs toi lapsensa tänne kun MINÄ olen täällä"
Kyllä se vaan niin on että yleensä menevät lapset edelle, ja sitten tulevat salarakkaat, jokin syy siinä on etteivät tahdo olla rehdisti jonkun kanssa, sinänsä tosi surullista mutta näin se vaan menee.. Vaimo on vaimo kuitenki ja sitä kunniotetaan ettei nämä hutsut tuu julki... Näin tekee Jeffreykin... Ei ole omalla naamalla ohjelmassa.. Haluaako olla edes rehdisti Sofian kans...
- Anonyymi00078
Akka on välillä poliisivankilassa, hostellissa ja sitten raharikkaiden luona, ja aina sitä elämää esitellään ku on mies tvssä. Tämä on julkisesti jo kolmas eri mies..
Noloa, eiköhän sillä ole kohta jo uusi yritys jonkun perhe-elämää sotkea, mutta joskus voi tullakki vastaan joku emäntä sille ja sanoo että jätäs rauhaan...
Muistakaamme tämä että Sofia meni Martinan kotiin, jossa oli Stefun ja Martinan lasten tavarat ja hoiteli Stefua heidän avovuoteessaan... Teki Stefu väärin mutta niin teki Sofia myös...- Anonyymi00079
Ainoastaan lutkat toimivat noin. Eivät tunne mitään empatiaa toisia ihmisiä kohtaan, ainoastaan raha kiilto silmissään juoksevat miesten perässä. Voi olla, että karma iskee ja lujaa jossain vaiheessa tuolaisen naisen kahdelle.
- Anonyymi00086
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ainoastaan lutkat toimivat noin. Eivät tunne mitään empatiaa toisia ihmisiä kohtaan, ainoastaan raha kiilto silmissään juoksevat miesten perässä. Voi olla, että karma iskee ja lujaa jossain vaiheessa tuolaisen naisen kahdelle.
Kun mies haluaa vapaaehtoisesti kustantaa Sofian elämää, niin turha sinun on kateuksissasi huutaa minkään karman perään.
- Anonyymi00095
Anonyymi00086 kirjoitti:
Kun mies haluaa vapaaehtoisesti kustantaa Sofian elämää, niin turha sinun on kateuksissasi huutaa minkään karman perään.
Arabiprinssi kirjoitti tänki lutka kommentin ekana.
Eka kirjoittaa negatiivisen, ja sitten puolustaa positiivisella kommentilla.
Mä ottaisin mielummin Cohenin ku tän pitkätukan. ( Sori vaikka olen naimisissa, et sanon tän) Pitkätukalla on meinaa lähestymiskielto useisiin eri henkilöihin.... 14.2 määrätty... - Anonyymi00128
Tuohon voisi sanoa, mitäs jätti tavaransa sinne. Odotteliko Martina, että Stefu lepyttelee rahalla ja laukuilla ja pyytää takaisin, mutta Stefu ottikin paremman tilalle.
- Anonyymi00129
Anonyymi00079 kirjoitti:
Taitaa se karmasi iskeä sinuun, kun ilkeyksissäsi nimittelet ja haukut itsellesi tuntematonta naista. Vai onko jo iskenyt, kun noin paha on olla?
- Anonyymi00193
Anonyymi00128 kirjoitti:
Tuohon voisi sanoa, mitäs jätti tavaransa sinne. Odotteliko Martina, että Stefu lepyttelee rahalla ja laukuilla ja pyytää takaisin, mutta Stefu ottikin paremman tilalle.
Ei kai kukaan vie toista naista kotio missä on oman lapsensa tavarat edelleen... Oli niin kiire saada oma elämä kuntoon ( raha ) Nikon jälkeen, ettei viattomat lapset saaneet olla rauhassa tältä? Miettikääs ku ne lukee joskus tuon netistä...
- Anonyymi00080
Sohvin suomalainen arabiprinssi on kirjoittanut melkein kaikki nämä negatiiviset kommentit Sofiasta.
Tämä on just tämä asia, että esittää frendiä olematta kuitenkaan sellainen. Sohville tiedoksi et käärme luo aina nahkansa uudelleen.. Tåmä samainen mies yrittää luoda draamakolmio ansaa, että sinua alettaisiiin vihaamaan.. Avaas jo silmäsi... mut tämä kyseinen henkilö uhkas kidnapata jo 25 vuotta sitten, ja just sanoi ettei sulla ole Usaan mitään tulemista, että tälläinen rehellinen kaveri täällä sulla on.. Kantsis miettiä ku somen kautta tutustuu.. Etköhän sä saa asiat kuntoo kun tavaras on palanu siel roviol!!! - Anonyymi00082
Sofialle:
Mä en sua vihaa vaan tämä yrittää luoda sellaista kuvaa! Valot päälle jo!- Anonyymi00084
Mies pakeni Dubaissa pommitusta karkuun Yhdysvaltoihin ja Sofian jätti yksin hoitaa pakonsa, minne ikinä haluaakin. Tälläinen on tää niin sanottu rillimiljonääri ja.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Mies pakeni Dubaissa pommitusta karkuun Yhdysvaltoihin ja Sofian jätti yksin hoitaa pakonsa, minne ikinä haluaakin. Tälläinen on tää niin sanottu rillimiljonääri ja.
Huonolla itsetunnolla omaava ihminen kirjoittaa vain täällä haukkuen vuoronperään eri julkisuuden henkilöitä. Cohen ei ole julkisuudenhenkilä, joten hänestä ei tartte täällä kirjoitella. Kerro sinäkin totuus.. Bestis kirjoittelee täällä paskaa ja valehtelee puolustavansa vaikka lähes kaikki on ollu negatiivista, Ylilauta, Vauva.con ynms... Jäi tietokone auki niin näin.. Mutta tosiaan käärme luo nahkansa aina uudelleen..
- Anonyymi00087
Anonyymi00085 kirjoitti:
Huonolla itsetunnolla omaava ihminen kirjoittaa vain täällä haukkuen vuoronperään eri julkisuuden henkilöitä. Cohen ei ole julkisuudenhenkilä, joten hänestä ei tartte täällä kirjoitella. Kerro sinäkin totuus.. Bestis kirjoittelee täällä paskaa ja valehtelee puolustavansa vaikka lähes kaikki on ollu negatiivista, Ylilauta, Vauva.con ynms... Jäi tietokone auki niin näin.. Mutta tosiaan käärme luo nahkansa aina uudelleen..
Sofia olikin joutunut viettää yksin synttäreitään ja äijä ei ole ollut ollenkaan mukana niitä viettämässä.Eikä yhtään ketään muitakaan läheisiä. Sitä se seuraa, kun polttaa sillat ja joutuu elää koko loppuelämänsä yksin. Yksin olet sinä yksin, kaiken keskellä yksin.
- Anonyymi00088
Anonyymi00084 kirjoitti:
Hyvin Sofia selvisi yksinkin pois Dubaista.
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Sofia olikin joutunut viettää yksin synttäreitään ja äijä ei ole ollut ollenkaan mukana niitä viettämässä.Eikä yhtään ketään muitakaan läheisiä. Sitä se seuraa, kun polttaa sillat ja joutuu elää koko loppuelämänsä yksin. Yksin olet sinä yksin, kaiken keskellä yksin.
Noi asiat ovat Sofiasta olleet mediassa ja eivät ole keksittyjä asioita yksikään. On oikeus kirjoittaa kalkista julkisuudessa olevista henkilöistä, jos ne ovat olleet mediassa aikaisemmin kirjoitettuna.
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Noi asiat ovat Sofiasta olleet mediassa ja eivät ole keksittyjä asioita yksikään. On oikeus kirjoittaa kalkista julkisuudessa olevista henkilöistä, jos ne ovat olleet mediassa aikaisemmin kirjoitettuna.
Laillista se on kyllä kirjoittaa, mutta ystävistä ei yleensä kirjoiteta paskaa. Onnee vaan Sohville et löytäny tämän "ystävän". Sekin on naimisissa ollu vuosia mutta mitäpä tuota. Tulee sekin totuus julki joskus ja varmaan tulee nämä arabiprinssin diagnoositkin niinku kaikki muukin...
- Anonyymi00091
Anonyymi00088 kirjoitti:
Hyvin Sofia selvisi yksinkin pois Dubaista.
Sofia on aikuinen nainen osaa varmasti Dubaista päästä yksinkin pois, hän on nuorinainen jolla on aivot. Cohenin kun googlaa nii 👍, arabiprinssin niin OUT!
Cohenkin turhaan täällä haukuttu. Asiallinen työssäkäyvä mies... - Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Sofia on aikuinen nainen osaa varmasti Dubaista päästä yksinkin pois, hän on nuorinainen jolla on aivot. Cohenin kun googlaa nii 👍, arabiprinssin niin OUT!
Cohenkin turhaan täällä haukuttu. Asiallinen työssäkäyvä mies...😂😂😂😂😂👎.
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
😂😂😂😂😂👎.
Vittu mitä kommentteja, kai tuon ikäinen nainen osaa tulla pois mistä vaan...
- Anonyymi00096
Arabiprinssi ei pysty mitään Esta-lupia antamaan, tai oleskelulupia...
Minäpä voin auttaa, joten kannattaa miettiä kenen kaveri tahdot olla, ei mulla muuta!- Anonyymi00097
Onks sillä taas uusi ja joku Arabiprinssi ?
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Cohen on Yhdysvalloissa asuva henkilö 52-vuotia ja avioliitossa virallisesti. On alle 2-vuotias tytär ja vaimo Floridassa.
- Anonyymi00099
Anonyymi00097 kirjoitti:
Arabiprinssi on todennäköisesti naimisissa, mutta samaa tämän asian. Vahva veikkaus. Arabiprinssi on myös sotkeentunut Cohenin avioeroon... Tämä on totuus, ja milloin Sohve tämän asian tajuaa. Ainakin asia kerrottu.
- Anonyymi00101
Anonyymi00098 kirjoitti:
Cohen on Yhdysvalloissa asuva henkilö 52-vuotia ja avioliitossa virallisesti. On alle 2-vuotias tytär ja vaimo Floridassa.
ASUMISerossa vaimostaan, ja seurustelee nykyään Sohvin kans!
- Anonyymi00102
Anonyymi00099 kirjoitti:
Arabiprinssi on todennäköisesti naimisissa, mutta samaa tämän asian. Vahva veikkaus. Arabiprinssi on myös sotkeentunut Cohenin avioeroon... Tämä on totuus, ja milloin Sohve tämän asian tajuaa. Ainakin asia kerrottu.
Mikä tää juttu nyt on oikeesti? Onko siis Sofialla kaksi äijää yhtä aikaa sen elämässä.
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Mikä tää juttu nyt on oikeesti? Onko siis Sofialla kaksi äijää yhtä aikaa sen elämässä.
Molemmat on naimisissa :)
Sohvi on kusetuksen uhri!
- Anonyymi00104
Mikä tämä Sofian juttu nyt oikeesti on? Asuu miehen kanssa Dubaissa omien sanojensa mukaan, mutta miestä ei ole, ei näy?
- Anonyymi00105
Seiskalehden uutisissa taas! Sofia vietti yksin syntymäpäivää.Nyt alkoi näköjään Sofiiaan kohdistuvat nekatiiviset kommenttit.
