Jotkut tapaamamme ihmiset

Anonyymi-ap

lähtevät elämästämme, mutta eivät koskaan sydämestämme.

17

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin se tais olla keskiviikko Urkin nimipäivä.

• Anonyymi00002

Ja jotkut toisin päin.

• Anonyymi00003

Auts

• Anonyymi00004

Sydän muistaa.

• Anonyymi00005

Ja valitettavasti jäljelle taitavat jäädä he, joiden kanssa ei haluaisi edes olla tekemisissä.

• Anonyymi00011

Harmi jos niin, seuransa voi kuitenkin melkein aina valita.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Harmi jos niin, seuransa voi kuitenkin melkein aina valita.

Ilmeisesti ei, jos asuu kantsussa. Täällä, kun ilmeisesti yritetään tietää puolesta sekin mihin pitäisi hakea töihin ja kenen kanssa viettää aikansa. Ilmeisesti myös ainoa ajankulu saisi olla käveleminen ja keskustelupalsta. Siksi päädyinkin ratkaisuun, etten tuhlaa loppukesää tässä perslävessä vaikka eipä vaihtoehtokaan saa hihkumaan innosta. Ainakin jäävät nämä enkeliviestien ja soiritualismin ehdottelijat pyöriskelemään omissa eritteissään.

• Anonyymi00006

Kun hän lähti elämästäni, hän lähti myös sydämestäni. Hänen valintansa.
      Nainen

• Anonyymi00007

Uskottava kommentti ikävä-palstalla. 🤭

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Uskottava kommentti ikävä-palstalla. 🤭

Ikävöin sitä tunnetta kun hän vielä oli sydämessäni. Nyt siellä on tyhjyys.

• Anonyymi00009

Tuo on ihan tyypillistä, että noin tapahtuu!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ikävöin sitä tunnetta kun hän vielä oli sydämessäni. Nyt siellä on tyhjyys.

Tunteen ikävöiminen on täysin eri asia kuin ihmisen ikävöiminen. Tuohon voi löytyä joku selitys.

• Anonyymi00014

Joskus ihmiset "ikävöivät" jotain ideaalia mielikuvaa, vaikka kaikki olisi jo nähty. Voi olla niin rikki ja väsynyt kaikesta menneestä niin, ettei ole pystynyt päästämään enää vastakkaista sukupuolta lähelle. Ja se viimeinen tietysti on tuorein kokemus, niin ei muista paremmasta. Hyvää tekee, jos pystyy irrottautumaan vanhasta ja hyväksymään sen, että sille oli aikansa. Taaksepäin ei voi elää elämää. Hyvää kesää ja aurinkoisia päiviä toivon 🌞

• Anonyymi00015

En ole missään vaiheessa kaipaillut menneisyyden miehiä vaan, jos suhde on päättynyt tai muu yhteys katkennut, on kaikki ollut silloin muutoinkin taputeltu.

Ennemminkin muut joiden kanssa olen ollut tekemisissä, ovat yrittäneet pitää kiinni menneisyydessä tai toisaalta sanella, kuka olisi minulle ns. sopiva heidän mielestään. Jokainen on kuitenkin tunteidensa asiantuntija ja kaikki suhteisiin ja tutustumisiin usuttaminen - olipa kyse ystävyydestä tai rakkauddesta, on häiriköintiä + he joita minulle on yritetty osutella ovat olleet enimmäkseen suht karseita. Senkin koen lähinnä kiusaamisena, kuinka karmeita tyyppejä naiset ovat yrittäneet minulle esitellä.

Mites olisi, jos jokainen vaikkapa hoitaisi tutustumisensa ja tunteensa omatoimisesti eikä sekaannuttaisi kenenkään sydämenasioihin tai tehtäisi typeriä oletuksia seksuaalisesta suuntautumisesta, jos ei intoudu naapurissa asuvasta puolipäätä lyhyemmästä Penasta, jolla on vakava alkoholiongelma, rakoileva avioliitto, alkava pälvikalju, viisi lasta ja silmäpeliä raksatyömaan konttiravintolan Birgitan kanssa.

• Anonyymi00016

Jotkut tulevat jäädäkseen.

• Anonyymi00017

Ja jotkut jäävät tullakseen.

• Anonyymi00018

Juu, mutta minä en tee hittojakaan suhteilla, jotka ovat pelkkää soittelua tai viesteilyä. Jos ei ole aikaa tavata kasvotusten niin voi hyvinkin jättää välistä. Etäsuhteista ei ole muuta kuin riesaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe