Tiedän ettei hän ole kykenevä tarjoamaan tunteiden vastakaikua, on keskeneräisyyttä,epävakautta ja omien sisäisten asioiden kanssa kamppailua. En halua että polku johtaa tyhjyyteen, toivon turvallista ja maanläheistä satamaa joka varmaa ja epävakaattomuutta. vapautan tämän "menneisyyden haamun", toivoen elämään valoa joka tuo positiivisuutta, todellista rakkautta jossa ei ole epäilylle sijaa.
Jokaiselle on joku joka on tarkoitettu.
On aika irtaantua kahleista...
14
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta. En keskeneräisenä sinulle kelvannut. Siksi loppui tunteet kokonaan. ;)))
- Anonyymi00007
Jotta pystyy antaa itsestään jotakin ja jotta pystyy olla oma itsensä. On hypättävä omien demoniensa yli/läpi ja voitettava ne.
aloittaja - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jotta pystyy antaa itsestään jotakin ja jotta pystyy olla oma itsensä. On hypättävä omien demoniensa yli/läpi ja voitettava ne.
aloittajaJotta jotta/ sivusta.
- Anonyymi00002
Irtaantua kuten Luciferi hyvinä aikoina.
- Anonyymi00006
Ehkä unohdit sen kuka hänet irrotti..
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ehkä unohdit sen kuka hänet irrotti..
Minä en unohda. Ajattelen, että tämä selviytymistarinan seuranta oli ehkä uteliaisuutta siitä, olenko sanani mittainen ja luottamuksen arvoinen. Minun sanoillani ei välttämättä ollut hälle silti mitään merkitystä. Mut hei, anytime, sitähän varten hyvät tyypit on olemassa./ Sivu
- Anonyymi00004
Hyvä että vihdoinkin osaat ajatella noin!
- Anonyymi00005
Niin, en ole ollut täällä 1,5 kuukauteen ja nyt näen hyvin miksi tänne ei kannata palata tai saati mitään kirjoittaa. Toivon kaikille rehellisille ja hyväntahtoisille kaipaajille kaikkea hyvää ja mitä parhainta kesää❤️
🤍:llä aloittajap/- Anonyymi00009
Minkälaista vastaanottoa odotat ikävöiviltä tuollaisen ilman tunnistetta kirjoitetun "menen eteenpäin" -viestin jälkeen? Vastuuttomimpia viestejä, mitä tänne voi kirjoittaa mielestäni. Pahoittaa suotta toisten mielen. En itse tosin ominut tätä.
- Anonyymi00010
Voitko olla varma, että hän on epävakaa. Siis jos ette vielä ole kovin hyvin tutustuneetkaan. Jos oli vain epävarma tunteistasi tms.
- Anonyymi00012
Tottakai hän on. On niin äärettömän hyvä lukemaan ihmisiä, ettei hänen tarvitse edes keskustella asioista. Tietää suuressa viisaudessaan muutenkin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tottakai hän on. On niin äärettömän hyvä lukemaan ihmisiä, ettei hänen tarvitse edes keskustella asioista. Tietää suuressa viisaudessaan muutenkin.
Ok. Jos hän on päättänyt noin ja tarvitsee siihen syyn, tottakia hän voi noin ajatella, mutta ei kannata leimata tietenkään irl. Voimia.
- Anonyymi00011
Sä luulet mua epävakaaksi, synkäksi ja sekavaksi, vaikka et edes juuri ollenkaan tunne mua. Mihin kuvitelmasi perustuu? Mä olen ihan päinvastainen. Nimenomaan en ole epävakaa ja olen positiivinen ja järkevä ihminen. Joku taas puhunut musta pahaa?
- Anonyymi00016
Tunteellisuus ja herkkyys ei ole yhtä kuin epävakaus tai heikkous. Ne ovat vahvuuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501