- Anonyymi00106
Olisko jo mies löytänyt nuoren kauniin salarakkaan ja alkaa elättää sitäkin neljän toisten naisten lisäksi ?
- Anonyymi00107
Anonyymi00105 kirjoitti:
Seiskalehden uutisissa taas! Sofia vietti yksin syntymäpäivää.Nyt alkoi näköjään Sofiiaan kohdistuvat nekatiiviset kommenttit.
Ystävänsä on valinnu, ei voi muuta sanoa....
- Anonyymi00110
Ehkäpä mies ei halua olla vaan julkisuudessa, kaikki miehet eivät tahdo huomiota, ja toki rakastava mies antaa naiselle kaiken mahdollisen huomion.
- Anonyymi00108
Tuun tytön, ja tuon isän ja äidin kanssa morjestamaan sinua, ja kertomaan hieman totuuksia tästä ihmisestä.
Sanon vaan, että jos vauvan tahdot anna mennä vaikka miehellä olis avioliitto päällä, siinä ei kauaa enää mene ku se on ohi.
Jotku ihmiset on paholaisia, ja se tää pitkätukka sellainen on... Se, että se jauhaa tääl paskaa susta niin älä ota itseeesi se tekee sen myös muista ihmisistä.. ja näin on, se yrittää vaan saada mua mustasukkaiseks ei muuta, mut tosiaan, jos tahdot vielä niin hommaan oikeen arabiprinssin... Eikä höpöttäjäää.... - Anonyymi00109
Sohvi on varmasti ostellu jo vauvalle kaikki valmiiksi!!!
Minä ainakin ostaisin kaiken valmiiksi jos olisi tälläinen mahdollisuus. Pistäisin visan vinkumaan ennenkuin tän isä vie sen.. Sanon vaan osta nii paljo ku tahdot!
ps, noi lahjat on mun yrityksestä ja mun nimis otettu mutta visan tuo on maksanu!!! Go girl!! Mulla on muuten samanlaiset aurinkolasit!!!- Anonyymi00111
Hitsi.. Mä olen niiiiin kateellinen sun arskoille. Paljonko maksoi ja mitä merkkiä ne ovat?
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Hitsi.. Mä olen niiiiin kateellinen sun arskoille. Paljonko maksoi ja mitä merkkiä ne ovat?
Sun mielestä ne onki oltava koska sun mielestä ruskeat silmät tarkoittaa sitä että ne on likaiset!
Mut aiempi kommentti tais osuu huolella. - Anonyymi00118
Tietää huonoa onnea, ei pidä ostaa vaatteita vauvalle etukäteen.
- Anonyymi00127
Anonyymi00118 kirjoitti:
Tietää huonoa onnea, ei pidä ostaa vaatteita vauvalle etukäteen.
Ei kai se mitään huonoa onnea ole!
Tottakai lapselle voi ostaa vaatteet jo etukäteen, Sohvi ei käy töissä niin kuluttaisin aikani esim tähän kun toivoo niin paljon lasta.
- Anonyymi00113
Joku peräkammarin poika riehuu täällä palstalla, ja muut viettää Juhannusta perheensä kans!
- Anonyymi00116
Milloinkihan Sohvi tajuaa, että tämä sen bestis kirjoittaa täällä, ja vastailee vielä omiin viesteihinsä.
Ylilaudalla sillä on hyvin monta "numeroa" millä kirjoittaa. - Anonyymi00117
Eikös jonkun vainoaja kirjoitellut että "tirsk"? Oliko se sen Jolon Tiinan? Tuokin asia oli mediassa näkyvissä jossain yhteydessä.
- Anonyymi00119
Martina kun oli 36-vultias, haukuttiin vanhaksi. Nythän on Sofia 36-elikkä hänkin on vanha nainen 🤭.
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Martina kun oli 36-vultias, haukuttiin vanhaksi. Nythän on Sofia 36-elikkä hänkin on vanha nainen 🤭.
Varmasti itseään Sofiaa raivostuttaa sen huumeiden käyttö ja siitä saadun tuomion. Ei pääse Yhdysvaltoihin ja mitähän miehen sukulaiset kans ajattelevat naisesta. Koska on saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta ja istunut poliisivankilassa.
- Anonyymi00121
Tuollainen "tirsk" on kuin teinien kieltä mutta onko teini vai vain jäänyt teinin tasolle?
- Anonyymi00122
Anonyymi00120 kirjoitti:
Varmasti itseään Sofiaa raivostuttaa sen huumeiden käyttö ja siitä saadun tuomion. Ei pääse Yhdysvaltoihin ja mitähän miehen sukulaiset kans ajattelevat naisesta. Koska on saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta ja istunut poliisivankilassa.
Sofia syyttää kokemastaan muita eli Ranta-ahoa ja Stefuakin. Kertoo sarjassa että siksi on tällaisen hemmottelun nyt ansainnut. Mutta miksi niin pitkään roikkui esim. Ranta-ahossa kiinni ja sen jälkeen vielä Stefussa, joka kohteli todella huonosti koko ajan, mutta tietenkin rahaa syyti Sofiaan, mutta velaksi.
- Anonyymi00124
Anonyymi00121 kirjoitti:
Tuollainen "tirsk" on kuin teinien kieltä mutta onko teini vai vain jäänyt teinin tasolle?
Eikös se joka tuomittiin Tiinan tapauksessa ollut itseasiassa juuri Sofian ikäinen nainen ja kotipaikkakin mainitaan myös lukuisissa medioissa iän ja sukupuolen lisäksi. Joku hevosiin liittyvä paikkakunta. Muistaakseni se paikkakunta manittiin täällä jonkun muun asian yhteydessä, en nyt muista että minkä.
- Anonyymi00130
Anonyymi00124 kirjoitti:
Eikös se joka tuomittiin Tiinan tapauksessa ollut itseasiassa juuri Sofian ikäinen nainen ja kotipaikkakin mainitaan myös lukuisissa medioissa iän ja sukupuolen lisäksi. Joku hevosiin liittyvä paikkakunta. Muistaakseni se paikkakunta manittiin täällä jonkun muun asian yhteydessä, en nyt muista että minkä.
Sofian tämä vainoaja on kyllä mies, hänellä on myös muita naisia kohtaan ollut näitä samoja tekoja. Osa on hakenut lähestymiskiellon suojaksi. Naisten vainoaja. Erittäin hyvä manipuloimaan.
Toimintatapa on tämä:
Hankkiutuu näiden naisten lähelle, ja esittää ystävää/rakasta ja samaan aikaan oikeasti vainoaa.
Ranta-aho oli jengiläinen, sama koskee Stefua ja myös tätå naisten vainoajaa. Yhdessähä ne näitä on varmasti tehneet ku koko kolmikko on hyviä ystäviä.... - Anonyymi00131
Anonyymi00120 kirjoitti:
Suku voi ajatella, että on sopiva nainen miehelle, kun on se mieskin osannut huumeiden kanssa pelata. Jokaisella on menneisyytensä ja tasa-arvoisia ovat.
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Suku voi ajatella, että on sopiva nainen miehelle, kun on se mieskin osannut huumeiden kanssa pelata. Jokaisella on menneisyytensä ja tasa-arvoisia ovat.
Totta kirjoitit. Mies käyttänyt vielä sukunsa rahoja huumeisiin ja maksullisiin naisiin.
- Anonyymi00133
Anonyymi00131 kirjoitti:
Miehellä yli 10 miljoonan euron velat ja isälleen 1,4 miljoonaa euroa velkaa.
- Anonyymi00134
Anonyymi00131 kirjoitti:
Jos Ranta-aho ei olisi johdatellu Sofiaa niin nää asiat olis jääneet tekemättä. Sofia on kusetuksen uhri, ei muuta. Hyvi pahan kusetuksen kun tietäis vaan totuuden tästä käärmeestä, mutta tosiaan käärme luo aina nahkansa uudelleen. Sama koskee Ranta-ahoo sekin on pahan kusetuksen uhri ja jne.
- Anonyymi00135
Anonyymi00133 kirjoitti:
Miehellä yli 10 miljoonan euron velat ja isälleen 1,4 miljoonaa euroa velkaa.
Käykö lopulta niin, että kaikki Sofialle ostetut lahjat on menossa mieheltä ulosottoon. Niin kävi Stefan Thermanin ainakin.
- Anonyymi00138
Sofialla on todellakin vähän tykkäyksiä sen instas. Johtuu varmaan siitä, mies on vanha ja ei todellakaan minkään näkönen edes. Sitä paitsi, on vieläkin virallisesti avioliitossa Floridassa tää mies.
- Anonyymi00146
Anonyymi00135 kirjoitti:
Käykö lopulta niin, että kaikki Sofialle ostetut lahjat on menossa mieheltä ulosottoon. Niin kävi Stefan Thermanin ainakin.
Seiskan mukaan Stefulta meni 17 tuhatta limusiinikyytejä ulosottoon ja pääasiassa Sofian hemmottelukyytejä vuodenvaihteesta lähtien. Kyse vuodenvaihteesta 2019-2020. Hm?
- Anonyymi00147
Anonyymi00138 kirjoitti:
Sofialla on todellakin vähän tykkäyksiä sen instas. Johtuu varmaan siitä, mies on vanha ja ei todellakaan minkään näkönen edes. Sitä paitsi, on vieläkin virallisesti avioliitossa Floridassa tää mies.
Sofian seuraajamäärät vähenee kohisten kuten myös Ernan.
- Anonyymi00177
Anonyymi00119 kirjoitti:
Kuka ihme muistaa mitä Martinasta on kirjoitettu 10 vuotta sitten?😂😂😂😂😂
- Anonyymi00178
Anonyymi00120 kirjoitti:
Veikkauksia pääseekö Usaan?
- Anonyymi00179
Anonyymi00131 kirjoitti:
Jollakin suvulla on itseasiassa paljon sanottavaa morsmaukusta minkälainen on, esim kykeneekö hoitamaan uuden puolisonsa lapsia. Jännää tässä on se, että osaa lapsista Sofia saa hoitaa ja osaa ei, Martinan lasta ei saanut hoitaa, ja mielestäni teki siinä hyvän ratkaisun koska Stefun ja Sofian parisuhde oli kaaosta vain.
Käyttääkö Sofia vielä kokaiinia? - Anonyymi00180
Anonyymi00132 kirjoitti:
Totta kirjoitit. Mies käyttänyt vielä sukunsa rahoja huumeisiin ja maksullisiin naisiin.
Mistä tieto. että käyttää maksullisia naisia?
- Anonyymi00181
Anonyymi00138 kirjoitti:
Sofian kaikki miehet olleet varattuja, muistatteko Conorin?
- Anonyymi00137
Jotenkin minusta tuntuu ettei hän koskaan halua tehdä lapsia, koska se pilaisi hänen kroppansa!
- Anonyymi00148
Tuo on teatteria että elättäjä luulisi että Sofia aikoo olla pitkään miehen kanssa.
- Anonyymi00165
Lääkärillä saa kropan laitettua taas kuntoon.
- Anonyymi00139
Mikä lapsi, eihän edes ole paksuna.
