Monen yön unetomuus alkaa tuntua voimissa ja kärsivällisyydessä.
Ajelin autolla pariin kaippakeskukseen ja Lidliin, kaikissa oli parkkialueet melkein täysiä, väsyneenä en mennyt jonottamaan kassajonoihin, kun tiedät, että jonoja on kun on autoja pihassa.
Nyt nukuin 1½ tutia, sitten olen valvonut, kurkkasin naamakirjaan, en jaksanut lukea edes viestejäni.
Oen kyllä magnesiumin ottanut, ei se unta tuo, mutta on terveellistä.
B12 ja Foolihappo auttavat piristymään, ne on aamulääkkeeni.
Joku on aina sanonut, että kyllä haudassa saa nukkua,
Näkeeköhän sielläkin painajaisia. Niistäkin on kokemuksia, kun on liian väsyhyt, kaikki asiat painavat päivällä mielessä ja tulevat uniin.
Uni tuli ja meni
10
65
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse olen parina viime yönä nukkunut paremmin. Nyt heräsin 5:n aikoihin ja kun ei enää nukuttanut, tulin kahville ja vilkaisemaan netin uutisia. Maailmalla ei ole tapahtunut kummempia. En nykyään vilkaise kuin lähinnä otsikot. Enkä niitäkään kaikkia.
- Anonyymi00006
Maailmassa ollaan mukana.
- Anonyymi00002
alottajalle:
mä olen syöny nukahtamis lääkeitä kymmeniä vuosia, nyt vanhana jo montta vuotta ihan vakituisesti joka töksi, saa oikein hyvin nillä nkttua ihan normaalit yönet aina,
otana vain polikaan pilleristaä , se on paras ei edees misti olemenny mistitestejä on on tehty useampia,
moni väittää jopa ateekkiki on väittäny että misti menee niillä muttta mn kohdalla EI olemenne, jopa lääkärin tarkastuksessaki on ihmetelty kuinka hyvä muisti mull on vaikka ole kohta yhdeksänkymppinen,
sitä mieltä
ne muistin menetykset joillaki ihmisillä EI johdu siitä lääkkeestä vaan PERINTÖTEKIJÄISTÄ heillä on GEENISSÄ jokin heikkus itsessään EI se nukahtamislääke ole syynä niitten muistin heikkenemiseen,
joskus olen jopa vihanen kun LUULOJA pidetään tsina noihin lääkeisiinki suhteen, todellisuudessa ne EI tiedä ikeesti miten ne lääkeet vaikuttaa ne perustuu pelkään LUULOIHIN onhan tietenki allekisia ihmisiä joten lääkeitten vaikutus voi olla YKSILLÖLLISTÄKI ,
mutta mun kohdaa mun unet on pelastanu nukahtamislääke,,,, ihana nukkkua kunnon yöunet,, - Anonyymi00003
Pitkistä yöunista on jo vuosia meikämannella. Lääkkeit syön paljon, mutta virtsahäikkä hrättää viimeistään kan tunnin päästä.
Koska vaiva on kroonistunut, määrätyt lääkkeetkään eivät ol autelleet. Nyt lähipäivinä en muista sitä älkkärin mainostamaa teholääkkeen nimee, mut sen mainostetaan varmasti kaikille tepsivän.
Kerron ensviikolla sen nimen ja alkavan "tehovaikutuksen".
. pasulin. - Anonyymi00004
Vaarallinen liikenteessä tuollainen vanhus, joka lähtee unipäissään ajelemaan autolla.
Eikö sinulla ole ketään hyvin nukkunutta, joka kävisi sinulle kaupassa. Nettikin näkyy olevan, että voisi tilata ostokset kotiovelle.- Anonyymi00005
ETKÖ TIEDÄ
on nukahtamis lääkeitä jotka poistuu kehosta 2 tunnin kuluttua
se on tutkittua tietoa,
ei kukaan järkevä ihminen lähde päissään tai lääketökkyässä liikenteeseen,
oletko pikkusen höperö, vai kuinka tommonen tuli mieleesi ? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
ETKÖ TIEDÄ
on nukahtamis lääkeitä jotka poistuu kehosta 2 tunnin kuluttua
se on tutkittua tietoa,
ei kukaan järkevä ihminen lähde päissään tai lääketökkyässä liikenteeseen,
oletko pikkusen höperö, vai kuinka tommonen tuli mieleesi ?Aloittaja kertoi monen yön unettomuudesta ja sitten lähti ajelemaan autolla yliväsyneenä.
Hänelle vastasin, eikä nukahtamislääkkeestä ollut kysymys vaan unettomuudesta. - Anonyymi00009
Hän kertoi olevansa väsynyt;
Eikertonu tkuinka hyvin oli sen yön nukkunut.
Kukaan ei lähde autolla liikkeelle, JOS ON LIIAN VÄSYNYT!
Kaikilla on sentään itsesuojeluvaostoa sen verran, että tietävät milloin on ajokunnosa.
Toista se on Rattijuoppojen kohdalla, ajavat vaikka umpikännissä, kun ei osata harkita,
- Anonyymi00008
Eihän se taaskaan tule.
Kehossa ylivireystila. Jouduin istumaan autossa menopaluu yhteensä 6-7tuntia. Sattuu. Yritin hieroa jalkapohjia. Rentouttaminen ei onnistu.
Pari huonoa yötä, tämä kolmas peräkkäin. - Anonyymi00010
Olen nukkunut 1tunti 36 minuuttia tämän vuorokauden aikana, eli 0,00 tähtähän 05,28.
On aikaa nukkua, ja kerkiää vielä kaupoillekkin, jos tarvetta.
Jos ei uni tule, huomennakin kaupat on auki.
Eväät ei lopusa ole, mutta jos mieliteko yllättää.
En lähtenyt Juhannusruuhkassa ajelemaan lomamatkalleni, jäin kotiin, kun olen nukkunut huonosti, mutta kauppaan olen ajellut, muuten sinne ei pääse! Enkä ajele unipäissäni, vaan silloin, kun tiedän olevani ajo. ja harkintakykyinen.
Nyt olen, mutta en aja,
Nukuin eilen 7tuntia ja 56 minuutti! osan päivällä! Siksi nyt ei tule uni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483