- Anonyymi00140
Yrittää kai nyt saada miehen maksajaksi ja itsensä väkisin paksuksi.
- Anonyymi00141
Puhunut siitä pitkään ja haaveillut!
Sanon vaan, anna mennä jos tahdot Sohvi!
Kaksi rakastunutta ihmistä niin mikä ettei!
Avioero kohta finaalissa niin on nämä onnensa saaneet, eikä ole tätä arabiprinssia hänmentämässä tän avioeron suhteen niinkuin NYT!
Onnea vauvan tekoon!! - Anonyymi00142
Anonyymi00140 kirjoitti:
Sinä se jaksat aina olla pahansuopa ja miettiä jotain todella ilkeää.
- Anonyymi00145
Anonyymi00140 kirjoitti:
Elaripullaako Sofia on hankkimassa?
- Anonyymi00151
Anonyymi00142 kirjoitti:
Sinä se jaksat aina olla pahansuopa ja miettiä jotain todella ilkeää.
Ei Sohvi ole mikään tyhmä tyttö kai se näkee kaiken läpi ja on päättänyt imeä sut kuiviin, lahjat on mun firmasta ja omistan ne, toista on VISAn omistajuus...
Ja asunnon omistaa mun serkku kenellä on hyvä maine, et sinä etkä Sohvi.
Sohvia kusetetaan 6-0 näköjään.... - Anonyymi00152
Anonyymi00151 kirjoitti:
Ei Sohvi ole mikään tyhmä tyttö kai se näkee kaiken läpi ja on päättänyt imeä sut kuiviin, lahjat on mun firmasta ja omistan ne, toista on VISAn omistajuus...
Ja asunnon omistaa mun serkku kenellä on hyvä maine, et sinä etkä Sohvi.
Sohvia kusetetaan 6-0 näköjään....Onko siis oikeesti Sofia Belórf ainoastaan uhrin asemassa ?
- Anonyymi00166
Anonyymi00152 kirjoitti:
Onko siis oikeesti Sofia Belórf ainoastaan uhrin asemassa ?
Sofia on uhri
- Anonyymi00143
Toiselle naiselle tehdään väkisin lapsia, toiselle yritetään estää tämä. Vain kontrollifriikki tekee näin.
Ei muuta kuin Visa vinkumaan lastentavaroissa!!
Aina saa haaveilla, se ei ole pahasta.- Anonyymi00144
Haaveilla pitää ja jos haaveet menee persiileen, pitää nousta tuskasta ulos.
- Anonyymi00149
Anonyymi00144 kirjoitti:
Haaveilla pitää ja jos haaveet menee persiileen, pitää nousta tuskasta ulos.
Mikä sulla on ongelma jos joku on onnellinen, ja tämä ei koske Sohvia pelkästään vaan myös muita henkilöitä. - anna ihmisten rakastaa jos haluaa.
- Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
Mikä sulla on ongelma jos joku on onnellinen, ja tämä ei koske Sohvia pelkästään vaan myös muita henkilöitä. - anna ihmisten rakastaa jos haluaa.
Eihän ole kukaan kieltänyt rakustuumista. Ainoastaan jos haaveet menee perseeleen, on vaan noustava sieltä ylös.
- Anonyymi00153
Anonyymi00150 kirjoitti:
Eihän ole kukaan kieltänyt rakustuumista. Ainoastaan jos haaveet menee perseeleen, on vaan noustava sieltä ylös.
Mitä sinä etukäteen murehdit toisten ihmisten rakastumisista. Huolehdi ainoastaan omista asioistasi.
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Mitä sinä etukäteen murehdit toisten ihmisten rakastumisista. Huolehdi ainoastaan omista asioistasi.
Tämä nimenomaan, anna Sohvin rakastaa! Sohvi on ihana ja kaunis nainen! Uskomattoman upeekin!!!
- Anonyymi00155
Nyt se haukkuu tuolla Sohvia mun nimissäni, Remember this, en tee sitä. Yrittää saada dramaa aikaiseksi vain. Kaikki sen elämässä kohdistuu minuun. Mä olen sen energian lähde vaan.
- Anonyymi00156
Yksi toive kyllä mulla on Sohville, jätä naimisissa olevat miehet rauhaan tai perheelliset miehet.
- Anonyymi00157
Kaikkien naisten pitäisi ymmärtää jättää perheeliset miehet rauhaan. Ainoat oikeat kärsivät ovat kuitenkin aina viattomat lapset.
- Anonyymi00162
Kuinkahan monta perhettä tää on rikkonu?
- Anonyymi00164
Sofia on avioliiton rikkoja. Toki miehellä on varmasti siinä osuutta, mutta ku niitä tapahtuu useita, niin vika on silloin tässä Conor McGregor hutsussa.....
- Anonyymi00168
Anonyymi00164 kirjoitti:
Sofia on avioliiton rikkoja. Toki miehellä on varmasti siinä osuutta, mutta ku niitä tapahtuu useita, niin vika on silloin tässä Conor McGregor hutsussa.....
Oliko tämä Conor juttu se hotelli juttu?
- Anonyymi00182
Anonyymi00157 kirjoitti:
Kaikkien naisten pitäisi ymmärtää jättää perheeliset miehet rauhaan. Ainoat oikeat kärsivät ovat kuitenkin aina viattomat lapset.
Nämä voisivat nimenomaan miettiä näitä lapsia, mutta minkäs teet jos "oma" lapsi ei kiinnosta niinkuin ei tätä USAssa elää vaimo.
Olihan tässä lehtijuttua myös että tämä mies haluaisi olla vaimonsa kanssa. Tiedä siitä sitten.. - Anonyymi00195
Anonyymi00162 kirjoitti:
Kuinkahan monta perhettä tää on rikkonu?
Sohvi on ottanut todella hyvin vastaan nämä Jeffin aiemmista suhteista tulleet lapset, olen positiivisesti yllättynyt.
Meillä jos vaimo pettäisi ja lähtisi niin meillä on sopimus ettei lapsilla ole isä- tai äitipuolia. Tämä sopimus mielestäni on lasten turvaksi jos uusi suhde ei toimisi. - Anonyymi00205
Anonyymi00157 kirjoitti:
Nimenomaan tällä ukolla on useita lapsia ja vaimo.
- Anonyymi00207
Perheelliset jätetään rauhaan..
- Anonyymi00273
Anonyymi00207 kirjoitti:
Perheelliset jätetään rauhaan..
Totta kirjoitit. Kiitos!
- Anonyymi00158
Sofia esittää instassa lenkkeileensä 6 km 43 asteen helteessä ja vielä heti perään gymillä. Esittää instassa myös olevansa innokas jalkapallofani ja kannattaa Marokkoa. Mistähän tämä viimeisinkin esitys taas kertoo.
- Anonyymi00159
Kertoi sarjassaan että oli lentänyt Marokon kautta sotaa pakoon eli väittänyt että Marokko on toinen kotimaa niin nyt sitten pitää esittää että olisi jotain yhteyksiä Marokkoon? Ennen tv-sarjoja Marokko ei kiinnostanut pätkääkään.
- Anonyymi00160
Sofiaa pystyy törkeellä tavalla keksii asioita, mitkä ei pidä paikkaansa missään nimessä. Eiks se kertonut että se on, ammatti tanssija, laulaja, kirjailija, podcastis vetäjä. Mitä kaikkea muuta, en jaksa muistaa.
- Anonyymi00161
Anonyymi00160 kirjoitti:
Sofiaa pystyy törkeellä tavalla keksii asioita, mitkä ei pidä paikkaansa missään nimessä. Eiks se kertonut että se on, ammatti tanssija, laulaja, kirjailija, podcastis vetäjä. Mitä kaikkea muuta, en jaksa muistaa.
Minun ja mieheni rahat, olivat joutuneet roskiin vahingossa. Meidän auto tulee hakee minut, kun mieheni soittaa auto kuskille. 🤭.
- Anonyymi00163
Anonyymi00161 kirjoitti:
Minun ja mieheni rahat, olivat joutuneet roskiin vahingossa. Meidän auto tulee hakee minut, kun mieheni soittaa auto kuskille. 🤭.
Miksei soita itse?
- Anonyymi00167
Anonyymi00161 kirjoitti:
Meidän se on sitten ku on vihitty vaimo. Tällä hetkellä ollaan salarakas.... Kenenkähän avioliiton seuraavaks rikkoo...
- Anonyymi00169
Anonyymi00160 kirjoitti:
Sofia on esiintynyt yhdellä musiikkivideolla ja laulanut karaokea kännissä. Vuonna 2015 on ”kirjoittanut” kirjan ja poliisi Komiulainen järjesti Sofialle podcastin jossa sai haukkua kaikki.
Noista saa lennokkaan tarinan kuten nytkin instassa että cardio 6 km 43 asteen helteessä ja selfie. - Anonyymi00175
Anonyymi00167 kirjoitti:
Meidän se on sitten ku on vihitty vaimo. Tällä hetkellä ollaan salarakas.... Kenenkähän avioliiton seuraavaks rikkoo...
Mitä tuota kyselet. Jos kukaan ei vastaa sinulle, niin kohta sinä itse vastaat omiin kysymyksiisi.
- Anonyymi00183
Anonyymi00175 kirjoitti:
Mitä tuota kyselet. Jos kukaan ei vastaa sinulle, niin kohta sinä itse vastaat omiin kysymyksiisi.
Sitä tässä on juuri yritetty sanoa että miksi kirjoittaa positiivisen kommentin ja sitten negatiivisen perään!!!
ps. identiteettivarkaus on muuten rikos jos yrittää kommentoida toisen henkilön identiteetillä ja näin aiheuttaa erimielisyyttä/riitaa, mutta kun pitää olla se maski kasvoilla ja valehdella vaan ihmisille.
Hyvä voittaa aina pahan, ja totuus tulee julki tavalla toisella... - Anonyymi00274
Anonyymi00160 kirjoitti:
Ei kertonut, että se on ollut monessa maassa salarakas ja kaikki perheellisiä miehiä.
- Anonyymi00275
Anonyymi00175 kirjoitti:
Salarakas on ja pysyy loppu elämänsä ajan Sofia.
- Anonyymi00170
Cohenia se kovasti rakastaa ja haluaa sille lapsen, jos mieli tekee Sohvin niin anna mennä vaan. Avioero on kohta jo ohitse. Sohvilla alkaa olla ikää sen verran et nyt kantsii jo alkaa yrittämään! Varsinkin ku muuttavat kohta Miamiin ja aloittavat siellä yhteiselämän.
- Anonyymi00172
Stefu, Niko olivat muuten tän arabiprinssin hyviä ystäviä, sanon vaan tämän: - toivottavasti Cohen ei ole, koskaan ei tiedä mitä käsketään tekemään, joten Sohvi ole kaikkien kanssa varovasti. - nää osaa näytellä johan se on huomattu. Tsemppiä kaikkeen tulevaan, ja onnea vauvan tekoon.
- Anonyymi00174
Identiteettivarkaus on rikos, btw kun yritetään esiintyä ihan eri henkilönä. Hyvin tyypillistä kontorrifriikeille ettei olisi tekemisissä tai saisi riitaa aikaan. Arabiprinssi on haave riitaannuttaa vaan ja sitten olla molempien kans tekemisissä, tehnyt tän useille henkilöille, mutta tosiaan identiteettivarkaus on rikos jos antaa ymmärtää et joku toinen kirjoittaa.
- Anonyymi00176
Toisena esiintyminen on rikos terve The Queen
- Anonyymi00276
Ei ne piittaa yhtään mitään, jos saavat syytteen, koska on entisiä rikoksia olemassa ennestään.
- Anonyymi00187
Peräkammarin poikamies vois iisisti raskauttaa Sofian.
Olis läsnä kotona kyllä.
Oishan se vaihtelua 24/7 runkkailuun.
T: peräkammarin poikamies naimaton.- Anonyymi00188
Ei tuota usko kukaan 😂😘
- Anonyymi00200
Haluaa lapsen isäksi komean Marokkolaisen nuoren miehen kanssa.
- Anonyymi00202
Anonyymi00200 kirjoitti:
Sitten miksi helvetissä sua kiinnistaa tämä Marokko?
Järkyttävä määrää siitä paska kommentteiäja. Ei kai kansalaisuuksilla ole väliä enää 2026 vuonna.
Sama huudetaan Jeffin avioliitosta, ja vaimosta ja lapsesta. Ihan tahalleen käännetään veistä haavassa ku ero ei ole virallinen ja Sofia haaveillu häistä ja lapsesta. Sanon vaan sen et lapsia voi tehdä muutenki ku avioero ei ole selvä, itseasiassa nopeuttaa avioeron saamista ja varmaan myös oleskelulupaa jonka tahtoo Usaa.
Suola ja sokeri joo näyttää samalta... - Anonyymi00277
Anonyymi00200 kirjoitti:
Onks se jo varannut lapsensa isäksi Marokkolaisen äijän ?
- Anonyymi00196
Milloinkihan Sohvi tajuaa, että tämä sen bestis kirjoittaa täällä, ja vastailee vielä omiin viesteihinsä.
Ylilaudalla sillä on hyvin monta "numeroa" millä kirjoittaa.
Sanon vaan tämän: ystäväsi olet itse valinnut, joka haukkuu sua täällä ja sitten auttaa mukamas pelastavana ritarina...- Anonyymi00197
Mistä ihmeen bestiksestä tää kirjoittaa ketjussa ? Onko otettu nenuun liikaa jauhoja Juhanuksen kunniaksi ?
- Anonyymi00201
Anonyymi00197 kirjoitti:
Mistä ihmeen bestiksestä tää kirjoittaa ketjussa ? Onko otettu nenuun liikaa jauhoja Juhanuksen kunniaksi ?
Sofian on aika kuulla tästä ystävästä totuus, ja hän voi sitä vähän ihnetelläkkin. Suola ja sokeri näyttää samalta.
esimerkki: sanoi eilen et hän pitää huolen siitä ettei Belorf pääse ikinä käymään edes Usassa. Samaan aikaan ilmoittaa hänelle et hän puolustaa täällä kommenteissä mutta unohti kertoa sen että on kirjoitellut täällä nämä kommentit vuosia.
Unohtanu kertoa myös ystävyydestään hänen exiään kohtaan..
Kyllähän totuus tulee julki tavalla tai toisella aina.
- Anonyymi00203
Mies joku on kiinni exässää ja puhuu valheita ja kaikkea muuta exästään meinaa sitä ettei ole päässyt vielä yli tästä. On se kumma ku poliisilta pitää hakea lähestymiskielto että saa olla rauhas. Se kertoo paljo.
- Anonyymi00214
Mies on syntymästään saakka ollut narsismi luonteen omava henkilö.
- Anonyymi00220
Anonyymi00214 kirjoitti:
Hänellä ei ole narsismia, lääkärit ovat hänet tutkineet. Tämä narsismi on vaan hänen kertomusta ettei häntä määrätä pakkohoitoon. Seksuaalisesta kohdehöiriöstä joutuu pakkohoitoon narsismista tuskin joutuu, eli piilopeite oikealle sairaudelle. Narsistisia piirteitä hänellä on, mutta se ei ole sama asia kuin narsismi.
- Anonyymi00278
Anonyymi00214 kirjoitti:
Narsismi luonteen omava henkilö on järkyttävä ja yrittävät puolison alistaa maanrakoon ja alistavat kaikkeen mihin ikinä vaan mieleen juolahtaa.
- Anonyymi00325
Anonyymi00214 kirjoitti:
Jotkut ovat sellaisia, eikä todellakaan tee mieli olla missään tekemissä sellaisen henkilön kanssa!
- Anonyymi00206
Sohvi, onko tämä kertonu koskaan niitä juttuja mitä teki vuonna 2017 kahdelle siskolle? Jos ei kysy!!! Vai pitääkö tämäkin ykstyisasia tänne kertoa...
- Anonyymi00210
Nyt se jo kuvia kuvittelee, että Sofia olisi sen kanssa ketjussa kirjoittelemassa 💩.
- Anonyymi00211
Anonyymi00210 kirjoitti:
Nyt se jo kuvia kuvittelee, että Sofia olisi sen kanssa ketjussa kirjoittelemassa 💩.
Jospa sillä on tiedossa että Sofia käy täällä lukemassa ja kirjoittelemassa?
- Anonyymi00216
Anonyymi00211 kirjoitti:
Sofia on Suomen turhista turhin julkisuudessa oleva nainen ja tehnyt itsensä naurunalaiseksi, minkäs teet jos tyhmäksi syntynyt.
- Anonyymi00217
Anonyymi00211 kirjoitti:
Kyllä käy lukemassa ahkeraan ja siksi tätä sen vainoajaa vituttaa ku Sofia saa tietää totuutta.
Sofialle tiedoksi, ettei kukaan pakota ketään täällä olemaan vaan häntä on ohjeistettu poistumaan jo useita kertoja, mutta silti on täällä eikä poistunut.. Hänet on myös ohjattu kääntymään lääkärin puoleen, hänen diagnoosejen takia. ( Siellä on useita vakavia diagnooseja). - Anonyymi00218
Anonyymi00217 kirjoitti:
Kyllä käy lukemassa ahkeraan ja siksi tätä sen vainoajaa vituttaa ku Sofia saa tietää totuutta.
Sofialle tiedoksi, ettei kukaan pakota ketään täällä olemaan vaan häntä on ohjeistettu poistumaan jo useita kertoja, mutta silti on täällä eikä poistunut.. Hänet on myös ohjattu kääntymään lääkärin puoleen, hänen diagnoosejen takia. ( Siellä on useita vakavia diagnooseja).Se on hyvä jos Sofia käy lukee kommentteja hänestä itsestään. Ehkä kasvaa henkisesti ihmisenä ja löytää uudet arvot omaan elämäänsä. Omat ansiotulot, koulutus, ammatti. Antaa aikaa läheisilleen ja ystävilleen. Lopettaa itsensä ylistämiset ja alkaa arvostaa toisia ihmisiä.
- Anonyymi00219
Anonyymi00210 kirjoitti:
Diagnooseja ovat:
Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö ( vakava sosiopatia)
Huomionhakuinen persoonallisuushäiriö
Seksuaalinen kohdehäiriö, suomalaisista sivuista et lyödä tätä tietoa vaan enkuks löydät jos et tiedä.
list of paraphilias löytyy noita ja sieltä voit lukea olisko niitä noin 500 erilaista. Lapsiin kohdistuvaa sillä ei ole mutta kohteisiin esim, tummaihon väri esim ynms. eli ihon väri on mielenkiinnon kohde eikä ihminen. Hän on jatkunut toimintaansa pitkään vuosia ja jatkaa edeleeen eli hän toimii omien etujensa vastaisesti kokoajan koska ei osaa lopettaa.. Poliisi on myös kirjoittanut usealle naishenkilöille lähestymiskieltoja nyt puhutaan isosta määrästä. Eiköhän se ole sulla myös niinku muillaki naisuhreilla. Lisäks taitaa olla vielä edunvalvonnan allakin tästä ei ole varmuutta mutta näin luulisin. - Anonyymi00223
Anonyymi00218 kirjoitti:
Se on hyvä jos Sofia käy lukee kommentteja hänestä itsestään. Ehkä kasvaa henkisesti ihmisenä ja löytää uudet arvot omaan elämäänsä. Omat ansiotulot, koulutus, ammatti. Antaa aikaa läheisilleen ja ystävilleen. Lopettaa itsensä ylistämiset ja alkaa arvostaa toisia ihmisiä.
Se oli laittanut että oli tehnyt 6 km cardion 43 asteen helteessä mutta ei tietenkään kuvannut vaan otti selfien. Nyt se kertoo taas tehneensä 6 km. cardion tällä kertaa 41 asteen helteessä ja kertoo että kameransa ei toiminut helteessä mutta hän itse pärjäsi. Tällä kertaa ei siis mitään kuvaa itsestään.
- Anonyymi00226
Anonyymi00223 kirjoitti:
Se oli laittanut että oli tehnyt 6 km cardion 43 asteen helteessä mutta ei tietenkään kuvannut vaan otti selfien. Nyt se kertoo taas tehneensä 6 km. cardion tällä kertaa 41 asteen helteessä ja kertoo että kameransa ei toiminut helteessä mutta hän itse pärjäsi. Tällä kertaa ei siis mitään kuvaa itsestään.
Sofia ei ikinä rakasta tota sen elättäjää, on ainoastaan hyöty suhde. Mies 163cm-pätkä ja iso vatsa, samoin Juutalainen todellakin iso nenä. Jos Sofia näkisi kadulla ton miehen ja ei tietäisi et on rikas. Nauraisi vatsa kippurassa, onks toi mies vai simpanssi 😂.
- Anonyymi00228
Anonyymi00226 kirjoitti:
Sofia ei ikinä rakasta tota sen elättäjää, on ainoastaan hyöty suhde. Mies 163cm-pätkä ja iso vatsa, samoin Juutalainen todellakin iso nenä. Jos Sofia näkisi kadulla ton miehen ja ei tietäisi et on rikas. Nauraisi vatsa kippurassa, onks toi mies vai simpanssi 😂.
Miehellä on todellakin lyhyet jalat, kapea lantio. Leveät hartiat ja iso vatsa. Paksu niska ja kaksoisleuka.
- Anonyymi00230
Anonyymi00228 kirjoitti:
Miehellä on todellakin lyhyet jalat, kapea lantio. Leveät hartiat ja iso vatsa. Paksu niska ja kaksoisleuka.
Sofian makuun on mies todellakin 😂👏.
- Anonyymi00231
Anonyymi00226 kirjoitti:
Voi jumalauta, henkisesti oleva simpanssi on pahempi kuin ulkoisesti, ja jotkut on sisäisesti että ulkoisesti rumia... Suola ja sokeri näyttää tosiaan samalta..
- Anonyymi00240
Anonyymi00228 kirjoitti:
Ihan kuin tyypillinen suomalainen mies.
- Anonyymi00280
Anonyymi00210 kirjoitti:
Ei se kuvittele, vaan näkee ja kuulee ainoastaan harhoja.
- Anonyymi00281
Anonyymi00226 kirjoitti:
Sofia itse sanoi, ettei ole hyöty suhde 😂. Kuinka muidu voikaan edes olla noin tyhmä, kun suunsa vaan avaa?
- Anonyymi00327
Anonyymi00218 kirjoitti:
Se on hyvä jos Sofia käy lukee kommentteja hänestä itsestään. Ehkä kasvaa henkisesti ihmisenä ja löytää uudet arvot omaan elämäänsä. Omat ansiotulot, koulutus, ammatti. Antaa aikaa läheisilleen ja ystävilleen. Lopettaa itsensä ylistämiset ja alkaa arvostaa toisia ihmisiä.
Niinpä, jotenkin säälittää se miten hän elää!
- Anonyymi00222
Mitähän se on sanonu niistä vaatteista jotka osti? Kertoiko että menee tyttärelle käyttöön seuraavaksi koska tahtoo, että tytär on nunero "2" ja sama koski laukkujen kans?
- Anonyymi00224
Olet ilmeisesti turvassa, hyvä.
- Anonyymi00225
Luuleksä, et se tosissaan? Kunhan satuilee. Tuota on todella vaikea kuvitella äidiksi, kun on niin itsekeskeinen ja oma napa ensin -tyyppi.
- Anonyymi00227
Siellä pikkupoju pisti hauskan kommentin. Jos saa lapsen nelikymppisenä, on äiti 46 kun lapsi menee eskariin. Eli sun mielestä silloin on jo vanha harppu?😂😂
- Anonyymi00229
Joskus isätkin on 63v ku lapsi syntyy... tätä mä olen itsekkin ihnetelly et miksi isoisäiässä haluaa kamalasti lapsia? - taitaa rakastaa vaimoaan mutta tunne ei ole molemminpuolinen.... Isä hoitakoon jos tahtoi ..
Vahva fiilis et Cohenia kielletään olemasta Sohvin kans niin paljon kuin haluaa!
- Anonyymi00232
Miksi te hölisette jostain Sofian lapsesta mitä ei ole eikä tule.
- Anonyymi00233
Jossakin luki näin, että Arabiprinssi tahtoo lapsia vasta kun Sohvi 43 vuotias, eli 7 vuoden päähän ja siitä vuosi odotusta niin olisi 44-vuotias!
- Anonyymi00234
Anonyymi00233 kirjoitti:
Jossakin luki näin, että Arabiprinssi tahtoo lapsia vasta kun Sohvi 43 vuotias, eli 7 vuoden päähän ja siitä vuosi odotusta niin olisi 44-vuotias!
Kaksi vuotta ja sitten eskariin, juuri noin kuin tämä ylempi..
Sitten Cohen olis ollu kahden eri naisen kanssa 7 vuotta!
- Anonyymi00235
Suola ja sokeri näyttää samalta!!
Tee vaan lapsia heti kun tahdot se ei kenelläkään muulle kuulu kuin sinulle, Sohvi!- Anonyymi00236
Sofian elättäjä täyttää 24.06.2026-52-vuotta.Jättääkö taas Sofian yksin Dubaihin ja menee yksin Yhdysvaltoihin perheensä ja koko sukunsa luokse ?
- Anonyymi00237
Anonyymi00236 kirjoitti:
Sofian elättäjä täyttää 24.06.2026-52-vuotta.Jättääkö taas Sofian yksin Dubaihin ja menee yksin Yhdysvaltoihin perheensä ja koko sukunsa luokse ?
Mitä Sofia ostaa lahjaksi elättäjälle ja tietenkin sen elättäjän luottokortilla ? ✈️💍.
- Anonyymi00239
Anonyymi00236 kirjoitti:
Mieti sitä tykönäsi.
- Anonyymi00252
Anonyymi00237 kirjoitti:
Mitä Sofia ostaa lahjaksi elättäjälle ja tietenkin sen elättäjän luottokortilla ? ✈️💍.
Mikä yhteensattuma että Tijannal on sormus kädes!
Arabiprinssin kirjoitus vielä!
Tälläinen kiva käänne tähän! - Anonyymi00254
Anonyymi00252 kirjoitti:
Mikä yhteensattuma että Tijannal on sormus kädes!
Arabiprinssin kirjoitus vielä!
Tälläinen kiva käänne tähän!Tijaana on Cohen virallinen aviovaimo ja hän voi käyttää vihkisormuksia, jos hän niin haluaa.
- Anonyymi00238
Kaikkea sitä aloittaja päässään miettii. Ei kuulosta kovinkaan järkevältä.
- Anonyymi00241
Sain just tietää, et Sohvi on mukamas poliisi!
Mä haluun nähdä virkamerkin.
Nää jutut voi sitten jo unohtaa ja keksiä uusia naurun asioita.- Anonyymi00243
Sofia on järkyttävän ruma kuvissa, mitä se ei ole pystynyt fitteröimään. Näyttää 50-vuotiaalta väsyneeltä naiselta. Raskaat huvit jättävät jälkensä herkästi naisiin.
- Anonyymi00244
Anonyymi00243 kirjoitti:
Sofia on järkyttävän ruma kuvissa, mitä se ei ole pystynyt fitteröimään. Näyttää 50-vuotiaalta väsyneeltä naiselta. Raskaat huvit jättävät jälkensä herkästi naisiin.
Ollut kova kohtalo mies suhteissa ja rikolisia miehiä niistä suurin osa. Huumeiden käyttö, jättää aina jälkensä henkilöön, oli sitten nainen tai mies kysymyksessä.
- Anonyymi00246
Anonyymi00244 kirjoitti:
Ollut kova kohtalo mies suhteissa ja rikolisia miehiä niistä suurin osa. Huumeiden käyttö, jättää aina jälkensä henkilöön, oli sitten nainen tai mies kysymyksessä.
No siis mitä helvettiä ei Sohvis näy huumeidenkäyttö!🤣
Tänää ollaan siis suolaa taas eikä sokeria.
Sohville tiedoksi, että vaikka olis hyvä päivä niin aina toimii samoin ja haukkuu nimenomaan ihmisiä, varsinkin naisihmisiä, olen monesti miettinyt onko kyseessä jopa naisviha. Oot näköjää bestiksen valinnut. Jätkä on aivan seko.
5 lapsen YH, koska hoitakoon mitä on tahtonut... - Anonyymi00247
Kiva leikkiä seksileikkejä ja heittäytyä vaikka välillä poliisiksi.
- Anonyymi00248
Sitä saa mitä vainooja tilaa 😎.
- Anonyymi00249
Anonyymi00248 kirjoitti:
Sitä saa mitä vainooja tilaa 😎.
Tässä annat ymmärtää että Sohvi olisi maksullinen?
Kantsii muistaa mikä on Suomen rikoslaki! - Anonyymi00250
Anonyymi00249 kirjoitti:
Tässä annat ymmärtää että Sohvi olisi maksullinen?
Kantsii muistaa mikä on Suomen rikoslaki!Toi taitaa kyllä koskea vainoojaa, eikä ketään Sofiaa.
- Anonyymi00251
Anonyymi00250 kirjoitti:
Toi taitaa kyllä koskea vainoojaa, eikä ketään Sofiaa.
En tiedä mutta eka kaksi paskaa kommenttia sitten kaksi hyvää..
- Anonyymi00253
Mitä se sun persettäs kaivelee
- Anonyymi00255
Välillä on kyllä pukeutunut todellakin huorahtavasti, on rinnat melkein kokonaan näkyvissä ja lyhyt rätti ainoastaan peittänyt tuheron. En ihmettele, jos miehet menevät kyselee, että mitä maksaa mikä on taksa.
- Anonyymi00263
Anonyymi00255 kirjoitti:
Välillä on kyllä pukeutunut todellakin huorahtavasti, on rinnat melkein kokonaan näkyvissä ja lyhyt rätti ainoastaan peittänyt tuheron. En ihmettele, jos miehet menevät kyselee, että mitä maksaa mikä on taksa.
Hiustenkuivaajalla tuulettaa työvälineensä.
- Anonyymi00256
Jos Tijannalla on sormus kädessä niin missä on Sofian mies?
- Anonyymi00257
Sofialla ei ole miestä. Ainoastaan on elättäjä, elikkä molemin puolinen hyöty suhde ainoastaan on niiden välillä.
- Anonyymi00259
Anonyymi00257 kirjoitti:
Sofialla ei ole miestä. Ainoastaan on elättäjä, elikkä molemin puolinen hyöty suhde ainoastaan on niiden välillä.
Elättäjä saa pesää ja Sofia rahaa ja lahjoja.
- Anonyymi00258
Missä on Sofian mies? Tijanna on sormus kädessä?
- Anonyymi00260
Tijaana Cohen on kaunis ja älykäs nainen. Ei esittele korujaan ei laukkujaan ei vaatteitaan. Varmasti on aviomies ostanut kymmenen kertaa enemmän lahjoja vaimolleen, kuin koskaan Sofialle.
- Anonyymi00261
Anonyymi00260 kirjoitti:
Tijaana Cohen on kaunis ja älykäs nainen. Ei esittele korujaan ei laukkujaan ei vaatteitaan. Varmasti on aviomies ostanut kymmenen kertaa enemmän lahjoja vaimolleen, kuin koskaan Sofialle.
Miksi edes pitää puhua samassa ketjussa miehen aviovaimosta ? Sofia on jalkavaimo ainoastaan tällä hetkellä, eikä yhtään mitään muuta.
- Anonyymi00264
Anonyymi00261 kirjoitti:
Miksi edes pitää puhua samassa ketjussa miehen aviovaimosta ? Sofia on jalkavaimo ainoastaan tällä hetkellä, eikä yhtään mitään muuta.
Lokki Böllörf
- Anonyymi00265
Anonyymi00264 kirjoitti:
Lokki Böllörf
Sofialla pitää kiirettä tään hetken vuoden puolella, koska on kertonut et menevät avioliittoon ensi vuonna. Hääpaikka on löydettävä sadoille häävieraille, juutalaiset pitävät isot hääjuhlat kaikille sukulaisille.
- Anonyymi00266
Anonyymi00265 kirjoitti:
Sofialla pitää kiirettä tään hetken vuoden puolella, koska on kertonut et menevät avioliittoon ensi vuonna. Hääpaikka on löydettävä sadoille häävieraille, juutalaiset pitävät isot hääjuhlat kaikille sukulaisille.
Sitten kaikki valmistelut ja tilaukset, mitä häissä tarjoillaan ruuat juomat ja se tärkein hääkakku. Sofia menee yhdessä miehensä kanssa kakun valitsee ja tietenkin valita tarkkaan minkä makuinen kakku täytyy lopulta olla.
- Anonyymi00267
Anonyymi00266 kirjoitti:
Sitten kaikki valmistelut ja tilaukset, mitä häissä tarjoillaan ruuat juomat ja se tärkein hääkakku. Sofia menee yhdessä miehensä kanssa kakun valitsee ja tietenkin valita tarkkaan minkä makuinen kakku täytyy lopulta olla.
Hääpuku ja onko jo Sofia käynnyt katselemassa pukuja liikkeissä? Täytyy varata ainakin puolivuotta aikaisemmin, koska joutuu melkein aina tekee pukuun pieniä muutoksia. Sofia voi tietenkin teetättää itselleen hääpuvun, aivan omien mittojensa mukaan.
- Anonyymi00268
Anonyymi00267 kirjoitti:
Hääpuku ja onko jo Sofia käynnyt katselemassa pukuja liikkeissä? Täytyy varata ainakin puolivuotta aikaisemmin, koska joutuu melkein aina tekee pukuun pieniä muutoksia. Sofia voi tietenkin teetättää itselleen hääpuvun, aivan omien mittojensa mukaan.
Voi sentään, kaasojen puvut varmasti kans itse Sofia haluaa valita, joten pukujen valinta ja koot jokaiselle kaasolle sopiviksi. Siinnä on kans iso urakka, että mistä edes löytää kaasoja häihinsä.
- Anonyymi00269
Anonyymi00268 kirjoitti:
Voi sentään, kaasojen puvut varmasti kans itse Sofia haluaa valita, joten pukujen valinta ja koot jokaiselle kaasolle sopiviksi. Siinnä on kans iso urakka, että mistä edes löytää kaasoja häihinsä.
Kutsukorttien lähettelyt ja suunnittelut, onko oltava vaatetus esimerkiksi sama aiheinen. naisilla ja miehillä on puvut vaaleat vai tummat.
- Anonyymi00270
Anonyymi00269 kirjoitti:
Kutsukorttien lähettelyt ja suunnittelut, onko oltava vaatetus esimerkiksi sama aiheinen. naisilla ja miehillä on puvut vaaleat vai tummat.
Sofian koko suku pienet ja isot serkut, varmasti heitäkin kertyy iso porukka lähtöön häihin. Sofia joutuu varamaan vieraita varten hotelli huoneet ja tietenkin limusiinit hakee vieraat lentokentältä hotelliin.
- Anonyymi00271
Anonyymi00270 kirjoitti:
Sofian koko suku pienet ja isot serkut, varmasti heitäkin kertyy iso porukka lähtöön häihin. Sofia joutuu varamaan vieraita varten hotelli huoneet ja tietenkin limusiinit hakee vieraat lentokentältä hotelliin.
Sitten mitä musiikkia häissä soitetaan ja mistä maasta soittajat tilaavat häihinsä. Sofia voisi vaikka hankkia laulaa Tauski Peltosen, sehän oli kans laulamassa Stefanille ja Sofialle Tauski, kun alkoivat kulkea nää kaksi yhdessä.
- Anonyymi00272
Anonyymi00265 kirjoitti:
Ja kertonut kans, että alkavat toimia lapsen tekoon kunnolla kans ensi vuonna, no yrittänyttä ei laiteta on sanonta.
- Anonyymi00279
Anonyymi00271 kirjoitti:
Sitten mitä musiikkia häissä soitetaan ja mistä maasta soittajat tilaavat häihinsä. Sofia voisi vaikka hankkia laulaa Tauski Peltosen, sehän oli kans laulamassa Stefanille ja Sofialle Tauski, kun alkoivat kulkea nää kaksi yhdessä.
Ehdottomasti viulusti Elisa joka on Sofian bestis ja ollut mukana Sofian salaisuuksissa ja joka oli soittamassa vappuna 2020, kun Stefu järjesti vappujuhlat ja Stefu lauloi siellä Sofialle serenadinkin. Viulusti Elisa kävi myös keväällä Keloresortissa soittamassa serenadin rakastuneelle parille eli Pikkaraiselle ja tämän nuorikolle Ritulle. Ritu tykitti ainakin kymmenen stooria instaansa tästä huomionosoituksesta.
- Anonyymi00282
Anonyymi00279 kirjoitti:
Ehdottomasti viulusti Elisa joka on Sofian bestis ja ollut mukana Sofian salaisuuksissa ja joka oli soittamassa vappuna 2020, kun Stefu järjesti vappujuhlat ja Stefu lauloi siellä Sofialle serenadinkin. Viulusti Elisa kävi myös keväällä Keloresortissa soittamassa serenadin rakastuneelle parille eli Pikkaraiselle ja tämän nuorikolle Ritulle. Ritu tykitti ainakin kymmenen stooria instaansa tästä huomionosoituksesta.
Ai niin, se Elisa voikin vinguttaa kunnolla viulua, koska tuntee Sofian ennestään.
- Anonyymi00287
Anonyymi00282 kirjoitti:
Ai niin, se Elisa voikin vinguttaa kunnolla viulua, koska tuntee Sofian ennestään.
Tuo viulusti Elisa tuli kai tunnetuksi siitä kun soitti viulua Martinan tanssiryhmässä.
- Anonyymi00286
Ökyhäät tulossa. Ylivieskan kirkossa alkaa mittava laajennus jotta kaikki häävieraat ja media saadaan sinne mahtumaan.
- Anonyymi00288
Taas on bestis ollu vauhdissa täällä.
Alan epäilemään naisvihaa vahvasti! - Anonyymi00290
Ei ole häät Ylivieskan kirkossa. Juutalaiset pitävät isot hääjuhlat ja sinne kutsutaan satoja henkilöitä juhlii häitä. Sofia kertoikin, että ovat jo katseleet hääpaikkoja, joten häät ovat tulossa.
- Anonyymi00294
Anonyymi00290 kirjoitti:
Ei ole häät Ylivieskan kirkossa. Juutalaiset pitävät isot hääjuhlat ja sinne kutsutaan satoja henkilöitä juhlii häitä. Sofia kertoikin, että ovat jo katseleet hääpaikkoja, joten häät ovat tulossa.
Eka pitäis erota vanhasta vaimosta!🤣🤣
- Anonyymi00295
Anonyymi00294 kirjoitti:
Jep ja vaimolla oli sormus kädessä....
- Anonyymi00300
En usko että Cohenin perhe haluaa mediahäitä! Niillä o rahaa!
Entisestä vaimostaki pitäis ero saada eka...
Menee vielä vuosia ennenkuin avioliitto on ready! - Anonyymi00301
Anonyymi00300 kirjoitti:
En usko että Cohenin perhe haluaa mediahäitä! Niillä o rahaa!
Entisestä vaimostaki pitäis ero saada eka...
Menee vielä vuosia ennenkuin avioliitto on ready!Juutalaiset pitävät isoja häitä ja eihän sinne tarvitse mitään mediaa kutsua paikan päälle.
- Anonyymi00302
Anonyymi00294 kirjoitti:
Sofia on itse kertonut, että ovat jo katseleet hääpaikkoja, joten kyllä kai se on totta asia.
- Anonyymi00303
Anonyymi00302 kirjoitti:
Sofia on itse kertonut, että ovat jo katseleet hääpaikkoja, joten kyllä kai se on totta asia.
Kyllä se Sofia ainakin Hörkön pyytä videoimaan häitään ja ottaa hääkuvia seiskalehden uutisiin.
- Anonyymi00304
Anonyymi00295 kirjoitti:
Jep ja vaimolla oli sormus kädessä....
Vaimolla on oikeus pitää sormuksia, koska on edelleen virallisesti avioliitossa miehensä kanssa Floridassa.
- Anonyymi00308
"en malta odottaa omia tulevia häitäni"
- Anonyymi00314
Totta Sofia kertoi jo kaksi vuotta sitten, ettei malta odottaa omia tulevia häitäni. Nyt jo sitten ovat katseleet hääpaikkoja, että missä heidän häänsä pidetään. Koska se menee huumetuomio vanhaksi, että edes pääsee matkustaa Yhdysvaltoihin ?
- Anonyymi00324
Anonyymi00314 kirjoitti:
Totta Sofia kertoi jo kaksi vuotta sitten, ettei malta odottaa omia tulevia häitäni. Nyt jo sitten ovat katseleet hääpaikkoja, että missä heidän häänsä pidetään. Koska se menee huumetuomio vanhaksi, että edes pääsee matkustaa Yhdysvaltoihin ?
Justhan oli mediassa, että Usa kiristää noita maahanmuuttopolitiikkaa, sinne kuin ilmoittaa että tälläinen on tulossa ja haluavansa nii ottavat rajalla kii. Huumetuomio on pahin mahdollinen asia millä ei pääse sinne, jää nähtäväksi...
- Anonyymi00309
Koskahan Sofia löytää sen läsnäolevan miehen jonka kanssa voi alkaa perustaa perhettä? Sofia syksyllä 2017 kun lähti ulkomaille kun Stefun iskeminen elättäjäksi ei onnistunut vielä silloin: "En löydä miestä Suomesta enkä halua perustaa perhettä Suomeen". Nyt lähes 10 vuoden jälkeen on jo edes jotain sensuuntaista näkyvissä, ainakin puheissa, mutta katsotaan.
- Anonyymi00310
Tekoäly se kaiken kertoo: "Sofia Belorf muutti elokuussa 2017 ulkomaille silloisen kihlattunsa Nico Nousiaisen kanssa". Mikään ei ole oikein, ei edes Nousiaisen nimi. Että tällaista.
- Anonyymi00311
Vielä heinäkuussa 2017 Sofia jahtasi Stefua täysillä mutta sitten elokuussa piti lähteä häntä koipien välissä etsimään ulkomailta elättäjää ja ulosottojensa maksajaa.
- Anonyymi00315
Anonyymi00310 kirjoitti:
Tekoäly se kaiken kertoo: "Sofia Belorf muutti elokuussa 2017 ulkomaille silloisen kihlattunsa Nico Nousiaisen kanssa". Mikään ei ole oikein, ei edes Nousiaisen nimi. Että tällaista.
Tekoälyyn ei voi luottaa, sieltä saa vääriä vastauksia kysyessä asioita.
- Anonyymi00316
Seiskalehden kannessa koreilee Sofian ja Cohen hääkuva. Mutta miehen kasvot ovat apinanaamarilla kuitenkin peitettynä 🦍.
- Anonyymi00317
Anonyymi00316 kirjoitti:
Seiskalehden kannessa koreilee Sofian ja Cohen hääkuva. Mutta miehen kasvot ovat apinanaamarilla kuitenkin peitettynä 🦍.
Kun ei vain tulisi pettymystä noista Sofian häistä, koska on puhunut niistä pitkään ja vielä tv-ohjelmassaankin.
- Anonyymi00312
Toivottavasti Sofia kutsuu isin ja äidin häihinsä.
- Anonyymi00321
Yksityiskoneella hakee Sofian suvun Floridaan. Samoin isukin Marokossa yksityiskoneella tietenkin on haettava häihin.
- Anonyymi00313
Sofia meni jo itsensä kanssa naimisiin Marokossa.
- Anonyymi00318
Sofia saattaa älykkäänä ja paljon lukeneena opettaa lastaan kotikoulussa.
- Anonyymi00319
Kun ei vain opettaisi käyttää huumeita lapsilleen, missään tapauksessa.
- Anonyymi00322
Onhan Sofialla sisarpuolia ja yksi velikin on sama isä veljen kanssa. On eronut toisen kerran äiti, joten tuoko häihin kolmannen aviomies ehdokkaan äiti.
- Anonyymi00323
Anonyymi00322 kirjoitti:
Onhan Sofialla sisarpuolia ja yksi velikin on sama isä veljen kanssa. On eronut toisen kerran äiti, joten tuoko häihin kolmannen aviomies ehdokkaan äiti.
Sain heti huonot vibat tosta Sofian elättäjästä, kun esiintyi kasvoillaan apinanaamari. Kukaan sifistynyt henkilö ei koskaan toimisi noin loukkaavasti avopuolisoaan kohtaan.
- Anonyymi00329
Anonyymi00323 kirjoitti:
Sain heti huonot vibat tosta Sofian elättäjästä, kun esiintyi kasvoillaan apinanaamari. Kukaan sifistynyt henkilö ei koskaan toimisi noin loukkaavasti avopuolisoaan kohtaan.
No on ainakin nyt tiedottanut Sofia, että häät ovat tulossa piakkoin.
- Anonyymi00330
Anonyymi00329 kirjoitti:
No on ainakin nyt tiedottanut Sofia, että häät ovat tulossa piakkoin.
Toivottavasti Cohenin syntymä aika on oikein ku täällä oli että kesäkuussa ja jossain muualla syyskuussa.
Avioliitto ei ole virallinen jos syntymäaika väärin, ja ei ole myöskään avioehtosopimus tai testamentti.
- onnea matkaan -🤣 - Anonyymi00334
Anonyymi00330 kirjoitti:
Toivottavasti Cohenin syntymä aika on oikein ku täällä oli että kesäkuussa ja jossain muualla syyskuussa.
Avioliitto ei ole virallinen jos syntymäaika väärin, ja ei ole myöskään avioehtosopimus tai testamentti.
- onnea matkaan -🤣On syntymäaika Cohen 24.6.Täyttää nyt keskiviikkona 52-vuotta.
- Anonyymi00335
Anonyymi00334 kirjoitti:
On syntymäaika Cohen 24.6.Täyttää nyt keskiviikkona 52-vuotta.
Oikea syntymä aika Jeffrey Cohen on. 25.6-1974.Sen voi jokainen tarkistaa, jos mielenkiintoa riittää tästäkin asiasta.
- Anonyymi00336
Anonyymi00335 kirjoitti:
Oikea syntymä aika Jeffrey Cohen on. 25.6-1974.Sen voi jokainen tarkistaa, jos mielenkiintoa riittää tästäkin asiasta.
Vanha äijän käppyrä ja ei yhtään mitään muuta.
- Anonyymi00337
Anonyymi00319 kirjoitti:
Kun ei vain opettaisi käyttää huumeita lapsilleen, missään tapauksessa.
Opiskelun väliin vartin ilot saattaa kuulua hänen opetussuunnitelmaan.
- Anonyymi00338
Anonyymi00337 kirjoitti:
Opiskelun väliin vartin ilot saattaa kuulua hänen opetussuunnitelmaan.
No minkä alan koulutuksen tää Sofia alkaisi opiskelee? Äijä käskee menee Sofian töihin ja niin käski nykyisen vaimonsa menee töihin tai koulutukseen.
- Anonyymi00339
Anonyymi00338 kirjoitti:
No minkä alan koulutuksen tää Sofia alkaisi opiskelee? Äijä käskee menee Sofian töihin ja niin käski nykyisen vaimonsa menee töihin tai koulutukseen.
Ehkä meikki taiteilijaksi sirkukseen. Onhan käynyt Dubaissa 2 tunnin meikkaus kurssin Sofia.
- Anonyymi00341
Anonyymi00339 kirjoitti:
Ehkä meikki taiteilijaksi sirkukseen. Onhan käynyt Dubaissa 2 tunnin meikkaus kurssin Sofia.
Nyt on hiljaista Sofian instas. Joko katselee hääpukuja ja pyytää niitä liikkeestä hotelliin näytille ja sovittavaksi ?
- Anonyymi00342
Anonyymi00341 kirjoitti:
Nyt on hiljaista Sofian instas. Joko katselee hääpukuja ja pyytää niitä liikkeestä hotelliin näytille ja sovittavaksi ?
Millaiset puvut Sofia valitsee omille kaasoileen ? Ei ainakaan voi olla kauniimmat, kuin sen oma hääpuku 😂.
- Anonyymi00340
- onnea matkaan -- Anonyymi00345
Jokainen voi tarkistaa helposti miehen syntymäpäin. Se on 25.6-1974.
- Anonyymi00343
Miksi Sofian elättäjä perusti Sofialle firman väärällä nimellä eli Sophia J Belorf?
- Anonyymi00344
No jos oikee sukunimi on vieläkin Belorf-Nousiainen nii väliäkö etunimestä?
- Anonyymi00346
Jos mies ei halunnut yritykseensä oikeaa nimeä Sofiasta. On todella outoa käyttäytyä ja kirjoittaa väärä nimi virallisiin papereihin.
- Anonyymi00347
Anonyymi00346 kirjoitti:
Jos mies ei halunnut yritykseensä oikeaa nimeä Sofiasta. On todella outoa käyttäytyä ja kirjoittaa väärä nimi virallisiin papereihin.
Onks se Sofia Belórf jo selvinnyt hermorohmaduksesta ?. Kertoi että on itkenyt ja ollut masentunut ja ei ole pystynyt nukkumaan ollenkaan. Ja tuntenut, että kaikki seinät kaatuu sen päälle.
- Anonyymi00348
Anonyymi00347 kirjoitti:
Onks se Sofia Belórf jo selvinnyt hermorohmaduksesta ?. Kertoi että on itkenyt ja ollut masentunut ja ei ole pystynyt nukkumaan ollenkaan. Ja tuntenut, että kaikki seinät kaatuu sen päälle.
Sitä se teettää, kun alkaa salapanoksi ja avioliitossa olevan miehen kanssa, jolla on pieni tytär ja aviovaimo Floridassa.
- Anonyymi00349
Anonyymi00348 kirjoitti:
Sitä se teettää, kun alkaa salapanoksi ja avioliitossa olevan miehen kanssa, jolla on pieni tytär ja aviovaimo Floridassa.
Ennen sanottiin tälläisiä aviorikkojia irtolaisiksi ja huoriksi. En tiedä miksi niitä nykyisin nimitellään. Olisko nimitys kiertopalkintoja miehille ?
- Anonyymi00356
Anonyymi00349 kirjoitti:
Ennen sanottiin tälläisiä aviorikkojia irtolaisiksi ja huoriksi. En tiedä miksi niitä nykyisin nimitellään. Olisko nimitys kiertopalkintoja miehille ?
Miehet joilla on pieniä lapsia jätetään rauhaan.
- Anonyymi00359
Anonyymi00356 kirjoitti:
Miehet joilla on pieniä lapsia jätetään rauhaan.
Miksi miehet joilla on pieniä lapsia pettävät vaimojaan? Millä nimillä nimittelet heitä?Osaatko vastata tuohon kysymykseen?
- Anonyymi00360
Anonyymi00348 kirjoitti:
Eihän tuossa ole ollut mitään salaista. Kaikki on ollut rouvan tiedossa.
- Anonyymi00363
Anonyymi00359 kirjoitti:
Miksi miehet joilla on pieniä lapsia pettävät vaimojaan? Millä nimillä nimittelet heitä?Osaatko vastata tuohon kysymykseen?
En tiedä koska en ole seurustellut vuosiin!
- Anonyymi00350
EIkä mitä,nehän ostaa synnyttäjän,ettei sohvi masunahka veny.Siinä on kyllä niin oksettava kullankaivaja,ettei sanat riitä
- Anonyymi00351
Höpö höpö ja vielä höpö. Mies tämä elättäjä ei halua lapsia enää ollenkaan ja kaikki oli Sofian omasta päästä keksittyjä valheita ja ainoastaan tv-ohjemaa varten.
- Anonyymi00352
Anonyymi00351 kirjoitti:
Höpö höpö ja vielä höpö. Mies tämä elättäjä ei halua lapsia enää ollenkaan ja kaikki oli Sofian omasta päästä keksittyjä valheita ja ainoastaan tv-ohjemaa varten.
Ei tule häitä ei tule lapsia, jos vain se on elättäjästä kiinni yhtään.
- Anonyymi00353
Tällästä tänää kirjoitusta täällä. Tais totuus sattua.
Ihmiset on ilkeitä. ja joskus se pahin voi olla ollu se läheinen...- Anonyymi00354
Läheisiä ihmisiä olemme ja siksi kerroimme ainoastaan totuuden.
- Anonyymi00355
Anonyymi00354 kirjoitti:
Läheisiä ihmisiä olemme ja siksi kerroimme ainoastaan totuuden.
Mitähän mahtaa Sohvi olla siitä et hyvät frendit täällä kirjoittaa kaikki sen asiat?
En voi sanoa muuta kun, osasi valitsit itse... - Anonyymi00357
Anonyymi00355 kirjoitti:
Mitähän mahtaa Sohvi olla siitä et hyvät frendit täällä kirjoittaa kaikki sen asiat?
En voi sanoa muuta kun, osasi valitsit itse...Olis ajatellut ja miksi ainoastaan otti hyödyt ystävistään ja käytti heitä hyväkseen. Karma jossain vaiheessa elämäänsä iskee ja se on ainut totuus tässäkin tapauksessa.
- Anonyymi00358
Anonyymi00357 kirjoitti:
Olis ajatellut ja miksi ainoastaan otti hyödyt ystävistään ja käytti heitä hyväkseen. Karma jossain vaiheessa elämäänsä iskee ja se on ainut totuus tässäkin tapauksessa.
Sinä ja sinun karmasi. Sitä sinä osaat hokea päivästä toiseen.
- Anonyymi00361
Miehet harrastavat salasuhteita. Mutta, kukkahattutädit tuomitsevat vain naiset. Heidän mielestään miehissä ei ole koskaan mitään vikaa.
- Anonyymi00362
On siinnä vaan ja suurikin ero olemassa. Naisilta menee maine, jos ne ovat perheelisille miehille salapanona. Miesten maine vaan kasvaa ja taputetaan olalle. Olet hyvä tyyppi.
- Anonyymi00364
Anonyymi00362 kirjoitti:
On siinnä vaan ja suurikin ero olemassa. Naisilta menee maine, jos ne ovat perheelisille miehille salapanona. Miesten maine vaan kasvaa ja taputetaan olalle. Olet hyvä tyyppi.
Ei Sohvi mikään salapano ole!!
Uskomatonta kirjoitusta arabiprinssiltä
.. - Anonyymi00365
Anonyymi00364 kirjoitti:
..Sofia kertoi instassa heinäkuussa 2025 että tuli vuosi täyteen elättäjänsä kanssa eli olivat alkaneet oleen heinäkuussa 2024. Syyskuussa 2024 miehen aviovaimo haki eroa. Mies ei halunnut erota vaan aneli vaimoaan takaisin.
Perheellisen jalkapalloilijan salarakkaana Sofia oli ulkomailla ollessaan kun miehen perhe muualla ja mies pelasi toisaalla.
Stefun salarakkaana Sofia oli monta kuukautta kun oma avomiehensä ja elättäjänsä oli vankilassa.
Mutta joo, Sofia on sarjasalarakas. - Anonyymi00366
Anonyymi00365 kirjoitti:
Sofia kertoi instassa heinäkuussa 2025 että tuli vuosi täyteen elättäjänsä kanssa eli olivat alkaneet oleen heinäkuussa 2024. Syyskuussa 2024 miehen aviovaimo haki eroa. Mies ei halunnut erota vaan aneli vaimoaan takaisin.
Perheellisen jalkapalloilijan salarakkaana Sofia oli ulkomailla ollessaan kun miehen perhe muualla ja mies pelasi toisaalla.
Stefun salarakkaana Sofia oli monta kuukautta kun oma avomiehensä ja elättäjänsä oli vankilassa.
Mutta joo, Sofia on sarjasalarakas.Ei kai se kenellekkään kuulu mitä Sohvi duunaa ja kenenki kans.
- Anonyymi00367
Anonyymi00364 kirjoitti:
..Sofia aloitti täänkin elättäjän kanssa salasuhteella ja salapano se oli silloin ja onko vieläkin. Sen tietää ainoastaan Sofia.
- Anonyymi00368
Anonyymi00366 kirjoitti:
Ei kai se kenellekkään kuulu mitä Sohvi duunaa ja kenenki kans.
Ensimmäisen aviomehensä kanssa olivat mukana "Tavallista elämää" tv-sarjassa ja siinä Sofia esitteli kenkä- ja merkkilaukkukokoelmaansa.
Tämän jälkeen on mediassa paljon tietoa elämästä Ranta-ahon, huumekauppiaan, kanssa ja sen jälkeisestä ajasta. Todella paljon juttua mutta Alibissa ei Sofiasta sanaakaan, eli se on poikkeus.
Sen jälkeen sai kynsiinsä "miljonääri" Stefun ja eikun uutta tv-sarjaa pukkasi eli Sofian salaisuudet.
Nyt sitten uusi miljonääri, jolla enemmän rahaa käytettäväksi Sofiaan, ehkä, ja esitellään taas tv-sarjassa että mitä duunataan tämän kanssa. - Anonyymi00369
Anonyymi00367 kirjoitti:
Sofia aloitti täänkin elättäjän kanssa salasuhteella ja salapano se oli silloin ja onko vieläkin. Sen tietää ainoastaan Sofia.
Hyvin ylempänä joku kirjoittanut, että Sofia on sarjasalarakas 🤭.
- Anonyymi00370
Anonyymi00366 kirjoitti:
Ei kai se kenellekkään kuulu mitä Sohvi duunaa ja kenenki kans.
Entäs kuuluuko sinulle, jonkun toisen julkisuudessa olevan henkilön asiat ?
- Anonyymi00371
Anonyymi00369 kirjoitti:
Hyvin ylempänä joku kirjoittanut, että Sofia on sarjasalarakas 🤭.
Onneksi ei sentään ole sarja raiskaaja 😡.
- Anonyymi00372
Anonyymi00370 kirjoitti:
Entäs kuuluuko sinulle, jonkun toisen julkisuudessa olevan henkilön asiat ?
Eihän nää kuulu kenellekkään!
- Anonyymi00374
Anonyymi00372 kirjoitti:
Eihän nää kuulu kenellekkään!
Matkarakastajatar saapuu, silloin meneeeee tajuuuuu😱.
- Anonyymi00376
Anonyymi00368 kirjoitti:
Ensimmäisen aviomehensä kanssa olivat mukana "Tavallista elämää" tv-sarjassa ja siinä Sofia esitteli kenkä- ja merkkilaukkukokoelmaansa.
Tämän jälkeen on mediassa paljon tietoa elämästä Ranta-ahon, huumekauppiaan, kanssa ja sen jälkeisestä ajasta. Todella paljon juttua mutta Alibissa ei Sofiasta sanaakaan, eli se on poikkeus.
Sen jälkeen sai kynsiinsä "miljonääri" Stefun ja eikun uutta tv-sarjaa pukkasi eli Sofian salaisuudet.
Nyt sitten uusi miljonääri, jolla enemmän rahaa käytettäväksi Sofiaan, ehkä, ja esitellään taas tv-sarjassa että mitä duunataan tämän kanssa.Mutku eihän se kenellekään kuulu mitä Sohvi duunaa ja kenenki kans. Ei tarvii katsoa noita tv-sarjoja mitä on tehnyt jokaisen miehen kanssa minkä on kynsiinsä saanut ja kaikelle kansalle näytetään mitä Sohvi duunaa ja kenenkä kans.
- Anonyymi00375
Sinä se osaat henkistä väkivaltaa käyttää oli kyseessä kuka tahansa... Käytöskouluu Niko, Stefu ja sinä..
- Anonyymi00379
Sofia imee miehet kuiviin, kun rahat ovat loppu alkaa haukkuu. No miehet saavat tarpeekseen ja heittävät naisen pois elämästään. Totuus ei pala, edes tulessa 🔥.
- Anonyymi00380
Stefan anna palaa täysillä vaan, niin on Sofiakin sinua haukkunut tv-ohjelmissaankin 👍.
- Anonyymi00381
Anonyymi00380 kirjoitti:
Stefan anna palaa täysillä vaan, niin on Sofiakin sinua haukkunut tv-ohjelmissaankin 👍.
Onks jo Stefan kans tullut jonkun mielestä palstoille ? Elikkä täällä käy ennustaja eukkoja ja selvinnäkiöitä. Voi voi miten lujaa voi mennä ihmisillä.
- Anonyymi00382
Anonyymi00381 kirjoitti:
Onks jo Stefan kans tullut jonkun mielestä palstoille ? Elikkä täällä käy ennustaja eukkoja ja selvinnäkiöitä. Voi voi miten lujaa voi mennä ihmisillä.
Tuli hiljaista Sofian instas, kun TV-ohjelma loppui. Teatteri esitykset ovat loppu ja arki alkanut lujaa iskeä totuuteen.
- Anonyymi00383
Anonyymi00381 kirjoitti:
Identiteettivarkaus on rikos
- Anonyymi00384
Sofia saapui Helsinkiin Roopensa kanssa. Stefu juokse!
- Anonyymi00385
Nyt Niko Ranta - Aho ja Stefan Therman. Juoskaa lujaa, jos näette Sofian näköpiirisänne.
- Anonyymi00386
Jospa Sofia aloittaa uuden harrastuksen tänä kesänä eli nyrkkeilyn ja sitten pitää officea nyrkkeilykehän laidalla? Keväällä 2021 Sofia kertoi että kesän 2021 uusi harrastuksensa on Padel ja sitten pitikin officea Helsingissä Padel-kentän laidalla. Sofia etsi jopa Padel-valmentajaa kevään 2021 aikana ohjelmaansa.
- Anonyymi00387
Anonyymi00386 kirjoitti:
Jospa Sofia aloittaa uuden harrastuksen tänä kesänä eli nyrkkeilyn ja sitten pitää officea nyrkkeilykehän laidalla? Keväällä 2021 Sofia kertoi että kesän 2021 uusi harrastuksensa on Padel ja sitten pitikin officea Helsingissä Padel-kentän laidalla. Sofia etsi jopa Padel-valmentajaa kevään 2021 aikana ohjelmaansa.
Sofia voisi aloittaa onlufansia tekee. Nyt kertovat onlufansia tekevät naiset, että maksetaan pierusta ja röyhtäilystä, heille hyvin rahaa.
- Anonyymi00389
Anonyymi00387 kirjoitti:
Sofia voisi aloittaa onlufansia tekee. Nyt kertovat onlufansia tekevät naiset, että maksetaan pierusta ja röyhtäilystä, heille hyvin rahaa.
Samoin Tuksu Tukiainen. Nyt onlyfansia tekee ja kunnon rapulapierut ja röyhtäisyt, tuovat tilille rahaa kummasti 🤭.
- Anonyymi00390
Anonyymi00389 kirjoitti:
Samoin Tuksu Tukiainen. Nyt onlyfansia tekee ja kunnon rapulapierut ja röyhtäisyt, tuovat tilille rahaa kummasti 🤭.
Onks Sofialla mustat tiukat trikoot päällä, kun Hörkkö kuvaa sen keikkuvaa isoa teko pe-rsettä sen kävelessä ?
- Anonyymi00391
Anonyymi00389 kirjoitti:
Hu hu sentään 🗯️ Mukana haju 🤧.
- Anonyymi00392
Anonyymi00391 kirjoitti:
Hu hu sentään 🗯️ Mukana haju 🤧.
Miten voi olla miehiä, että maksavat paskan hajuista ja vielä röyhtäilystä ?
- Anonyymi00393
Anonyymi00392 kirjoitti:
Miten voi olla miehiä, että maksavat paskan hajuista ja vielä röyhtäilystä ?
No katso näitä kahta naista ja onhan niissäkin tarpeeksi ihmettelemistä. Joten täytyy niille löytyä, vertaiset miehetkin.
- Anonyymi00394
Anonyymi00390 kirjoitti:
Onks Sofialla mustat tiukat trikoot päällä, kun Hörkkö kuvaa sen keikkuvaa isoa teko pe-rsettä sen kävelessä ?
Hörkön uusi media on Sofia-fani. Yksi ainoa Sofian elämäntyyliä hehkuttava juttu on Hörkön mediassa Sofiasta.
- Anonyymi00395
Anonyymi00394 kirjoitti:
Hörkön uusi media on Sofia-fani. Yksi ainoa Sofian elämäntyyliä hehkuttava juttu on Hörkön mediassa Sofiasta.
Hörköllä ja Sofialla on molemilla rikolinen menneisyys ja siksi ovat yhteen sopivia toisilleen.
- Anonyymi00396
Anonyymi00395 kirjoitti:
Hörköllä ja Sofialla on molemilla rikolinen menneisyys ja siksi ovat yhteen sopivia toisilleen.
Miksi ei Hörkkö mene kyttää Sofiaa Dubaihin?. Menihän kyttää Martinaakin Espanjaan.
- Anonyymi00397
Anonyymi00396 kirjoitti:
Miksi ei Hörkkö mene kyttää Sofiaa Dubaihin?. Menihän kyttää Martinaakin Espanjaan.
Siksi kai, koska ketään ei Sofia ja sen elättäjä kiinosta.
- Anonyymi00398
Anonyymi00397 kirjoitti:
Siksi kai, koska ketään ei Sofia ja sen elättäjä kiinosta.
Alkaa kiinostaa, kun Sofia alkaa esittelee erilaisia hääpukujaan ja montako erilaista asua valitsee hääpuvun lisäksi häihinsä. Samoin valitsee kaasojensa puhut tietenkin.
- Anonyymi00399
Anonyymi00398 kirjoitti:
Alkaa kiinostaa, kun Sofia alkaa esittelee erilaisia hääpukujaan ja montako erilaista asua valitsee hääpuvun lisäksi häihinsä. Samoin valitsee kaasojensa puhut tietenkin.
Puvut eikä puhut.
- Anonyymi00400
Anonyymi00398 kirjoitti:
Kenen rahoilla se Sofia ne hääpuvut ja kaasojen puvut sitten maksaa. On itse kertonut, ettei elä elättäjän kanssa, hyöty suhteessa ?
- Anonyymi00401
Jonkun toisen nimissä leikkiminen on identiteettivarkaus. Minä en ole noita törkykommentteja kirjoittanut. Kaksinaamaists touhua vaan..
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604